Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Overrask nei dette låg vel i kortene tror jeg fra dag en av at gul hytte🥇har vel aldri vunnet et homofilt par🤔 

Endret av Musikk
Videoannonse
Annonse
Ikkeanonymnok
Skrevet

En gul hytte har fått et homofilt par i premie? 
Spesielt.

Lillemus
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (51 minutter siden):

Spesielt.

😂😂😂

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (3 timer siden):

Spesielt.

Ja, de bruker farger om hyttene guttene har gul😁den fikk et eget navn og utenom. 

Skrevet

Heit på mor og sønn som har grønn hytte de kom på 🥈

Nicklusheletida
Skrevet

Håper mor og sønn vinner. Mor har stått på som bare søren. Minner meg om meg selv 🤣 Hun har dessuten mest sans for interiør. Slik skal det være på en sommerhytte. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (58 minutter siden):

Håper mor og sønn vinner. Mor har stått på som bare søren. Minner meg om meg selv 🤣 Hun har dessuten mest sans for interiør. Slik skal det være på en sommerhytte. 

Det var guttene som gikk av med seieren. Mor og sønn kom på 2. plass. 

Nicklusheletida
Skrevet
Musikk skrev (57 minutter siden):

Det var guttene som gikk av med seieren. Mor og sønn kom på 2. plass. 

Nei, nå forsvant spenningen

Skrevet
Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

Nei, nå forsvant spenningen

Ja, du følger nok ikke med på Sommer hytta bare her inne. 

Skrevet
Musikk skrev (21 minutter siden):

Innlegge mitt starter med vinneren av Sommer hytta😄

Skrevet
Musikk skrev (11 timer siden):

Det ble sendt på vanlig TV først i går kveld.

Der ble publisert for strømming kl 3 natt til i går, og du skrev innlegget kl 4 om morgenen. Du kan ikke regne med at andre visste hvem vinneren var.

Jeg synes trådtittelen var et greit spoiler- varsel, så jeg lot være å gå inn.

Skrevet
Grendel skrev (25 minutter siden):

Det ble sendt på vanlig TV først i går kveld.

Der ble publisert for strømming kl 3 natt til i går, og du skrev innlegget kl 4 om morgenen. Du kan ikke regne med at andre visste hvem vinneren var.

Jeg synes trådtittelen var et greit spoiler- varsel, så jeg lot være å gå inn.

Ja, det var lurt vente til du hadde sett programet på TV først🙂

Ikkeanonymnok
Skrevet (endret)
Musikk skrev (7 timer siden):

Neste gang du skal publisere vinneren av noen program før det går på linært tv så kanskje du kan skrive «Spoiler» i overskriften? 
Har ikke noe å si for meg, jeg har aldri hørt om dette programmet men ser at andre ble snytt for spenningen.

Endret av Ikkeanonymnok
Lillemus
Skrevet
Musikk skrev (8 timer siden):

Det er i grunnen vanlig folkeskikk å vente med å legge ut slike resultater til etter at programmet har gått på lineær tv...

Nicklusheletida
Skrevet
Musikk skrev (22 timer siden):

Innlegge mitt starter med vinneren av Sommer hytta😄

Helt ærlig , så forsto jeg ikke hva du forsøkte å si i hovedinnlegget ditt. Setningen ga ingen mening for meg.  Jeg visste heller ikke at det hadde blitt vist i en annen kanal. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Helt ærlig , så forsto jeg ikke hva du forsøkte å si i hovedinnlegget ditt. Setningen ga ingen mening for meg.  Jeg visste heller ikke at det hadde blitt vist i en annen kanal. 

Merkelig alle andre forstod dette da😄dagens verden har de fleste TV2 Play🤔

Skrevet
Lillemus skrev (8 timer siden):

Det er i grunnen vanlig folkeskikk å vente med å legge ut slike resultater til etter at programmet har gått på lineær tv...

Ja, alle har TV2 Play i dag👍

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (9 timer siden):

Neste gang du skal publisere vinneren av noen program før det går på linært tv så kanskje du kan skrive «Spoiler» i overskriften? 
Har ikke noe å si for meg, jeg har aldri hørt om dette programmet men ser at andre ble snytt for spenningen.

Ok. Det er ingen her som ser dette programet🙂kun ute etter og lage kvalm her som vanlig. 

emilie321
Skrevet
Musikk skrev (46 minutter siden):

Ok. Det er ingen her som ser dette programet🙂kun ute etter og lage kvalm her som vanlig. 

Skjønner ikke helt hvordan du får det til at noen er ute etter å lage kvalm her utifra de svarene du har fått. 

Skrevet
emilie321 skrev (1 time siden):

Skjønner ikke helt hvordan du får det til at noen er ute etter å lage kvalm her utifra de svarene du har fått. 

Det er skrivemåten og tonen til enkelte her går ofte igjen.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...