AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg fikk høre tidligere i dag at det skulle komme noen fra teamet kl 17:00 men hun har ennå ikke kommet (klokken er 17:15 nå). Når etterlyser jeg henne? Har ikke direkte nummeret hennes så må sende sms til et "tilfeldig" telefon nummer. Anonymkode: e875a...817 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg fikk høre tidligere i dag at det skulle komme noen fra teamet kl 17:00 men hun har ennå ikke kommet (klokken er 17:15 nå). Når etterlyser jeg henne? Har ikke direkte nummeret hennes så må sende sms til et "tilfeldig" telefon nummer. Anonymkode: e875a...817 17.30? Anonymkode: 17ef1...78a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 17.30? Anonymkode: 17ef1...78a Ja. Jeg får gi henne litt tid. Jeg er ikke så glad i å "mase"... Anonymkode: e875a...817 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Jeg ville ventet en time Anonymkode: 6040b...5f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ville ventet en time Anonymkode: 6040b...5f0 Ja. Kan like gjerne gjøre det. Men hva skriver jeg? Er dette ok: "Hei. Fikk beskjed om at Kari skulle komme kl 17? Men har ikke hørt noe fra henne enda? Kommer hun ikke likevel eller?" Anonymkode: e875a...817 0 Siter
Glitter Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja. Kan like gjerne gjøre det. Men hva skriver jeg? Er dette ok: "Hei. Fikk beskjed om at Kari skulle komme kl 17? Men har ikke hørt noe fra henne enda? Kommer hun ikke likevel eller?" Anonymkode: e875a...817 Det kan du skrive. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Glitter skrev (Akkurat nå): Det kan du skrive. Supert. Takk. Jeg blir så usikker på sånne ting så greit å bare få litt bekreftelse. Anonymkode: e875a...817 0 Siter
psykedeliker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg blir så usikker på sånne ting så greit å bare få litt bekreftelse. Les deg opp på rettighetene dine så blir du sikrere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden psykedeliker skrev (6 minutter siden): Les deg opp på rettighetene dine så blir du sikrere. Hvor leser man seg opp på rettighetene sine da? Anonymkode: e875a...817 0 Siter
Glitter Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Supert. Takk. Jeg blir så usikker på sånne ting så greit å bare få litt bekreftelse. Anonymkode: e875a...817 Det er noe å jobbe med.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Glitter skrev (1 minutt siden): Det er noe å jobbe med.. Jepp, jeg vet Men det er en liten seier bare å sende meldingen for før hadde jeg nok ikke gjort det. Da hadde jeg bare fått vondt over å ha blitt glemt å tenkt de ikke brydde seg (noe jeg for øvrig fortsatt får tanker om men ikke like overbevisende). Anonymkode: e875a...817 0 Siter
Glitter Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp, jeg vet Men det er en liten seier bare å sende meldingen for før hadde jeg nok ikke gjort det. Da hadde jeg bare fått vondt over å ha blitt glemt å tenkt de ikke brydde seg (noe jeg for øvrig fortsatt får tanker om men ikke like overbevisende). Anonymkode: e875a...817 Så bra. Det er en seier. Håper du får svar snart. Det må ha skjedd en glipp hvis hun enda ikke har kommet, men det handler nok ikke om at hun ikke bryr seg. 0 Siter
Sjø Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden (endret) . Endret 17 minutter siden av Sjø 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden Glitter skrev (5 minutter siden): Så bra. Det er en seier. Håper du får svar snart. Det må ha skjedd en glipp hvis hun enda ikke har kommet, men det handler nok ikke om at hun ikke bryr seg. Ja, jeg vil også tro at det har skjedd en glipp en plass. Jeg fikk beskjed av team lederen at hun skulle komme hun som skulle komme så ikke godt å si hva som har skjedd. Håper bare jeg får svar på smsen (måtte sende den til vakt telefonen deres) og det kan godt være de er opptatt med noe også. Anonymkode: e875a...817 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden Jeg hadde etterlyst senest etter 15-30 min. Er avtalen 17:00 så bør du uansett få beskjed om vedkommende er forsinket. Det er svært respektløst å ikke overholde avtale og heller ikke gi beskjed om at man er sen. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor leser man seg opp på rettighetene sine da? Generelle rettigheter som borger fremgår av Grunnloven. Relevant i denne sammenheng kan være Forvaltningsloven (spesielt informasjons- og veiledningsplikten) og Pasient- og brukerrettighetsloven. Du kan argumentere med at dersom du ikke hadde møtt opp til avtalt tid i helsetjenesten, ville du ha blitt belastet et gebyr. Da er det urimelig at helsetjenesten ikke overholder sine avtaler med deg, eller i det minste gir deg beskjed slik at du ikke blir sittende og vente på et besøk som kanskje aldri dukker opp. Din tid er like mye verd som deres. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.