Gå til innhold

Hva er din høyeste fullførte utdannelse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Havfruen skrev (3 timer siden):

Det skjønner jeg godt,  det er mye som har hendt i livet ditt siden den gang. En psykiater sa til meg en gang, da jeg fortalte at jeg var ganske så sta, at mon om jeg hadde brukt de kreftene til min fordel🙌jeg tror at du vil få det bedre om du får et dagtilbud. 

Sant. 

Ja ikkesant. Tenk om vi hadde klart det. Ja det tror jeg også. Ruskonsulenten skulle purre på NAV IPS-konsulenten min angående dagtilbud. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Livets Harde Skole

Livets Harde Skole (LHS), av mange elver stavet Lives Hareskole eller Livets Hare Skole, er en offentlig skole med avdelinger over store deler av landet. Den største LHS-skolen ligger i Oslo. De fleste elevene ved skole er høyrevendte i politikken, og majoriteten (98 %) stemmer Fremskrittspartiet ved valg. Fra 2006 har Siv Jensen vært rektor på Livets Harde Skole. LHS har over 50 000 elever, med tyngdepunkt i ØstfoldHedmark og Finnmark. Det eneste kravet for å gå på skolen er at man må være i den nederste samfunnsklassen. LHS ble grunnlagt av MacGyver i 1748 under navnet Norges Kongelige Høgskole for Idioter, Hissigpropper og Framstegets parti-velgere.

Fag og kurs ved LHS

• Hvordan bli NAVer? - innføring i bruk og misbruk av NAV
  • Narkotika- og alkoholmisbruk
  • Innføring i rasisme og diskriminering
  • Nettmobbing og -trolling
  • Reiser til Thailand (thaidamer???)
  • Grancatur (inkl. 10 minutters kurs i spansk)
  • Råning og stell av Volvo
  • Harryhandel og smugling
  • Hvordan røyke billigst mulig?
  • Thaidamer eller prostituerte? Hva skal man velge?
  • Opplæring i gramatik å skrive fejl
  • Hvordan slippe unna barnevernet?
  • Vaksinemotstand
  • Innføring i FrPs politikk og ideologi

Anonymkode: 94699...747

Jeg tjekker bare av på å være naver (ikke misbruker av Nav) og misbruk av rusmidler. Ellers beskriver ikke denne oversikten av livets harde skole meg. Ikke er jeg tilhenger av FRP heller. 😁😅Så da er ikke jeg en del av LHS selv om jeg absolutt har hatt det tøft og lært/lærer av det. 

Kanskje pga min bachelor i sykepleie. Har lært å være kritisk til ting jeg leser og være overbærende ovenfor ulike mennesker i samfunnet. 

Endret av Glitter
psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du fra Bergen?

Jeg har bestått Rabarbratesten.

Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Jeg har bestått Rabarbratesten.

Og det er? 

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (1 time siden):

Et seriøst et også.

Best of the best. 

Ikkeanonymnok skrev (1 time siden):

Tipper gründeren av ikkepedia har gått på LHS. 

Det tror jeg ikke. Sproget er for propert til det.

Anonymkode: 94699...747

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...