laban Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke mye interessant nei, bare det forventede, at det ikke er fotballfaglige eller administrative vurderinger som først og fremst kvalifiserer til ansettelser i NFF. Anonymkode: b853f...1ac Jeg tenkte på f.eks. at hun har vært omtrent den eneste som våget å si tydelig fra til de nissene i FIFAs ledelse om tildelingen av VM til Kuwait og den meningsløse "fredsprisen" til Trump. Hun har vært såpass tydelig mot de korrupte pampene at det har vakt oppsikt internasjonalt. Hvis en kvinne ønsker å snike seg til topps i en organisasjon i kraft av sitt kjønn eller andre "utenomfaglige" kvalifikasjoner, tror jeg ikke NFF er den enkleste. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han ditcha den viktigste jobben i går. Og hadde Norge gått videre hadde neppe tatt en tur til Milano. Så, det handler om prioritering.Og jeg liker egentlig Haaland veldig godt, det virker som om han bryr seg genuint om andre, jeg synes bare at akkurat dette valget var feil. Anonymkode: 89309...d22 Hvis han er bunden av en kontrakt som sier at han må delta hvis han ikke går videre i VM, så har han ikke mye valg. Anonymkode: 70e93...aa7 0 Siter
Musikk Skrevet 15. juli Forfatter Skrevet 15. juli Spania, England, Argentina, en av disse tre er vinneren av VM 2026! Spania eller Argentina må vinne🙂 0 Siter
morsan Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han ditcha den viktigste jobben i går. Og hadde Norge gått videre hadde neppe tatt en tur til Milano. Så, det handler om prioritering.Og jeg liker egentlig Haaland veldig godt, det virker som om han bryr seg genuint om andre, jeg synes bare at akkurat dette valget var feil. Anonymkode: 89309...d22 Jeg er enig med deg. Ikke at det er noen «krise» akkurat, og det er ikke viktig for meg verken ene eller andre veien. Men som du sier: han hadde jo ikke dratt på dette oppdraget hvis Norge skulle spille semifinale. 0 Siter
Musikk Skrevet onsdag kl 19:00 Forfatter Skrevet onsdag kl 19:00 AnonymBruker skrev (På 13.7.2026 den 22.00): Men Haaland gadd ikke stille. Skjerpings. Anonymkode: 5958b...b93 Haaland gjester et stort arrangement i regi av Dolce & Gabbana, som fotballstjernen har vært ambassadør for siden 2023. Derfor reiste han til Italia med dama de to fikk ikke være med på festen i Oslo. 0 Siter
Everybody Skrevet onsdag kl 21:06 Skrevet onsdag kl 21:06 Hva synes dere om at Sørloth blir hetset så mye fordi han ikke sentret til Haaland like ved mål? Han har fått drapstrusler. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:38 Skrevet onsdag kl 21:38 Everybody skrev (31 minutter siden): Hva synes dere om at Sørloth blir hetset så mye fordi han ikke sentret til Haaland like ved mål? Han har fått drapstrusler. Idioter som driver på slik. Anonymkode: 5958b...b93 0 Siter
Musikk Skrevet onsdag kl 22:10 Forfatter Skrevet onsdag kl 22:10 Everybody skrev (1 time siden): Hva synes dere om at Sørloth blir hetset så mye fordi han ikke sentret til Haaland like ved mål? Han har fått drapstrusler. Mye merkelige og rare folk der ute. 0 Siter
Musikk Skrevet torsdag kl 05:15 Forfatter Skrevet torsdag kl 05:15 Spania eller Argentina! Vinner VM 2026! 🙂 1 Siter
Musikk Skrevet torsdag kl 05:16 Forfatter Skrevet torsdag kl 05:16 Musikk skrev (På 15.7.2026 den 3.06): Spania, England, Argentina, en av disse tre er vinneren av VM 2026! Spania eller Argentina må vinne🙂 England tapte mot Spania🙂 0 Siter
