Musikk Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli (endret) Overrask nei dette låg vel i kortene tror jeg fra dag en av at gul hytte🥇har vel aldri vunnet et homofilt par🤔 Endret 9. juli av Musikk 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli En gul hytte har fått et homofilt par i premie? Spesielt. 1 Siter
Lillemus Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Ikkeanonymnok skrev (51 minutter siden): En gul hytte har fått et homofilt par i premie? Spesielt. 😂😂😂 0 Siter
Musikk Skrevet 9. juli Forfatter Skrevet 9. juli Ikkeanonymnok skrev (3 timer siden): En gul hytte har fått et homofilt par i premie? Spesielt. Ja, de bruker farger om hyttene guttene har gul😁den fikk et eget navn og utenom. 0 Siter
Musikk Skrevet 9. juli Forfatter Skrevet 9. juli Heit på mor og sønn som har grønn hytte de kom på 🥈 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Håper mor og sønn vinner. Mor har stått på som bare søren. Minner meg om meg selv 🤣 Hun har dessuten mest sans for interiør. Slik skal det være på en sommerhytte. 0 Siter
Musikk Skrevet 9. juli Forfatter Skrevet 9. juli Nicklusheletida skrev (58 minutter siden): Håper mor og sønn vinner. Mor har stått på som bare søren. Minner meg om meg selv 🤣 Hun har dessuten mest sans for interiør. Slik skal det være på en sommerhytte. Det var guttene som gikk av med seieren. Mor og sønn kom på 2. plass. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Musikk skrev (57 minutter siden): Det var guttene som gikk av med seieren. Mor og sønn kom på 2. plass. Nei, nå forsvant spenningen 0 Siter
Musikk Skrevet 9. juli Forfatter Skrevet 9. juli Nicklusheletida skrev (2 timer siden): Nei, nå forsvant spenningen Ja, du følger nok ikke med på Sommer hytta bare her inne. 0 Siter
Musikk Skrevet 9. juli Forfatter Skrevet 9. juli Musikk skrev (21 minutter siden): Ja, du følger nok ikke med på Sommer hytta bare her inne. Innlegge mitt starter med vinneren av Sommer hytta😄 0 Siter
Grendel Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Musikk skrev (11 timer siden): Ja, du følger nok ikke med på Sommer hytta bare her inne. Det ble sendt på vanlig TV først i går kveld. Der ble publisert for strømming kl 3 natt til i går, og du skrev innlegget kl 4 om morgenen. Du kan ikke regne med at andre visste hvem vinneren var. Jeg synes trådtittelen var et greit spoiler- varsel, så jeg lot være å gå inn. 0 Siter
Musikk Skrevet 10. juli Forfatter Skrevet 10. juli Grendel skrev (25 minutter siden): Det ble sendt på vanlig TV først i går kveld. Der ble publisert for strømming kl 3 natt til i går, og du skrev innlegget kl 4 om morgenen. Du kan ikke regne med at andre visste hvem vinneren var. Jeg synes trådtittelen var et greit spoiler- varsel, så jeg lot være å gå inn. Ja, det var lurt vente til du hadde sett programet på TV først🙂 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli (endret) Musikk skrev (7 timer siden): Ja, det var lurt vente til du hadde sett programet på TV først🙂 Neste gang du skal publisere vinneren av noen program før det går på linært tv så kanskje du kan skrive «Spoiler» i overskriften? Har ikke noe å si for meg, jeg har aldri hørt om dette programmet men ser at andre ble snytt for spenningen. Endret 10. juli av Ikkeanonymnok 1 Siter
Lillemus Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Musikk skrev (8 timer siden): Ja, det var lurt vente til du hadde sett programet på TV først🙂 Det er i grunnen vanlig folkeskikk å vente med å legge ut slike resultater til etter at programmet har gått på lineær tv... 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Musikk skrev (22 timer siden): Innlegge mitt starter med vinneren av Sommer hytta😄 Helt ærlig , så forsto jeg ikke hva du forsøkte å si i hovedinnlegget ditt. Setningen ga ingen mening for meg. Jeg visste heller ikke at det hadde blitt vist i en annen kanal. 0 Siter
Musikk Skrevet 11. juli Forfatter Skrevet 11. juli Nicklusheletida skrev (6 timer siden): Helt ærlig , så forsto jeg ikke hva du forsøkte å si i hovedinnlegget ditt. Setningen ga ingen mening for meg. Jeg visste heller ikke at det hadde blitt vist i en annen kanal. Merkelig alle andre forstod dette da😄dagens verden har de fleste TV2 Play🤔 0 Siter
Musikk Skrevet 11. juli Forfatter Skrevet 11. juli Lillemus skrev (8 timer siden): Det er i grunnen vanlig folkeskikk å vente med å legge ut slike resultater til etter at programmet har gått på lineær tv... Ja, alle har TV2 Play i dag👍 0 Siter
Musikk Skrevet 11. juli Forfatter Skrevet 11. juli Ikkeanonymnok skrev (9 timer siden): Neste gang du skal publisere vinneren av noen program før det går på linært tv så kanskje du kan skrive «Spoiler» i overskriften? Har ikke noe å si for meg, jeg har aldri hørt om dette programmet men ser at andre ble snytt for spenningen. Ok. Det er ingen her som ser dette programet🙂kun ute etter og lage kvalm her som vanlig. 0 Siter
emilie321 Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Musikk skrev (46 minutter siden): Ok. Det er ingen her som ser dette programet🙂kun ute etter og lage kvalm her som vanlig. Skjønner ikke helt hvordan du får det til at noen er ute etter å lage kvalm her utifra de svarene du har fått. 0 Siter
Musikk Skrevet 11. juli Forfatter Skrevet 11. juli emilie321 skrev (1 time siden): Skjønner ikke helt hvordan du får det til at noen er ute etter å lage kvalm her utifra de svarene du har fått. Det er skrivemåten og tonen til enkelte her går ofte igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.