Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden frosken skrev (31 minutter siden): Enkelte ting handler primært om å ta indre valg, og før man gjør et slikt valg (som du gjorde den gangen du bestemte deg for å slutte med kutting), så er det ikke så mye noen kan gjøre for deg. Du har nok rett i det ja. frosken skrev (28 minutter siden): Du må gjøre en avveining mellom å ha litt mer vondt i ryggen og mer aktivitet vs mindre smerter og mer isolasjon. Du kommer sannsynligvis til å være noe plaget med smerter samme hva du gjør, men smerter trenger ikke så mye plass i bevisstheten dersom man er engasjert i noe annet. Får veldig vondt i ryggen da. Da jeg pakket ut leiligheten måtte jeg ofte ta pauser for å strekke ut ryggen på sofaen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (28 minutter siden): Du har nok rett i det ja. Får veldig vondt i ryggen da. Da jeg pakket ut leiligheten måtte jeg ofte ta pauser for å strekke ut ryggen på sofaen. Kan ryggen trenes opp igjen? Anonymkode: c421f...6c3 0 Siter
Glitter Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kan ryggen trenes opp igjen? Anonymkode: c421f...6c3 Vet ikke. Må kvitte meg med overvekt og trene den i alle fall. Bruddet er jo i ryggraden og den kan jo ikke trenes, men kanskje kan muskulaturen i ryggen støtte ryggraden bedre hvis den blir sterkere. Men jeg har ikke råd til treningssenter så må gjøre øvelser for rygg hjemme. 0 Siter
Vhanja Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Glitter skrev (10 minutter siden): Vet ikke. Må kvitte meg med overvekt og trene den i alle fall. Bruddet er jo i ryggraden og den kan jo ikke trenes, men kanskje kan muskulaturen i ryggen støtte ryggraden bedre hvis den blir sterkere. Men jeg har ikke råd til treningssenter så må gjøre øvelser for rygg hjemme. Ja, det er nok viktig å trene opp muskulaturen i ryggen. F.eks så hadde min hund HD, ganske kraftig grad. Men fikk aldri problemer med det fordi han hadde så god muskulatur at det støttet opp der bein ikke kunne. Samme gjelder oss. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.