Gå til innhold

sleng dere på status-lista!!


pus

Anbefalte innlegg

Hei

Det er alltid kjekt med en liten oppdatering i ny og ne, og tenkte herved å be om en liten status fra alle prøvere, her er meg:

Er 28 år i gang med mitt 4. ivf-forsøk som jeg skal ta på maigaard i DK. Begynner på menogon-sprøyter den 05.05. og regner med uttak i uke 20. Er veldig spent og positiv til forsøket, spesielt med tanke på at du utfører AHA der :-)))

Gleder meg til å høre om deres historie og hvor dere er i løypa.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg henger meg på jeg.

Jeg er 33 år skal starte mitt 2. ICSI-forsøk. Hadde en SA i begynnelsen av mars. Skal starte med spray i 11. mai. Uttak blir i uke 24.

Ellers har vi en datter på snart 3 år som ble til på "normal" måte......(visstnok et mirakel!!)

Hilsen HC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katheinka

Hei!

Jeg er 33 år og fra Rogaland. Hadde et mislykket IVF-forsøk i Haugesund i mars, begynner på spray på søndag. Uttak blir vel forhåpentligvis i første uken i april. Vi er uforklarlig barnløse.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja jeg er altså 35 år, og vi hadde vårt første ICSI-forsøk i mars (mislykket). Har nå bestemt oss for 3-pack hos Maigaard i Danmark, og er veldig spente. Begynner på spray 12. mai, så uttak/innsetting blir vel i midten av juni. Mange som skal til Danmark, så det blir spennende å følge hverandre.

kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 år - uforklarlig barnløse - forsøkt å bli gravid i snart 4 år - 2 mislykka IVF-forsøk - samler styrke og penger og prøver igjen etter sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

Jeg er 27 år, har pco, og skal i gang med 1. ivf-forsøk nå. Skal starte med spray 10. mai, og ha planlagt egguttak i uke 24.

Vi tar forsøket i Trondheim, og er veldig spente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krepsen30

Jeg er 30 år og har hatt et mislykket ICSI forsøk og et mislykket forsøk med fryste embryo. Er nå i gang med nytt forsøk, og pga. en vanncyste har jeg dessverre gått på nedregulerende medisiner i 8 uker nå. Skal ta ny blodprøve i morgen for å sjekke om jeg nedregulert. Håper på sprøytestart til mandagen og uttak i uke 20.

Vi tar forsøket ved Sahlgrenska Universitetssykehus i Göteborg.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år og er på sprøtedag 4. Drar forhåpentligvis til Danmark, Maigaard, neste uke !! Dette er vårt første ICIS- forsøk.

Hilsen en veldig spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 26 år og vi er barnløse pga. behandling av testikkelkreft.

Bor i Haugesundsområdet, har nettopp hatt et forsøk som endte i SA. Kommer ikke til igjen før etter sommeren, og vi prøver nok en gang til der før vi evt. reiser lenger vekk.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjelpelös

Hei.

Jeg er 31år fra Oslo. Hadde et mislykket forsök i januar. Er på spraydag 22. Er ennå ikke nok nedregulert. Håper på å begynne på spröyter snart. Bor på Kypros, så jeg tar forsöket her nede i den herlige varmen.(c:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34, og skal på sykehus i midten av mai - også vet jeg ikke helt hva som skjer. Om vi må ta enda flere tester o.l.

Mannen min har dårlig konsentrasjon, så legen min + sykehuset har sagt av ICSI er mest aktuelt. Men mannen min er ennå usikker + at det er j.... dyrt.

Vi har en 8 år gammel mirakelgutt fra før + 1 SA for ett år siden. Så jeg lurer på hvor mye sædkonsentrasjonen til mannen min egentlig varierer. Testen viste 5 mil. - men da hadde han bare vært avholden 1 dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg henger meg på jeg.

Jeg er 33 år skal starte mitt 2. ICSI-forsøk. Hadde en SA i begynnelsen av mars. Skal starte med spray i 11. mai. Uttak blir i uke 24.

Ellers har vi en datter på snart 3 år som ble til på "normal" måte......(visstnok et mirakel!!)

Hilsen HC

Hei! Vi er nå igang med vårt andre ICSI-forsøk ved Ciconia, Århus. Regner med uttak om to-tre dager!! Lykke til alle sammen!

8848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Jeg blir 37 år i mai.

Vi har en liten ivf gutt på 2 1/2 år. Han ble til på første ivf forsøk. Før det har vi hatt div tablettkurer og 2 ins forsøk uten at jeg ble gravid. Diagnosen er pco. Alle disse forsøkene ble tatt på Ullevål.

