AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:48 Skrevet tirsdag kl 19:48 Ja klart det henger sammen at høyskole utdannede skal være avhengige av slike nettsteder. Da er det noe som skurrer Anonymkode: 08612...5a4 0 Siter
Havfruen Skrevet tirsdag kl 19:54 Skrevet tirsdag kl 19:54 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja klart det henger sammen at høyskole utdannede skal være avhengige av slike nettsteder. Da er det noe som skurrer Anonymkode: 08612...5a4 ? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet tirsdag kl 20:01 Skrevet tirsdag kl 20:01 Glitter skrev (43 minutter siden): Gjør man det noen gang da? Forlatt hadde kanskje vært en mer presis formulering fra min side. Død og utlært er jo ikke det samme. 0 Siter
Glitter Skrevet tirsdag kl 20:05 Skrevet tirsdag kl 20:05 FjellOgDalar skrev (3 minutter siden): Forlatt hadde kanskje vært en mer presis formulering fra min side. Død og utlært er jo ikke det samme. Nei.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:23 Skrevet tirsdag kl 21:23 fullførte ungdomsskolen. fullførte aldri videregående Anonymkode: cdb6c...a1b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Mange år i livets harde skole. Yrkesfaglig utdanning. Utdannelse fra høyskole. Anonymkode: 9d163...1f7 0 Siter
Marye Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden ble nesten barne-og ungdomsarbeider jeg også tok ikke lærlingetiden 0 Siter
Glitter Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Marye skrev (3 minutter siden): ble nesten barne-og ungdomsarbeider jeg også tok ikke lærlingetiden Jeg tok heller ikke lærlingtiden. Innså det var feil vei for meg så tok allmenn påbygg for å kunne gå sykepleieren. Grusomt å tenke på hvor høyt funksjonsnivå jeg hadde før. 0 Siter
Marye Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Glitter skrev (4 minutter siden): Jeg tok heller ikke lærlingtiden. Innså det var feil vei for meg så tok allmenn påbygg for å kunne gå sykepleieren. Grusomt å tenke på hvor høyt funksjonsnivå jeg hadde før. fikk allmenn godkjent jeg også, begynte på vernepleieren, men droppet praksisperioden fordi jeg heller ville til Kypros å glo på en bartender som playa meg 0 Siter
Glitter Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Marye skrev (Akkurat nå): fikk allmenn godkjent jeg også, begynte på vernepleieren, men droppet praksisperioden fordi jeg heller ville til Kypros å glo på en bartender som playa meg Åja. Det var synd. Var du manisk? 0 Siter
Havfruen Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Glitter skrev (25 minutter siden): Jeg tok heller ikke lærlingtiden. Innså det var feil vei for meg så tok allmenn påbygg for å kunne gå sykepleieren. Grusomt å tenke på hvor høyt funksjonsnivå jeg hadde før. Du er smart og skarp. Det skal hjelpe deg videre 💪 0 Siter
Glitter Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Havfruen skrev (7 minutter siden): Du er smart og skarp. Det skal hjelpe deg videre 💪 Takk, men føler jeg har mistet det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Livets knall hare skole Anonymkode: 94699...747 0 Siter
Havfruen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Glitter skrev (48 minutter siden): Takk, men føler jeg har mistet det. Det skjønner jeg godt, det er mye som har hendt i livet ditt siden den gang. En psykiater sa til meg en gang, da jeg fortalte at jeg var ganske så sta, at mon om jeg hadde brukt de kreftene til min fordel🙌jeg tror at du vil få det bedre om du får et dagtilbud. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Livets knall hare skole Anonymkode: 94699...747 Gikk påskeharen også der? 2 Siter
psykedeliker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Livets knall hare skole Anonymkode: 94699...747 Er det knall i padden på hareskolen? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden psykedeliker skrev (18 minutter siden): Er det knall i padden på hareskolen? Er du fra Bergen? Anonymkode: 4d33c...534 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ikkeanonymnok skrev (1 time siden): Gikk påskeharen også der? psykedeliker skrev (52 minutter siden): Er det knall i padden på hareskolen? Livets Harde Skole Livets Harde Skole (LHS), av mange elver stavet Lives Hareskole eller Livets Hare Skole, er en offentlig skole med avdelinger over store deler av landet. Den største LHS-skolen ligger i Oslo. De fleste elevene ved skole er høyrevendte i politikken, og majoriteten (98 %) stemmer Fremskrittspartiet ved valg. Fra 2006 har Siv Jensen vært rektor på Livets Harde Skole. LHS har over 50 000 elever, med tyngdepunkt i Østfold, Hedmark og Finnmark. Det eneste kravet for å gå på skolen er at man må være i den nederste samfunnsklassen. LHS ble grunnlagt av MacGyver i 1748 under navnet Norges Kongelige Høgskole for Idioter, Hissigpropper og Framstegets parti-velgere. Fag og kurs ved LHS Hvordan bli NAVer? - innføring i bruk og misbruk av NAV Narkotika- og alkoholmisbruk Innføring i rasisme og diskriminering Nettmobbing og -trolling Reiser til Thailand (thaidamer???) Grancatur (inkl. 10 minutters kurs i spansk) Råning og stell av Volvo Harryhandel og smugling Hvordan røyke billigst mulig? Thaidamer eller prostituerte? Hva skal man velge? Opplæring i gramatik å skrive fejl Hvordan slippe unna barnevernet? Vaksinemotstand Innføring i FrPs politikk og ideologi Anonymkode: 94699...747 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Livets Harde Skole Livets Harde Skole (LHS), av mange elver stavet Lives Hareskole eller Livets Hare Skole, er en offentlig skole med avdelinger over store deler av landet. Den største LHS-skolen ligger i Oslo. De fleste elevene ved skole er høyrevendte i politikken, og majoriteten (98 %) stemmer Fremskrittspartiet ved valg. Fra 2006 har Siv Jensen vært rektor på Livets Harde Skole. LHS har over 50 000 elever, med tyngdepunkt i Østfold, Hedmark og Finnmark. Det eneste kravet for å gå på skolen er at man må være i den nederste samfunnsklassen. LHS ble grunnlagt av MacGyver i 1748 under navnet Norges Kongelige Høgskole for Idioter, Hissigpropper og Framstegets parti-velgere. Fag og kurs ved LHS Hvordan bli NAVer? - innføring i bruk og misbruk av NAV Narkotika- og alkoholmisbruk Innføring i rasisme og diskriminering Nettmobbing og -trolling Reiser til Thailand (thaidamer???) Grancatur (inkl. 10 minutters kurs i spansk) Råning og stell av Volvo Harryhandel og smugling Hvordan røyke billigst mulig? Thaidamer eller prostituerte? Hva skal man velge? Opplæring i gramatik å skrive fejl Hvordan slippe unna barnevernet? Vaksinemotstand Innføring i FrPs politikk og ideologi Anonymkode: 94699...747 KI-svar er også ganske festlig. Noe annet er vel ikke å forvente egentlig. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.