nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (På 11.7.2026 den 16.26): Det er jo ikke egoistisk å ligge litt på sofaen. Det kommer an på hva man ser på som "litt" og på hvor mye man har ligget på sofaen det siste året. Jeg anbefaler ofte at man heller legger seg i senga og er ute av syne. Det kan være provoserende med et familiemedlem som stadig ligger på sofaen. Det gjør noe med hele rommet. 0 Siter
Havfruen Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (3 minutter siden): Det kommer an på hva man ser på som "litt" og på hvor mye man har ligget på sofaen det siste året. Jeg anbefaler ofte at man heller legger seg i senga og er ute av syne. Det kan være provoserende med et familiemedlem som stadig ligger på sofaen. Det gjør noe med hele rommet. Ja, kanskje jeg bør gjøre det istedenfor! Det blir jo mer synlig at man er en byrde for familien om man ligger der som et slakt. Her snakker vi flere år med utmattelse. Familien ser jo ikke at jeg går på jobb, gjør ærend ute osv og at jeg dermed må hvile når jeg kommer hjem. 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (25 minutter siden): Det kommer an på hva man ser på som "litt" og på hvor mye man har ligget på sofaen det siste året. Jeg anbefaler ofte at man heller legger seg i senga og er ute av syne. Det kan være provoserende med et familiemedlem som stadig ligger på sofaen. Det gjør noe med hele rommet. Nei det er vel et poeng det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.