Gå til innhold

sleng dere på status-lista!!


pus

Anbefalte innlegg

Ja, det er forresten icsi vi holder på med, mannen har nok for få "svømmere". KAN nok en eller annen vakker dag klare dette selv, men sjansene er små sier de lærde.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alette

Jeg blir 35 år. Har en tett eggeleder, mannen dårlige "svømmere". Har hatt 3 forsøk ved Volvat, ingen graviditet. Har også hatt ett forsøk ved RH som endte med en liten datter født i år 2000. Holder nå på med søskenforsøk. Hadde ett mislykket forsøk i Mars. Starter opp med spray igjen 28 April. Forsøkene gjøres ved RH også denne gangen. Det er noe med det at har det klaffet der en gang så må det vel klaffe en gang til :-)

Hilsen fra en spendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 29 år, mannen er 32. Vi har forsøkt på egenhånd siden 1994, men fant ut at vi trengte hjelp i 1995. Jeg har fjernet egglederne pga cyster og sammenvoksninger. Hadde 5 forsøk for å få jenta vår, og har nylig blitt gravid på første søskenforsøk. Er 8 uker + + gravid med tvillinger, termin 5 desember. Vi har hatt alle forsøkene våre i Haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alette

Hei!

Topp idé, for man lurer alltid på.... :-)

Jeg er 30 år og vi er nå i gang med vårt første ICSI-forsøk. Vi gjennomfører forsøket på St. Olaf, og er nå på dag 9 med spray. Og håper selvfølgelig på uttak i uke 20 :-)

Er også diabetiker (type 1), så jeg er litt spent på hvordan alt skal gå. Er det andre diabetikere her forresten? Hadde vært kjekt å høre deres erfaringer.

mvh

Her er linken i allefall !!

http://db.abcnett.no/ubt/ubt.nsf

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...