Musikk Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli (endret) Kom på styreleder har taushetsplikt mulig h*n ikke kan si noe. Endret 5. juli av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Musikk skrev (1 minutt siden): Kom på styreleder har taushetsplikt mulig h*n ikke kan si noe. Ja, det det han h*n du er inne på noe der. Anonymkode: 30d99...9e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det det han h*n du er inne på noe der. Anonymkode: 30d99...9e2 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det det han h*n du er inne på noe der. Anonymkode: 30d99...9e2 Ja, det har h*n skal det stå. Anonymkode: 30d99...9e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det det han h*n du er inne på noe der. Anonymkode: 30d99...9e2 Det er ikke lov å diskutere med deg selv. Dvs å utgi seg for både å være anonym og med nick Anonymkode: 4c23d...2cc 0 Siter
Musikk Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke lov å diskutere med deg selv. Dvs å utgi seg for både å være anonym og med nick Anonymkode: 4c23d...2cc Jeg diskuter ikke med meg selv da tar du feil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Musikk skrev (Akkurat nå): Jeg diskuter ikke med meg selv da tar du feil. Ikke jeg heller. Anonymkode: 30d99...9e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Vi legger den sakken død nå vi kommer ikke fram til så mye her inne om hva som blir gjort og ikke fra styrehold. Anonymkode: 30d99...9e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Musikk skrev (4 timer siden): Jeg diskuter ikke med meg selv da tar du feil. Haha, er jo lett å kjenne deg igjen på skrivemåten 😊 Anonymkode: 4c23d...2cc 0 Siter
Musikk Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Haha, er jo lett å kjenne deg igjen på skrivemåten 😊 Anonymkode: 4c23d...2cc Ja, vel da jeg var litt redd naboen/beboer er her inne valgte da anonym jeg kjenner ikke denne naboen. Endret 5. juli av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Musikk skrev (2 minutter siden): Ja, vel da jeg var litt redd naboen/beboer er her inne valgte da anonym jeg kjenner naboen ikke. Det går nok helt fint. Forstår deg godt. Anonymkode: 4c23d...2cc 0 Siter
Musikk Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det går nok helt fint. Forstår deg godt. Anonymkode: 4c23d...2cc Ja, naboen vet ikke hva jeg er som nick vet ikke jeg henger her en gang jeg kjenner ingen her inne. 0 Siter
Babette Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Musikk skrev (15 minutter siden): Ja, vel da jeg var litt redd naboen/beboer er her inne valgte da anonym jeg kjenner ikke denne naboen. Det er selvsagt helt greit å være anonym. Men det er ikke lov å skrive med nick og som anonym i samme tråd/svare seg selv. 1 Siter
Musikk Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli (endret) Babette skrev (9 minutter siden): Det er selvsagt helt greit å være anonym. Men det er ikke lov å skrive med nick og som anonym i samme tråd/svare seg selv. Ja, jeg forstår blir litt merkelig svare seg selv her. Endret 5. juli av Musikk 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Musikk skrev (1 time siden): Ja, jeg forstår blir litt merkelig svare seg selv her. Du svarer deg selv i alle tråder og det er jo «litt merkelig» over alt egentlig. 1 Siter
frosken Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er usikker på boforhold har hørt begge deller om denne boligen fra to forskjellige naboer. Ja, vet det er klaget muntlig og skriftlig til styrelederen i noen år men lite har blitt gjort. Anonymkode: 30d99...9e2 Jeg foreslår at du fører en logg 2-3 måneder over hvilke tidspunkt det er bråk i leiligheten. Gjør det helt nøyaktig, slik at du i etterkant kan sende dette til styret og høre hva de tenker om å måtte tåle støy i et slikt omfang. Det er litt uklart i denne tråden hvor ofte det er bråk fra leiligheten. Noe må man ofte tåle i en boligblokk, men ikke ubegrenset. 1 Siter
Musikk Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Ikkeanonymnok skrev (2 timer siden): Du svarer deg selv i alle tråder og det er jo «litt merkelig» over alt egentlig. Nei, jeg svarer andre ikke meg selv! nå henger alle seg på dette! som de egentlig ikke har noe med! Jeg har svart h*n som lurte på om dette var meg i dag🙂nå vil dere lage bråk igjen eller enkelte! Jeg kjenner igjen tonene og bruker nick! Har ikke tenk og lage bråk om dette i kveld! vis noen tror det🙂 0 Siter
psykedeliker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Musikk skrev (2 minutter siden): Har ikke tenk og lage bråk om dette i kveld! Ok, kan vi fortsette imorgen? 😜 1 Siter
Musikk Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli psykedeliker skrev (Akkurat nå): Ok, kan vi fortsette imorgen? 😜 Nei, jeg er ferdig diskutert😁nytt tema i morgen fra meg ny uke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli psykedeliker skrev (18 timer siden): Er det forskjell på støy fra kommunalboliger og støy fra private boliger? 🤔 Det er ihvertfall mer støy fra kommunaleboliger. Har noen rett over veien her. Der er det mye roping og hoiing om natten, høy musikk, ofte besøk av politi, og stadig knuste ruter som må tettes av treplater. Anonymkode: 2603c...76c 0 Siter
psykedeliker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er ihvertfall mer støy fra kommunaleboliger. Har noen rett over veien her. Der er det mye roping og hoiing om natten, høy musikk, ofte besøk av politi, og stadig knuste ruter som må tettes av treplater. De fleste kommunalboliger er ikke slik, ihvertfall ikke her i byen. Endret 5. juli av psykedeliker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.