Gå til innhold

Har dere venner som er som de på herrelandslaget? 

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri sett fotball før nå, og blir veldig sjarmert og synes det virker som om de er veldig fine mennesker en del av dem. Jeg har ingen venner, og merker at jeg ønsker meg venner med sånn energi som de tilsynelatende har. Noen som smiler og tuller, og er varme og klemmer hverandre. Som stiller opp for hverandre. Tenk å bade i smilet til noen som Haaland og Nyland! Da tenker jeg at man kan ha det bra. Er det noen her som har sånne venner? Hva slags person må man være for å bli likt av sånne som dem? Nå tenker jeg ikke landslagsstjerner egentlig, og de er for unge for meg, men generelt solide, trygge, varme mennesker med utholdenhet, vilje og glimt i øyet, som bryr seg om både seg selv og andre. Er det umulig å få sånne venner når man er over 40 og er venneløs fra før? 

Anonymkode: f5f84...316

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ønsker venner på det nivået så må du bli aktiv innenfor en lagidrett.

Anonymkode: 27105...36f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri sett fotball før nå, og blir veldig sjarmert og synes det virker som om de er veldig fine mennesker en del av dem. Jeg har ingen venner, og merker at jeg ønsker meg venner med sånn energi som de tilsynelatende har. Noen som smiler og tuller, og er varme og klemmer hverandre. Som stiller opp for hverandre. Tenk å bade i smilet til noen som Haaland og Nyland! Da tenker jeg at man kan ha det bra. Er det noen her som har sånne venner? Hva slags person må man være for å bli likt av sånne som dem? Nå tenker jeg ikke landslagsstjerner egentlig, og de er for unge for meg, men generelt solide, trygge, varme mennesker med utholdenhet, vilje og glimt i øyet, som bryr seg om både seg selv og andre. Er det umulig å få sånne venner når man er over 40 og er venneløs fra før? 

JA!🥰har nydelige venner, så takknemlig for dem. Man kan knytte bånd og vennskap hele livet. Hva med å melde seg inn i turistforening, bokklubb, idrett e.l?

psykedeliker
Skrevet

Har du selv de egenskapene du ser etter hos andre?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis du ønsker venner på det nivået så må du bli aktiv innenfor en lagidrett.

Anonymkode: 27105...36f

Hva mener du det nivået? Det kan være aktuelt å melde seg inn i noe idrettslagsgreier. Men som jeg skriver er jeg jo ikke akkurat ungdom lenger.

Havfruen skrev (12 minutter siden):

JA!🥰har nydelige venner, så takknemlig for dem. Man kan knytte bånd og vennskap hele livet. Hva med å melde seg inn i turistforening, bokklubb, idrett e.l?

Så fint å høre. Er du selv som dem, er det like barn leker best? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du det nivået? Det kan være aktuelt å melde seg inn i noe idrettslagsgreier. Men som jeg skriver er jeg jo ikke akkurat ungdom lenger.

Så fint å høre. Er du selv som dem, er det like barn leker best? 

Jeg vil gjerne være en som er omsorgsfull og ser andre. Jobber med å åpne meg, jeg er mer lukket enn mine venner. Har godt humør og er positiv.

Anonymkode: a4fb9...8b9

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (9 minutter siden):

Har du selv de egenskapene du ser etter hos andre?

Det vet jeg ikke sikkert. Jeg har ingen venner fra før, så vet ikke hvordan jeg er i vennerelasjoner. Jeg har/har hatt tilknytningsproblemer, så jeg har aldri søkt relasjoner. Men jeg blir beskrevet som veldig snill, og jeg har jobbet iherdig i terapi, og tror jeg har forandre meg en del. Jeg begynner å kjenne meg klar for å finne meg venner på ordentlig. Men jeg vet ikke hva jeg skal søke etter, egentlig, bare merker jeg synes de nevnte på landslaget virker så fine. Jeg vet ikke hvordan det er å bli smilt varmt til egentlig. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men jeg vet ikke hva jeg skal søke etter, egentlig, bare merker jeg synes de nevnte på landslaget virker så fine.

Du virker veldig opptatt av ytre manifestasjoner på vennskap. Hva er grunnen til det?

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Du virker veldig opptatt av ytre manifestasjoner på vennskap. Hva er grunnen til det?

Hva betyr det? 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva betyr det? 

Det bør du spørre terapeuten din om.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Nå er du bare kjip.

Anonymkode: a4fb9...8b9

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er du bare kjip.

Nei, jeg prøver å løse problemer, ikke bare flytte på dem slik terapeuten tydeligvis har gjort her.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (9 minutter siden):

Javel, da får jeg ikke svart deg. 

psykedeliker
Skrevet

Javel, da får jeg ikke svart deg.

Har du avsluttet behandlingen?

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Har du avsluttet behandlingen?

Hva har det med topic å gjøre? 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva har det med topic å gjøre? 

Hva har det ikke med topic å gjøre?

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (8 minutter siden):

Hva har det ikke med topic å gjøre?

Sorry, men dette gidder jeg ikke. 

psykedeliker
Skrevet

Sorry, men dette gidder jeg ikke. 

Da kan du heller ikke regne med å løse problemet, men det er helt i orden for meg.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Da kan du heller ikke regne med å løse problemet, men det er helt i orden for meg.

Å få løst mine problemer er avhengig av helt andre ting enn å leke gjetteleker med deg, så nei. Jeg vet også at terapeuten min kjenner meg veldig mye bedre enn deg, så hva du tror jeg er opptatt av, etter at du ikke kan ha lest det jeg har skrevet særlig godt, er ikke viktig for meg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...