Ikkeanonymnok Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Musikk skrev (2 timer siden): Ok. Det er ingen her som ser dette programet🙂kun ute etter og lage kvalm her som vanlig. Lillemus ser tydeligvis dette programmet. Det er ikke snakk om å lage kvalm. Men du må kunne ta imot konstruktiv kritikk uten å ta det i verste mening. Musikk skrev (2 timer siden): Ja, alle har TV2 Play i dag👍 Nei, «alle» alle har ikke TV2 Play. Men om alle hadde hatt betyr det likevel ikke at alle kun bruker det og ikke linær tv. 0 Siter
Musikk Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Ikkeanonymnok skrev (10 minutter siden): Lillemus ser tydeligvis dette programmet. Det er ikke snakk om å lage kvalm. Men du må kunne ta imot konstruktiv kritikk uten å ta det i verste mening. Nei, «alle» alle har ikke TV2 Play. Men om alle hadde hatt betyr det likevel ikke at alle kun bruker det og ikke linær tv. Hvorfor gikk du og Lillemus inn på mitt innlegg når det står tydelig "åres vinner av sommer hytta" 😀 0 Siter
Musikk Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden (endret) Musikk skrev (2 minutter siden): Hvorfor gikk du og Lillemus inn på mitt innlegg når det står tydelig "åres vinner av sommer hytta" 😀 Vis du og Lillemus ikke ville vite dette hvorfor gikk dere inn da? mitt innlegg starter med "åres vinner av sommer hytta" det går vel ikke to like programmer på tv nå. Endret 5 timer siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden kjæresteparet Sindre Øvrum Kongerød (29) og Adam O. Ellingsen (26) som sto igjen som vinnere av «Sommerhytta» 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Musikk skrev (1 time siden): Hvorfor gikk du og Lillemus inn på mitt innlegg når det står tydelig "åres vinner av sommer hytta" 😀 Jeg var nysgjerrig på hva slags sprell du bedrev denne gang. Jeg har aldri hørt om sommerhytta og hadde ingen forutsetning for å vite at det var et tv-program. Hvorfor lillemus gikk inn kan jeg ikke svare på, men jeg tipper hun forventet en diskusjon rundt spenningen om finalen av program (ref. lignende tråder om andre tv-programmer her inne samt hennes svar tidligere i tråden). Dessuten, som nicklusheletida også var inne på så var hovedinnlegget ditt ganske uforståelig (ref. mitt første svar samt at lillemus ikke fikk med seg før senere i tråden da du skrev det tydeligere hvem som hadde vunnet). Edit: Jeg leste gjennom tråden på ny og det var nicklus som mistet spenningen og ikke lillemus (såvidt jeg vet). Poengene mine består likevel, bare med motsatt nick (endrer ikke det.) Endret 3 timer siden av Ikkeanonymnok Faktafeil 0 Siter
emilie321 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Musikk skrev (1 time siden): Det er skrivemåten og tonen til enkelte her går ofte igjen. I denne tråden ser jeg tydeligvis ikke det du ser, mulig jeg er helt på jordet? 0 Siter
Musikk Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Ikkeanonymnok skrev (42 minutter siden): Jeg var nysgjerrig på hva slags sprell du bedrev denne gang. Jeg har aldri hørt om sommerhytta og hadde ingen forutsetning for å vite at det var et tv-program. Hvorfor lillemus gikk inn kan jeg ikke svare på, men jeg tipper hun forventet en diskusjon rundt spenningen om finalen av program (ref. lignende tråder om andre tv-programmer her inne samt hennes svar tidligere i tråden). Dessuten, som nicklusheletida også var inne på så var hovedinnlegget ditt ganske uforståelig (ref. mitt første svar samt at lillemus ikke fikk med seg før senere i tråden da du skrev det tydeligere hvem som hadde vunnet). Edit: Jeg leste gjennom tråden på ny og det var nicklus som mistet spenningen og ikke lillemus (såvidt jeg vet). Poengene mine består likevel, bare med motsatt nick (endrer ikke det.) Ikke noe sprell fra meg😅nicklus som ikke skulle ha lest mitt innlegge🙈nicklus som såg vist på sommerhytta. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Musikk skrev (5 timer siden): Ja, alle har TV2 Play i dag👍 Nei, det er nok ikke alle som har det. På flere fb-grupper er det ikke lov til å legge ut slikt før etter episoden er sendt på lineær tv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ikkeanonymnok skrev (3 timer siden): Lillemus ser tydeligvis dette programmet. Hvor i all verden har du det fra? Jeg kan, med hånden på hjertet, avsløre at jeg aldri har sett en eneste episode av Sommerhytta. 😂 0 Siter
Lillemus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Musikk skrev (2 timer siden): Hvorfor gikk du og Lillemus inn på mitt innlegg når det står tydelig "åres vinner av sommer hytta" 😀 Jeg leste tråden fordi den var der, men har aldri sett serien. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ikkeanonymnok skrev (1 time siden): Jeg var nysgjerrig på hva slags sprell du bedrev denne gang. Jeg har aldri hørt om sommerhytta og hadde ingen forutsetning for å vite at det var et tv-program. Hvorfor lillemus gikk inn kan jeg ikke svare på, men jeg tipper hun forventet en diskusjon rundt spenningen om finalen av program (ref. lignende tråder om andre tv-programmer her inne samt hennes svar tidligere i tråden). Dessuten, som nicklusheletida også var inne på så var hovedinnlegget ditt ganske uforståelig (ref. mitt første svar samt at lillemus ikke fikk med seg før senere i tråden da du skrev det tydeligere hvem som hadde vunnet). Edit: Jeg leste gjennom tråden på ny og det var nicklus som mistet spenningen og ikke lillemus (såvidt jeg vet). Poengene mine består likevel, bare med motsatt nick (endrer ikke det.) Jeg har ikke sett serien og ante ikke når finalen var, men fikk inntrykk av at tråden ødela spenningen for bl.a. Nicklaus ja. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Lillemus skrev (1 time siden): Hvor i all verden har du det fra? Jeg kan, med hånden på hjertet, avsløre at jeg aldri har sett en eneste episode av Sommerhytta. 😂 Som jeg oppdaget i mitt siste svar så blandet jeg deg og nicklus. Beklager det. Men da var det forsent å endre der svarer du siterte der, derfor fikk jeg kun endret det siste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.