Gå til innhold

Han jeg dater spurte hvor jeg selv mener utseendemessig jeg ligger på en skala fra 1-10

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har truffet hverandre i 3 måneder, jeg sa til han at jeg syntes kanskje en 8. ( har også hørt fra andre menn at de syntes en 8 og selvfølgelig mulig de lyver for å gjøre meg blid...) men denne fyren begynte å le godt påen hånete måte, sa at jeg var bra innbilsk og tror jeg at jeg er som en supermodell?? Ok jeg trodde supermodellene og alle disse kjempe vakre damer omkring er 9 ere og 10ere. 

Jeg sa til han at jeg syns han var en 8 eller 9. Så sier han  at nei, han er en 6. 

Uansett men blir jo finere for de som er glad i en normalt. 

Hva skal jeg renke om dette? Syns det er sårende oppførsel,  er det overreaksjon å bli såret over noe sånt?

Anonymkode: 2061d...1fb

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva skal jeg renke om dette? Syns det er sårende oppførsel,  er det overreaksjon å bli såret over noe sånt?

Ja, dette er bare banslig. Bruk 0-1 skalaen istedenfor.

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Det var ikke noe hyggelig det han sa der. Veldig rar oppførsel av han. Jeg hadde vært mer forsiktig med han her framover. Jeg hadde kanskje sluttet å date han.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å ta meg nær av dette i det hele tatt fordi samtalen i seg selv er så umoden at jeg har ikke ord.

Anonymkode: 48cd2...957

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde ikke klart å ta meg nær av dette i det hele tatt fordi samtalen i seg selv er så umoden at jeg har ikke ord.

Anonymkode: 48cd2...957

Så du hadde fortsatt å date han?

Anonymkode: 2061d...1fb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...