Grendel Skrevet torsdag kl 08:04 Skrevet torsdag kl 08:04 (endret) Everybody skrev (10 timer siden): Hva synes dere om at Sørloth blir hetset så mye fordi han ikke sentret til Haaland like ved mål? Han har fått drapstrusler. Jeg tipper mange som så på ble irritert der og da for at han rotet bort en sjanse. Han er en av de beste spillerne på laget, men ingen gjør det 100% optimale hele tiden. Han hadde bare en brøkdel av et sekund på seg til å se muligheten for å sentre før det lukket seg. Hets og drapstrusler er langt over streken. Endret torsdag kl 08:05 av Grendel 6 Siter
laban Skrevet torsdag kl 15:32 Skrevet torsdag kl 15:32 Jeg er enig med @Grendel - alle gjør feil. Det er veldig lett å mene noe når man ser situasjonen i oversiktlig perspektiv på TV. Det kan ikke sammenliknes med å være utpå der mens det foregår. 3 Siter
Everybody Skrevet torsdag kl 20:42 Skrevet torsdag kl 20:42 Det er jo helt sykt, nettet er fullt av hat mot Sørloth nå. På hans instagram er det massevis av kommentarer med opp mot 60 000 likes som kritiserer han for å ikke sentre til Haaland 🙄. Selv om han hadde sentret til Haaland er det ikke sikkert det hadde blitt mål. 0 Siter
Musikk Skrevet søndag kl 22:20 Forfatter Skrevet søndag kl 22:20 (endret) VM 2026 Spania! 🏆 Endret søndag kl 22:21 av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet søndag kl 22:22 Forfatter Skrevet søndag kl 22:22 Musikk skrev (1 minutt siden): VM 2026 Spania! 🏆 Hvem heiet dere på? 0 Siter
Lillemus Skrevet i går, 04:18 Skrevet i går, 04:18 Musikk skrev (5 timer siden): Hvem heiet dere på? Jeg heiet på Norge hele veien, men da de gikk ut mistet jeg interessen og håpet bare at England ikke vant. Heiet på Frankrike i bronsefinalen, men hvem som vant finalen var meg helt likegyldig. Etter kompisdømmingen i Norge-England-kampen håpet jeg bare England røk ut så fort som mulig. 0 Siter
Grendel Skrevet i går, 06:06 Skrevet i går, 06:06 Musikk skrev (7 timer siden): Hvem heiet dere på? Jeg heiet på Argentina i starten, men skiftet side underveis. Det var så mye skittent spill fra Argentina. Forbausende dårlig spill også. Det fikk meg til å tro at de ville blitt en helt overkommelig motstander for Norge. Men, men. Spania spilte helt fantastisk, bortsett fra avslutningene. Det kunne sikkert blitt 10 - 0 om de ikke hadde skutt rett på keeper hver gang. 0 Siter
laban Skrevet i går, 06:47 Skrevet i går, 06:47 Musikk skrev (8 timer siden): Hvem heiet dere på? Jeg er litt svak for Spania, det ligger nesten 20 år tilbake i tid da sønnen min hadde Fernando Torres som sitt store forbilde. Han var helt i skyene da Spania vant EM i 2008 og Torres scoret det eneste målet. Dessuten imponerte Spania meg da de rundspilte Frankrike i semifinalen. Jeg har litt sympati for Messi, men ikke for de øvrige argentinerne. Jeg var veldig interessert i Sør-Amerika som ung, men har et temperament som er veldig langt fra søramerikansk (og fra spansk, for så vidt), og har f.eks. aldri likt den Maradona-dyrkelsen. Fint at det ikke ble straffekonk, det blir altfor ofte personlig og fylt av hat. Slåsskamp etter at det er avgjort, er bare grusomt og skammelig. Voksne folk skal ikke signalisere til sin store, unge fanskare at det er forferdelig å bli nr. 2 eller 3 (eller 4 for den saks skyld) i verden. Sport er ikke en krig. Jeg så verken på slåssingen eller på Trumps fakter under seiersseremonien og tror ikke jeg gikk glipp av noe. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 08:10 Skrevet i går, 08:10 Jeg heiet på England da Norge røk. Da England røk heiet jeg på Spania. Hvorfor jeg ikke heiet på Argentina ble veldig tydelig da de begynte å sloss. Skittent spill hele veien. Anonymkode: 89309...d22 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.