Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg er litt enig med samboeren som senest I dag kommenterte at " nudister er egentlig blottere satt I system"  Vi gikk en tur på Huk og der ser man jo over til nudiststranda.

Det er ikke noe for meg.

Jeg og x havnet på en nudisstrand i Hellas en gang. Vi så det ikke før vi hadde satt oss. Nå satt vi langt unna de andre uansett, så det betydde ingen ting. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke oppsøkt en slik strand uten videre nei, men er jeg på tur eller et eller annet, og får brått lyst til å bade, kan jeg godt ta et nakenbad om jeg ikke har med badetøy, og det passer seg sånn. Både alene, eller med evt. turfølge. 

Anonymkode: 83eb3...2fe

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært deilig 🥰

Anonymkode: 9c12d...e3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det hadde vært deilig 🥰

Anonymkode: 9c12d...e3f

Ja, uten folk på stranden ellers ikke noe for meg.    

Skrevet

Nei, er for sjenert for naturiststrand. I overkant nysgjerrige (uapettittlige ☺️) menn byr meg også i mot. Ja, har prøvd, for lenge siden.

AnonymBruker
Skrevet
Nicklusheletida skrev (10 timer siden):

Jeg er litt enig med samboeren som senest I dag kommenterte at " nudister er egentlig blottere satt I system"  Vi gikk en tur på Huk og der ser man jo over til nudiststranda.

Det er ikke noe for meg.

Jeg og x havnet på en nudisstrand i Hellas en gang. Vi så det ikke før vi hadde satt oss. Nå satt vi langt unna de andre uansett, så det betydde ingen ting. 

Har opplevd at enkelte menn legger seg til for å være mest mulig synlig for de som ikke er på nudiststranda, så er noe sannhet i kommentaren. 

Anonymkode: ec095...c04

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har opplevd at enkelte menn legger seg til for å være mest mulig synlig for de som ikke er på nudiststranda, så er noe sannhet i kommentaren. 

Anonymkode: ec095...c04

Jeg er fotointeressert og det området midt i mellom nudiststranda og Huk er veldig fint med solnedgangen på kveldstid. Det er ei lita brygge og masse ender der, så veldig fint motiv på kveldstid.

En kveld da jeg satte meg ned for å redigere og zoomet inn bildet, fikk jeg plutselig se noe som absolutt ikke passet inn i motivet mitt for å si det sånn 😁

psykedeliker
Skrevet
Nicklusheletida skrev (5 minutter siden):

En kveld da jeg satte meg ned for å redigere og zoomet inn bildet, fikk jeg plutselig se noe som absolutt ikke passet inn i motivet mitt for å si det sånn 😁

Du visste hvilket sted du fotograferte i utgangspunktet, "for å si det sånn". Uansett er det ikke ulovlig å være naken på offentlig sted i Norge.

Nicklusheletida
Skrevet
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Du visste hvilket sted du fotograferte i utgangspunktet, "for å si det sånn". Uansett er det ikke ulovlig å være naken på offentlig sted i Norge.

Jada, men det var på kvelden og jeg så ingen mennesker der før jeg skulle redigere bildet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...