AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Av dere som vanker på dette underforum? Jeg ble nesten barne og ungdomsarbeider. Anonymkode: aadc5...f8e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har 7 år fra universitetet. Anonymkode: dee81...b71 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 7,5 år fra universitetet her Anonymkode: 942ef...fad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 7,5 år fra universitetet her Anonymkode: 942ef...fad Ja jeg har også 7,5. To grader. Anonymkode: dee81...b71 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg studerte noen år og ble nesten noe jeg også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vendi skrev (6 minutter siden): Jeg studerte noen år og ble nesten noe jeg også. jeg fortsatt bare nesten noe. 😛 " such is life" så man går ikke glipp av stort. Anonymkode: dee81...b71 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du kan ha så høy utdannelse og tro du er så begavet av å ha lest og lært. Mens andre får kunnskap, modnes utvikler seg og læres gjennom å leve livet og gå igjennom mange traumer og livserfaringer hadde ødelagt folk. Men som står opp og kommer seg igjennom den ene situasjonen etter den andre. Du kan lese og lære så mye du vil om et fag på en skole, men det er ingenting verdt i forhold til hva du kan lære og utvikle deg til i det virkelige liv. Anonymkode: 08612...5a4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Bachelor i fransk fagoversetting Anonymkode: 31372...cf7 0 Siter
Vendi Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Du kan ha så høy utdannelse og tro du er så begavet av å ha lest og lært. Mens andre får kunnskap, modnes utvikler seg og læres gjennom å leve livet og gå igjennom mange traumer og livserfaringer hadde ødelagt folk. Men som står opp og kommer seg igjennom den ene situasjonen etter den andre. Du kan lese og lære så mye du vil om et fag på en skole, men det er ingenting verdt i forhold til hva du kan lære og utvikle deg til i det virkelige liv. Anonymkode: 08612...5a4 Jeg tenker at "livets harde skole" (som jeg antar du sikter til) ikke trenger å være noen motsetning til å få seg en formell utdannelse. Livets harde realiteter treffer oss alle, og mange opplever begge deler. Altså at man klarer en utdannelse/jobb OG å utvikle seg gjennom motgang gjennom et parallelt løp. 2 Siter
FjellOgDalar Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Fagskole (= 1 år høyskole) Heldigvis har jeg ikke fullført livets skole enda. 0 Siter
Glitter Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden FjellOgDalar skrev (3 minutter siden): Fagskole (= 1 år høyskole) Heldigvis har jeg ikke fullført livets skole enda. Gjør man det noen gang da? 1 Siter
Havfruen Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Glitter skrev (5 minutter siden): Gjør man det noen gang da? Nei😉det kommer smell etter smell er min erfaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.