AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (3 minutter siden): Var det jeg mistenkte. Betyr ikke at det var greit.. Ja, du hadde rett. Synes det var leit at de ikke spurte om jeg trengte snakke med noen nå en gang. Jeg er ikke en sånn person som tør si fra om det selv. Men tenker jeg skal forsøke legge meg å sove snart og håpe på å overleve på den måten. Anonymkode: e875a...817 0 Siter
Glitter Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, du hadde rett. Synes det var leit at de ikke spurte om jeg trengte snakke med noen nå en gang. Jeg er ikke en sånn person som tør si fra om det selv. Men tenker jeg skal forsøke legge meg å sove snart og håpe på å overleve på den måten. Anonymkode: e875a...817 Kanskje det blir bedre i morgen. ❤️ Skjønner hvem du er back ab og du fortjener å ha det så bra som alle andre. Hvis du tror jeg kan hjelpe så kan du sende meg en PM. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Glitter skrev (11 minutter siden): Kanskje det blir bedre i morgen. ❤️ Skjønner hvem du er back ab og du fortjener å ha det så bra som alle andre. Hvis du tror jeg kan hjelpe så kan du sende meg en PM. Ja, jeg håper det. Takk for at du sier det, det betyr mye og også veldig snilt å tilby deg å hjelpe men jeg skal nok klare meg ❤️ Anonymkode: e875a...817 0 Siter
Glitter Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, jeg håper det. Takk for at du sier det, det betyr mye og også veldig snilt å tilby deg å hjelpe men jeg skal nok klare meg ❤️ Anonymkode: e875a...817 Bra. Men tilbudet er der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.