Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg er litt enig med samboeren som senest I dag kommenterte at " nudister er egentlig blottere satt I system"  Vi gikk en tur på Huk og der ser man jo over til nudiststranda.

Det er ikke noe for meg.

Jeg og x havnet på en nudisstrand i Hellas en gang. Vi så det ikke før vi hadde satt oss. Nå satt vi langt unna de andre uansett, så det betydde ingen ting. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke oppsøkt en slik strand uten videre nei, men er jeg på tur eller et eller annet, og får brått lyst til å bade, kan jeg godt ta et nakenbad om jeg ikke har med badetøy, og det passer seg sånn. Både alene, eller med evt. turfølge. 

Anonymkode: 83eb3...2fe

Skrevet

Det hadde vært deilig 🥰

Anonymkode: 9c12d...e3f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...