Havfruen Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Jeg er kommet litt mer til live etter mange år i mørket. Kjenner nå på hvor emosjonelt/mentalt fraværende jeg (naturligvis) har vært og at jeg muligens vil "ta litt igjen" det tapte. Jeg er introvert og trenger egentlig en god del tid alene (som selvsagt ikke er mulig i en familie). Nå kjenner jeg på at jeg ikke helt vet hvor mye/lite oppmerksomhet jeg skal/bør gi partner. Vil gjerne "se" han mest mulig. Har høye skuldre og er supersensitiv for hans følelser/utrykk/humør. Ønsker å gi han det han trenger og fortjener i et forhold. Vil gjerne slappe litt av på sofaen e.l, men er usikker på om det er egoistisk. Hvor mye oppmerksomhet får din partner? Vi har forresten vært sammen siden ungdomstiden altså veldig lenge. 0 Siter
Glitter Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Det er jo ikke egoistisk å ligge litt på sofaen. 0 Siter
Havfruen Skrevet 44 minutter siden Forfatter Skrevet 44 minutter siden Glitter skrev (4 minutter siden): Det er jo ikke egoistisk å ligge litt på sofaen. Det er sant. Problemet mitt er heller det at jeg alltid har dårlig samvittighet for at jeg burde gjøre noe annet. Jeg har forresten utmattelse så det blir endel tid på sofaen. Prøver å gjøre det imens han er på jobb. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden Hvorfor snakker dere ikke sammen direkte om dette, istedenfor å søke råd fra tilfeldige mennesker på et internettforum? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Hvorfor snakker dere ikke sammen direkte om dette, istedenfor å søke råd fra tilfeldige mennesker på et internettforum? Kanskje for hun sliter med å ta det opp og trenger råd av hos her inne? På samme måte som andre spør om råd? Anonymkode: 8462b...acb 0 Siter
psykedeliker Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje for hun sliter med å ta det opp og trenger råd av hos her inne? Råd om hva? Ingen her er tankelesere, det blir bare spekulasjoner og gjetninger uansett. 0 Siter
Havfruen Skrevet 12 minutter siden Forfatter Skrevet 12 minutter siden psykedeliker skrev (5 minutter siden): Hvorfor snakker dere ikke sammen direkte om dette, istedenfor å søke råd fra tilfeldige mennesker på et internettforum? Fordi jeg er svært unnvikende. 0 Siter
Havfruen Skrevet 11 minutter siden Forfatter Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje for hun sliter med å ta det opp og trenger råd av hos her inne? På samme måte som andre spør om råd? Anonymkode: 8462b...acb ❤️ 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden Havfruen skrev (6 minutter siden): Fordi jeg er svært unnvikende. Da er det bare eksponering som hjelper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.