AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Vi har truffet hverandre i 3 måneder, jeg sa til han at jeg syntes kanskje en 8. ( har også hørt fra andre menn at de syntes en 8 og selvfølgelig mulig de lyver for å gjøre meg blid...) men denne fyren begynte å le godt påen hånete måte, sa at jeg var bra innbilsk og tror jeg at jeg er som en supermodell?? Ok jeg trodde supermodellene og alle disse kjempe vakre damer omkring er 9 ere og 10ere. Jeg sa til han at jeg syns han var en 8 eller 9. Så sier han at nei, han er en 6. Uansett men blir jo finere for de som er glad i en normalt. Hva skal jeg renke om dette? Syns det er sårende oppførsel, er det overreaksjon å bli såret over noe sånt? Anonymkode: 2061d...1fb 0 Siter
psykedeliker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skal jeg renke om dette? Syns det er sårende oppførsel, er det overreaksjon å bli såret over noe sånt? Ja, dette er bare banslig. Bruk 0-1 skalaen istedenfor. 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Det var ikke noe hyggelig det han sa der. Veldig rar oppførsel av han. Jeg hadde vært mer forsiktig med han her framover. Jeg hadde kanskje sluttet å date han. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Jeg hadde ikke klart å ta meg nær av dette i det hele tatt fordi samtalen i seg selv er så umoden at jeg har ikke ord. Anonymkode: 48cd2...957 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg hadde ikke klart å ta meg nær av dette i det hele tatt fordi samtalen i seg selv er så umoden at jeg har ikke ord. Anonymkode: 48cd2...957 Så du hadde fortsatt å date han? Anonymkode: 2061d...1fb 0 Siter
morsan Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Det korte, «MariaFlyFly-svaret»: Dump han! Litt lengre svar: Det er verken pent eller hyggelig at han hånler på den måten og sier at du er innbilsk. Jeg synes også det er umodent å i det hele tatt stille et slikt spørsmål til en man dater. Hva slags poeng er det å rate daten sin slik, eller be daten rate seg selv? 2 Siter
Lillemus Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har truffet hverandre i 3 måneder, jeg sa til han at jeg syntes kanskje en 8. ( har også hørt fra andre menn at de syntes en 8 og selvfølgelig mulig de lyver for å gjøre meg blid...) men denne fyren begynte å le godt påen hånete måte, sa at jeg var bra innbilsk og tror jeg at jeg er som en supermodell?? Ok jeg trodde supermodellene og alle disse kjempe vakre damer omkring er 9 ere og 10ere. Jeg sa til han at jeg syns han var en 8 eller 9. Så sier han at nei, han er en 6. Uansett men blir jo finere for de som er glad i en normalt. Hva skal jeg renke om dette? Syns det er sårende oppførsel, er det overreaksjon å bli såret over noe sånt? Anonymkode: 2061d...1fb Hvor gamle er dere? 14? 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Jeg hadde latt være å svare på et så barnslig spørsmål. 4 Siter
psykedeliker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Nicklusheletida skrev (49 minutter siden): Jeg hadde latt være å svare på et så barnslig spørsmål. Det var kanskje det han ville teste. 0 Siter
Grendel Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Det er to røde flagg i ett: 1. Det er en mannosfære/incel kjepphest at kvinner overvurderer sitt eget utseende. 2. Det er en ekstremt uhøflig oppførsel. Han mangler forståelse for hva som er greit å si. Det er nok en man du kan bli flau over i fremtiden. 5 Siter
psykedeliker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Grendel skrev (8 minutter siden): Han mangler forståelse for hva som er greit å si. Hvorfor skulle det være ugreit? Det er ingen kvalfisert krenkelse, og mange tar dette helt seriøst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli psykedeliker skrev (40 minutter siden): Det var kanskje det han ville teste. Overhode ingen test. Men umoden er han med narcissistiske trekk. Pluss Mange røde flagg. Anonymkode: 2061d...1fb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Grendel skrev (28 minutter siden): Det er to røde flagg i ett: 1. Det er en mannosfære/incel kjepphest at kvinner overvurderer sitt eget utseende. 2. Det er en ekstremt uhøflig oppførsel. Han mangler forståelse for hva som er greit å si. Det er nok en man du kan bli flau over i fremtiden. Ja jeg gjorde det slutt med denne mannen, etter at han for andre gang begynte å kjefte på meg i offentlighet, hyle ut ting som er privat. Så kan si han gjorde meg flau. Anonymkode: 2061d...1fb 2 Siter
Grendel Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli psykedeliker skrev (40 minutter siden): Hvorfor skulle det være ugreit? Det er ingen kvalfisert krenkelse, og mange tar dette helt seriøst. Han trodde sikkert det var greit, men han ble dumpet. 0 Siter
morsan Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli psykedeliker skrev (1 time siden): Hvorfor skulle det være ugreit? Det er ingen kvalfisert krenkelse, og mange tar dette helt seriøst. Hva mener du med «kvalifisert krenkelse»? Høres ut som om du mener en straffbar handling. Det er svært mange avskygninger mellom det som er greit å si og det som er straffbart! 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Grendel skrev (2 timer siden): Det er to røde flagg i ett: 1. Det er en mannosfære/incel kjepphest at kvinner overvurderer sitt eget utseende. 2. Det er en ekstremt uhøflig oppførsel. Han mangler forståelse for hva som er greit å si. Det er nok en man du kan bli flau over i fremtiden. Til den siste setningen : -Ja, en sånn Kenneth som i Evig singel kanskje 🤣 Har du sett det ? Ler meg skakk av den figuren. Alle kjenner en Kenneth 1 Siter
Grendel Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Nicklusheletida skrev (18 minutter siden): Til den siste setningen : -Ja, en sånn Kenneth som i Evig singel kanskje 🤣 Har du sett det ? Ler meg skakk av den figuren. Alle kjenner en Kenneth Jeg har 😅sett den ja! Siste sesong var råbra. Jeg liker også Kenneth. Utrolig pinlig oppførsel. Spesielt med datteren i nærheten så klart. Det er jo ekstra smertefullt å se på med tanke på at jeg er i samme alder. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli (endret) Grendel skrev (2 timer siden): Han trodde sikkert det var greit, men han ble dumpet. Sik det er beskrevet er det ingenting objektivt galt med det, men nå har det kommet frem mer informasjon om konteksten enn i det opprinnelige innlegget. Det må trådstarter ta på sin egen kappe. morsan skrev (2 timer siden): Det er svært mange avskygninger mellom det som er greit å si og det som er straffbart! En kvalfisert krenkelse er en påstand som det ikke er mulig å forsvare seg mot. Jeg ser ikke at det foreligger noen kvalifiserte krenkelser i dette tilfellet slik det er beskrevet i åpningsinnlegget. I et liberalt demokrati er det ikke sosiale normer som avgjør rett og galt, men juridiske plikter og rettigheter. Altså er hver og en ansvarlig for sine egne følelser og reaksjoner. Takler man ikke dette, må man begrense sine interaksjoner med andre mennesker til sin egen gruppe av likesinnede. At et spørsmål på en date kan være ukalibrert er noe annet, men hvordan skal man ellers sile ut de man ikke er kompatible med? Endret 5. juli av psykedeliker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.