psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dps. De sa at det i dag oppfordres å være åpen. De hadde meg også med nav på et ips løp, der jeg ble oppfordret til å være åpen om ag jeg sliter psykisk med arbeidsgiver. Jeg ville ha klaget inn DPS til Statforvalteren for villedning og brudd på informasjons- og veiledningsplikten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (12 timer siden): Mine to venner og familie vet at jeg har rusavhengighet med multiple stoffer og shizoaffektiv. De har ikke trekt seg unna. Ville ikke sagt til arbeidsgiver at jeg hadde shizoaffektiv og rusavhengighet, men hadde kunnet si at jeg har psykiske utfordringer. En jeg anså som en god venn, et ti år langt vennskap ghostet meg i februar. Han nekter å komme med en forklaring. Han vet også om diagnosene. Det fikk han ikke til å trekke seg unna i mange år i alle fall. Mistenker det er kjæresten som har fått han til å gjøre det. Evt ble han lei av den svingende formen min. Men da kunne han respektert meg nok til å "slå opp" med en ordentlig forklaring. Jeg tenker at han må ha utviklet psykisk lidelse selv? Eller så er han bare en egoistisk dust! Jeg ble også "slått opp med" av venn etter hypomani. Fikk i det minste en forklaring.. Anonymkode: 666a0...4fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har bla bipolar lidelse (har ikke akseptert det selv). Er redd for at andre skal bli skeptisk til meg, tenke det verste og trekke seg unna. Hva med deg? Anonymkode: 666a0...4fc BP er vel sammen med depresjon og angst noen av de mest kjente diagnosene som eksisterer og som "alle kjenner noen som kjenner noen har Anonymkode: a0d3e...114 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): BP er vel sammen med depresjon og angst noen av de mest kjente diagnosene som eksisterer og som "alle kjenner noen som kjenner noen har Anonymkode: a0d3e...114 Det er vel også en av diagnosene som det er mest stigma knyttet til? Anonymkode: 666a0...4fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er vel også en av diagnosene som det er mest stigma knyttet til? Anonymkode: 666a0...4fc Stigma finnes hos alle diagnoser, og MEST stigma er det definitivt ikke. Da må du til borderline og den type ting. Anonymkode: a0d3e...114 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.