Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun dere besøke en slik strand? badet og solt dere nakne? vist fram alt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vendi skrev (Akkurat nå):

Nei. 

Enig. 

Skrevet (endret)
Musikk skrev (19 minutter siden):

Er en singel og på jakt etter en partner da er en slik strand et fint sted og treffe noen eller? en kunne ha truffet den rette tenk det.  

Endret av Musikk
stjernestøv
Skrevet

Kunne ikke tenkt meg det nei. 

Skrevet (endret)
munchin skrev (11 minutter siden):

Aldri. Går ikke på "vanlig" strand engang.

Akkurat sånn har jeg tenkt også. Har villet styre unna overbefolkede strender og heller finne en liten badeplass for meg selv. Men egentlig, hvis man er flau over kroppen sin, så er det lureste å nettopp gå til en overbefolket strand, for da blir man mindre synlig. Man forsvinner bare i mengden, og risikoen for at noen studerer en er mindre. På små badesteder er man jo kjempesynlig 😅 

Men må innrømme at jeg selv kun bader der hvor det er noen få folk. Men jeg bader egentlig sjeldent. 

Endret av Vendi
Skrevet
Musikk skrev (58 minutter siden):

Nei. Det hadde ikke vært noe for meg. Har ingen problemer med å dusje naken i svømmehallen eller gå i bikini på stranden, men nudiststrand er ikke noe for meg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...