Gå til innhold

Til jenter med stort frontparti! : )


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

"Har du ikke hørt "idealmålene"? _90_, 60 og 90."

Sikkert ett dumt spørsmål, men hva vil det si ?

Er det 90 under puppene, 60 rundt livet og 90 over hoftene ???? *lurer litt*

:-)

Mvh

Jepp, du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Ehm..du må da være rimelig feit som må ha _90_? Kanskje det er derfor de glor?

Man trenger absolutt ikke være feit for å ha 90 i bh str!

jeg er 168 høy, veier 56 kg og har 85 D i bh str. Og jeg synes brystene mine passer til kroppen min. betyr ikke at man har jur selv om man har store bryster, og man treneger ikke være feit heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tenk jeg er ikke feit. Og du er vel rimelig pysete som ikke tør signere med vanlig nick. Har du ikke hørt "idealmålene"? _90_, 60 og 90. Så det så!

*Kremt* Ja, men den første 90'en skal måles _oppå_ brystene (altså rundt det videste punktet), ikke _under_ slik som en BH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammebher er utolig gode og fine synes jeg og de bruker jeg når jeg ikke ammer også ;o)

Kjerring bh? vel, det synes ikke jeg.

Hvorfor i all verden skal du ha push up? ser vel ikke bra ut med store bryster vel? :o|

Da blir man "fru pigalopp" dah *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo har de en liten ,skjønn butikk som heter Arabella (tror jeg) , den ligger oppe ved Egertorget i en sidegate. (Til høyre når du står med ryggen mot Oslo S) Hyggelig betjening ,og mye fint der syns jeg :-)

handler alltid der ,selv om jeg bor 45 mil unna...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

En er ikke feit bare fordi en bruker 90 i bh! Dust!

90 betyr jo 90 cm rundt under puppene da, det er jo mye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Nei, tenk jeg er ikke feit. Og du er vel rimelig pysete som ikke tør signere med vanlig nick. Har du ikke hørt "idealmålene"? _90_, 60 og 90. Så det så!

*kremt* da er 90 ment som målet på "oppå" puppene da. Str 90 i bh vil jo si 90 _under_ puppene da, see? 70 eller 75 vil si normal slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Man trenger absolutt ikke være feit for å ha 90 i bh str!

jeg er 168 høy, veier 56 kg og har 85 D i bh str. Og jeg synes brystene mine passer til kroppen min. betyr ikke at man har jur selv om man har store bryster, og man treneger ikke være feit heller..

Som forklart til de andre her, så er jo bh str tallet, altså her 90, 90 cm rundt bringen _under_ puppene. Det sier _ingenting_ om str på puppene, det er det cupen som gjør. Alstå str 90 "X" tilsier at man er litt fyldig rundt bringen uansett puppestr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Nei, tenk jeg er ikke feit. Og du er vel rimelig pysete som ikke tør signere med vanlig nick. Har du ikke hørt "idealmålene"? _90_, 60 og 90. Så det så!

Jepp, jeg har hørt idealmålene, og har dem faktisk selv også. Men de 90 er jo selvfølgelig målt på det riktige stedet, nemlig over bysten, ikke under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du har rett.

Nope, du tar feil. 90-60-90 refererer til 90 på hofter, 60 i liv, og 90 målt på det punktet over brystene som er størst. 90 i BH størrelse referer til målet _under_ puppene og har ingenting med størrelsen på puppene å gjøre, det må du da vel vite?

Cup størrelsen bestemmes etter differansen mellom målet _over_ puppene og målet _under_ ;asså hvor store puppene er.

Det vil si at man ikke trenger ha noe større pupper om man har 90D enn 80D, man er bare tykkere (eller annerledes bygget.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...