Gå til innhold

Hva er det som gjør at du syntes noen er for tynne?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lillemus skrev (3 timer siden):

Jeg har opplevd det. Mange ganger fra barn, men det er bare morsomt. Litt annerledes var det da vi satt rundt bordet i et familieselskap (ikke min biologiske familie) og en kvinne plutselig så på meg og sa høyt:"Hvor høy er du egentlig?!" Hun har truffet meg i tilsvarende selskaper flere ganger i året over 15 år... Jeg ble så paff at jeg dessverre ikke klarte å svare noe sånt som "Og hvor tung er du?" 

Jeg forstår godt at dette opplevdes ubehagelig. Men tror det var lurt at du ikke sa noe tilsvarende tilbake, da ville sannsynligvis hun få sympatien på sin side. Jeg synes ikke man bør svare frekt hvis folk spør av tankeløshet eller nysgjerrighet. Og noen må kommentere det meste. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...