Gå til innhold

Hva er din høyeste fullførte utdannelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av dere som vanker på dette underforum? 

Jeg ble nesten barne og ungdomsarbeider. 

Anonymkode: aadc5...f8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har 7 år fra universitetet. 

Anonymkode: dee81...b71

AnonymBruker
Skrevet

7,5 år fra universitetet her 

Anonymkode: 942ef...fad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

7,5 år fra universitetet her 

Anonymkode: 942ef...fad

Ja jeg har også 7,5. To grader. 

Skrevet

Jeg studerte noen år og ble nesten noe jeg også. 

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (6 minutter siden):

Jeg studerte noen år og ble nesten noe jeg også. 

jeg fortsatt bare nesten noe. 😛 " such is life" så man går ikke glipp av stort. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha så høy utdannelse og tro du er så begavet av å ha lest og lært. Mens andre får kunnskap, modnes utvikler seg og læres gjennom å leve livet og gå igjennom mange traumer og livserfaringer hadde ødelagt folk. Men som står  opp og kommer seg igjennom den ene situasjonen etter den andre. Du kan lese og lære så mye du vil om et fag på en skole, men det er ingenting verdt i forhold til hva du kan lære og utvikle deg til i det virkelige liv. 

Anonymkode: 08612...5a4

AnonymBruker
Skrevet

Bachelor i fransk fagoversetting 

Anonymkode: 31372...cf7

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Du kan ha så høy utdannelse og tro du er så begavet av å ha lest og lært. Mens andre får kunnskap, modnes utvikler seg og læres gjennom å leve livet og gå igjennom mange traumer og livserfaringer hadde ødelagt folk. Men som står  opp og kommer seg igjennom den ene situasjonen etter den andre. Du kan lese og lære så mye du vil om et fag på en skole, men det er ingenting verdt i forhold til hva du kan lære og utvikle deg til i det virkelige liv. 

Anonymkode: 08612...5a4

Jeg tenker at "livets harde skole" (som jeg antar du sikter til) ikke trenger å være noen motsetning til å få seg en formell utdannelse. Livets harde realiteter treffer oss alle, og mange opplever begge deler. Altså at man klarer en utdannelse/jobb OG å utvikle seg gjennom motgang gjennom et parallelt løp. 

Skrevet

Fagskole (= 1 år høyskole)

Heldigvis har jeg ikke fullført livets skole enda. 

Skrevet
FjellOgDalar skrev (3 minutter siden):

Fagskole (= 1 år høyskole)

Heldigvis har jeg ikke fullført livets skole enda. 

Gjør man det noen gang da? 

Skrevet
Glitter skrev (5 minutter siden):

Gjør man det noen gang da? 

Nei😉det kommer smell etter smell er min erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...