psykedeliker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis psykologer er blitt flinkere, men folk blir psykisk sykere, så er noe galt et sted, f.eks at en måler feil ting. Hvis en måler feil ting vil en optimalisere for feil ting, og lande feil sted. Her er du inne på noe. F.eks. så korrigeres ikke diagnosestatisikkene bakover i tid, slik at de faktisk ikke sier noe om hvor mange individer i samfunnet som har spesfikke diagnoser til ethvert tidspunkt. Likevel blir statistikkene brukt som om det skulle være tilfellet. 0 Siter
Glitter Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Det er bare 20% som klarer å bli varig rusfri. Det sa de i rusbehandlingen jeg var i. 0 Siter
Musikk Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Glitter skrev (5 minutter siden): Det er bare 20% som klarer å bli varig rusfri. Det sa de i rusbehandlingen jeg var i. Det var ikke mange så trist😢 0 Siter
Glitter Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Musikk skrev (6 minutter siden): Det var ikke mange så trist😢 Ja.. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Glitter skrev (2 timer siden): Det er bare 20% som klarer å bli varig rusfri. Det sa de i rusbehandlingen jeg var i. 20% av reélle rusmisbrukere eller 20% av juridisk definerte rusmisbrukere? 0 Siter
Glitter Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli psykedeliker skrev (3 minutter siden): 20% av reélle rusmisbrukere eller 20% av juridisk definerte rusmisbrukere? Aner ikke. Det var det de sa i rusbehandling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Glitter skrev (3 timer siden): Det er bare 20% som klarer å bli varig rusfri. Det sa de i rusbehandlingen jeg var i. Det handler om motivasjon og hva man gjør det til selv. Man kan ikke bare legge seg inn å forvente at psykiatrien skal gjøre deg rusfri jobben gjør du selv og hvis du ikke gjør noe selv så blir det ingen forandring. Anonymkode: 6c7a5...fc6 0 Siter
Glitter Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det handler om motivasjon og hva man gjør det til selv. Man kan ikke bare legge seg inn å forvente at psykiatrien skal gjøre deg rusfri jobben gjør du selv og hvis du ikke gjør noe selv så blir det ingen forandring. Anonymkode: 6c7a5...fc6 Jeg har ikke sagt noe annet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Det er store skyggetall her, og det er mange flere enn 20% som klarer å holde seg rusfrie. Den prosenten er basert på de som mottar behandling mot avhengigheten. Det store flertallet slutter derimot med bruk av rusmidler på egenhånd, uten oppfølging fra hjelpeapparatet, selv om de pr. definisjon oppfyller kriteriene til avhengighet. Anonymkode: 25383...d23 0 Siter
psykedeliker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man kan ikke bare legge seg inn å forvente at psykiatrien skal gjøre deg rusfri jobben gjør du selv og hvis du ikke gjør noe selv så blir det ingen forandring. Det kommer helt an på hvilken jobb som må gjøres i utgangspunktet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.