Vi hadde et nytt ivf forsøk som ble avbrutt i januar pga overstimulering. Pga en alvorlig blodpropp i 91 + famile med samme sykdom, ville ikke RK gi oss flere vanlige ivf forsøk. De forslo naturlig syklus ivf eller pergotime ivf ....Siden jeg har pco med noe uregelmessige sykler syntes vi ikke dette passet for oss. Vi har derfor skrevet brev med hele medisinhistoria til flere sykehus ...og vi fikk positivt svar fra Ullevål. ...så nå er vi tilbake på "gamle trakter". Jeg regner med egguttak/innsetting i juni, dersom det blir spraying blir det i mai. ...viss ikke blir det cetrotide.

Lykke til alle sammen...håper den blå bølgen her inne varer leeeenge!!!

Dere fra Oslo: det hadde vært hyggelig dersom noen vil være med på Oslo treff 2. juni (se egen melding).

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!

Jeg blir 37 år i mai.

Vi har en liten ivf gutt på 2 1/2 år. Han ble til på første ivf forsøk. Før det har vi hatt div tablettkurer og 2 ins forsøk uten at jeg ble gravid. Diagnosen er pco. Alle disse forsøkene ble tatt på Ullevål.

Vi hadde et nytt ivf forsøk som ble avbrutt i januar pga overstimulering. Pga en alvorlig blodpropp i 91 + famile med samme sykdom, ville ikke RK gi oss flere vanlige ivf forsøk. De forslo naturlig syklus ivf eller pergotime ivf ....Siden jeg har pco med noe uregelmessige sykler syntes vi ikke dette passet for oss. Vi har derfor skrevet brev med hele medisinhistoria til flere sykehus ...og vi fikk positivt svar fra Ullevål. ...så nå er vi tilbake på "gamle trakter". Jeg regner med egguttak/innsetting i juni, dersom det blir spraying blir det i mai. ...viss ikke blir det cetrotide.

Lykke til alle sammen...håper den blå bølgen her inne varer leeeenge!!!

Dere fra Oslo: det hadde vært hyggelig dersom noen vil være med på Oslo treff 2. juni (se egen melding).

Klem fra

Hei igjen.

Oslo treffet er 2.mai....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her er status fra meg!

Testet negativt for 3 uker siden, det var 1. forsøk hos Maigaard. Starter med spray igjen 28/4. Har fra før en datter på 4 år etter 1. forsøk hos Ciconia, hadde et neg. forsøk også i 99. Diagnose: tette eggledere og tette sædledere, så ICSI med operativt uttak er vår behandlingsmetode.

Men: hvor har det blitt av erfaringsdatabasen og presentasjonene av oss??? Noen som vet hva jeg mener?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Topp idé, for man lurer alltid på.... :-)

Jeg er 30 år og vi er nå i gang med vårt første ICSI-forsøk. Vi gjennomfører forsøket på St. Olaf, og er nå på dag 9 med spray. Og håper selvfølgelig på uttak i uke 20 :-)

Er også diabetiker (type 1), så jeg er litt spent på hvordan alt skal gå. Er det andre diabetikere her forresten? Hadde vært kjekt å høre deres erfaringer.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann !

Vi er 30 og 35, har ikke brukt prev. de siste 4,5 årene. Har dårlig sædkval. og PCO ?!. Har et forsøk på riksen som ikke gikk bra. Starter med spray 28.april, egg i uke 22. Vi skal på riksen en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 31år fra Oslo. Hadde et mislykket forsök i januar. Er på spraydag 22. Er ennå ikke nok nedregulert. Håper på å begynne på spröyter snart. Bor på Kypros, så jeg tar forsöket her nede i den herlige varmen.(c:

Klem

Hvor mye koster forsøk og medisiner på Kypros?

Lykke til forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig en stund til

Jeg er 28. Ble mamma etter mange års slit i fjor sommer.

Til sommeren begynner vi så smått å tenke på nr 2. Tror Pergotime skal prøves da, syklusene er på vidda.

Lykke til alle prøvere! Mammalivet anbefales virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Vi er 30 og 35 år, ingen barn fra før. Har prøvd å bli gravide siden sommeren 1997, og har hatt 3 forsøk. 1 har endt med graviditet og abort i 11. uke. Skal nå på vårt 4. forsøk i København på Ciconia i juni/juli og begynner å spraye tre uker fra jeg får neste mens (som skulle vært her for halvannen uke siden). Bor i Sandnes, like utenfor Stavanger. Ja, tenker det var alt.

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...