AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Er det negativt og galt å gråte, eller kanskje i enkelte situasjoner? Anonymkode: 0857a...184 0 Siter
Glitter Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Det er en naturlig reaksjon. Men er ikke unormalt å ikke gråte heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Glitter skrev (Akkurat nå): Det er en naturlig reaksjon. Men er ikke unormalt å ikke gråte heller. Jeg fikk nylig en negativ reaksjon fra min behandler fordi jeg gråt, så jeg føler det er galt. Det var som om hen ville si «ta deg sammen og slutt å grine», det var iallefall den følelsen jeg satt igjen med da hen responderte på det. Jeg gråt en gang for mange år siden så mannen min så det og fikk samme reaksjon fra han, så jeg lurer på om det er galt og om det er sånn som jeg føler det eller om det er bare jeg som overreagerer. Anonymkode: 0857a...184 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk nylig en negativ reaksjon fra min behandler fordi jeg gråt, så jeg føler det er galt. Det var som om hen ville si «ta deg sammen og slutt å grine», det var iallefall den følelsen jeg satt igjen med da hen responderte på det. Jeg gråt en gang for mange år siden så mannen min så det og fikk samme reaksjon fra han, så jeg lurer på om det er galt og om det er sånn som jeg føler det eller om det er bare jeg som overreagerer. Anonymkode: 0857a...184 Jeg må legge til at jeg gråter i skjul hver gang pga dette. Det er umoderlig noen få ganger jeg dessverre ikke har klart å skjule det selv om jeg gjorde så godt jeg kunne for det. Anonymkode: 0857a...184 0 Siter
Glitter Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg fikk nylig en negativ reaksjon fra min behandler fordi jeg gråt, så jeg føler det er galt. Det var som om hen ville si «ta deg sammen og slutt å grine», det var iallefall den følelsen jeg satt igjen med da hen responderte på det. Jeg gråt en gang for mange år siden så mannen min så det og fikk samme reaksjon fra han, så jeg lurer på om det er galt og om det er sånn som jeg føler det eller om det er bare jeg som overreagerer. Anonymkode: 0857a...184 Leit at du ble møtt sånn, hvis det var sånn det var. Umulig å si om du overreagerer. Det er i hvertfall ikke noe galt i å gråte. Endret 25 minutter siden av Glitter 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden Jeg kan begynne å gråte hvis jeg blir rørt. Ellers gjør jeg det sjelden, inkl. når jeg har vært deprimert. Å vise følelser må være greit, og ikke noe psykologer burde dømme en for. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden Glitter skrev (4 minutter siden): Leit at du ble møtt sånn, hvis det var sånn det var. Umulig å si om du overreagerer. Det er i hvertfall ikke noe galt i å gråte. Ja, jeg ble møtt sånn. Svaret jeg fikk var noe sånt som dette: Mannen: «slutt å sippe» Behandler: du har to valg. Enten vente på resultatet, eller finne resultatet med grubling og grining» Anonymkode: 0857a...184 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden FjellOgDalar skrev (4 minutter siden): Jeg kan begynne å gråte hvis jeg blir rørt. Ellers gjør jeg det sjelden, inkl. når jeg har vært deprimert. Å vise følelser må være greit, og ikke noe psykologer burde dømme en for. For en som ble oppdratt til å ikke vise følelser og ble møtt med en far som eksploderte hvis man viste følelser er det dessverre ekstra vanskelig å bli møtt på den måten av begge to. Jeg er heller ikke en som viser følelser, og jeg skammer meg over mine følelser og synes det er vanskelig bare å bruke slike ord som «følelser», «gråte/grine» osv. Anonymkode: 0857a...184 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, jeg ble møtt sånn. Svaret jeg fikk var noe sånt som dette: Mannen: «slutt å sippe» Behandler: du har to valg. Enten vente på resultatet, eller finne resultatet med grubling og grining» Anonymkode: 0857a...184 Feil sitert. Prøv igjen. Anonymkode: 2b906...1fb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Feil sitert. Prøv igjen. Anonymkode: 2b906...1fb Nå har du to valg. 1. La fastlegen utrede dette og vent på svaret. I mellomtiden kan du nyte sommeren. 2. Bruke tiden frem til svaret kommer på grubling og grining. Anonymkode: 0857a...184 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.