Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Livetsperle
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Så bra at den ble forløst! Man blir jo litt tom etterpå, men det gjør godt også!

Anonymkode: 55664...ef7

Ja det er godt å få det ut kjenner jeg💖 men også slitsomt når det står på

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Livetsperle skrev (12 minutter siden):

Ja det er godt å få det ut kjenner jeg💖 men også slitsomt når det står på

Ja, skulle ønske jeg fikk det ut også. Jeg kan bli rørt da. I feks bryllup, konfirmasjon osv.

Livetsperle
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ja, skulle ønske jeg fikk det ut også. Jeg kan bli rørt da. I feks bryllup, konfirmasjon osv.

Hjelper det ikke å sette på en trist film heller? Får å se om du får lettet på det litt?

AnonymBruker
Skrevet
Livetsperle skrev (2 timer siden):

Hjelper det ikke å sette på en trist film heller? Får å se om du får lettet på det litt?

Takk for tips, men jeg kjente at når jeg startet opp på Litium så frosset noe i mest fast.

Livetsperle
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Takk for tips, men jeg kjente at når jeg startet opp på Litium så frosset noe i mest fast.

Huff det er sliktsomt når det stopper opp 

AnonymBruker
Skrevet
Livetsperle skrev (11 minutter siden):

Huff det er sliktsomt når det stopper opp 

Ja, det er det. Det har blitt noe bedre det siste året. Sikkert fordi depresjonen er bedre.

Ikkeanonymnok
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg fikk nylig en negativ reaksjon fra min behandler fordi jeg gråt, så jeg føler det er galt. Det var som om hen ville si «ta deg sammen og slutt å grine», det var iallefall den følelsen jeg satt igjen med da hen responderte på det. Jeg gråt en gang for mange år siden så mannen min så det og fikk samme reaksjon fra han, så jeg lurer på om det er galt og om det er sånn som jeg føler det eller om det er bare jeg som overreagerer. 

Anonymkode: 0857a...184

Dette er jo altfor diffust til å kunne gi et vettugt svar. 
Om du for eksempel gråt til behandler fordi damen foran deg i køen på butikken kjøpte den siste stratosen du hadde tenkt å kjøpe, så er jeg enig i at du burde ta deg sammen og slutte å grine. 
Om du derimot fortalte om fysisk vold fra barndommen så kunne behandler tatt seg en bolle en viss plass.

Samme med mannen din forsåvidt.

Endret av Ikkeanonymnok
AnonymBruker
Skrevet

Du fikk ikke en negativ reaksjon. Du ble bevisstgjort på et valg du hadde. 

Anonymkode: 2b906...1fb

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (14 timer siden):

Dette er jo altfor diffust til å kunne gi et vettugt svar. 
Om du for eksempel gråt til behandler fordi damen foran deg i køen på butikken kjøpte den siste stratosen du hadde tenkt å kjøpe, så er jeg enig i at du burde ta deg sammen og slutte å grine. 
Om du derimot fortalte om fysisk vold fra barndommen så kunne behandler tatt seg en bolle en viss plass.

Samme med mannen din forsåvidt.

Jeg gråt ikke over en Stratos (jeg skjønner sammenligningen). Jeg gråt fordi jeg hadde det kjempevondt inni meg og fordi jeg har innsett at indre og ytre stress har skadet kroppen min og hodet mitt i så stor grad at jeg har blitt syk av det og begynt å få følger for min funksjon i arbeidslivet, og fordi det ikke er reversibelt. Jeg var skikkelig lei meg. Men jeg skal sammen med fastlegen finne ut hvordan jeg kan fungere best mulig med det. 

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg gråt ikke over en Stratos (jeg skjønner sammenligningen). Jeg gråt fordi jeg hadde det kjempevondt inni meg og fordi jeg har innsett at indre og ytre stress har skadet kroppen min og hodet mitt i så stor grad at jeg har blitt syk av det og begynt å få følger for min funksjon i arbeidslivet, og fordi det ikke er reversibelt. Jeg var skikkelig lei meg. Men jeg skal sammen med fastlegen finne ut hvordan jeg kan fungere best mulig med det. 

Jeg er ikke den beste til å tolke sånn mellom linjene greier, men forstår jeg det riktig som at det er da er en slags sorg over funksjonsfall?

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (39 minutter siden):

Jeg er ikke den beste til å tolke sånn mellom linjene greier, men forstår jeg det riktig som at det er da er en slags sorg over funksjonsfall?

Helt klart. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...