Gå til innhold

Har dere venner som er som de på herrelandslaget? 

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja min barndomsvenninne (siden 1992 da hun ble født) som jeg var nabo med. Hun er min beste venninne gjennom livet (har to venner) og jeg er hennes. Hun klemmer meg, tolerer meg når jeg er i dårlige perioder, har god humor, er snill og en jeg kan si ca alt til. 

Jeg ønsker meg flere venner, men vet ikke hvordan finne dem. 

Den andre vennen min har mange venner. Skulle ønske jeg hadde det samme. Men kan si alt til han også. I dag hjalp han meg i gang med å ta Antabus. 

Endret av Glitter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri hatt😢herrelandsalget🇳🇴

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å få løst mine problemer er avhengig av helt andre ting enn å leke gjetteleker med deg, så nei. Jeg vet også at terapeuten min kjenner meg veldig mye bedre enn deg, så hva du tror jeg er opptatt av, etter at du ikke kan ha lest det jeg har skrevet særlig godt, er ikke viktig for meg.

Det er ingen "gjettelek" her, men du skal få det akkurat som du vil. Det er ikke min jobb å drive voksenopplæring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...