AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sitter her på terrassen og det hagler med tanker om hvor elendig jeg er stilt og tårene kommer i øyekroken. Flott vær og sommer, men sitter her alene. Kan se andre grille, gå tur kan se det her i fra og vet mange er på ferietur sammen. Og nyter med familie og venner. Tenk å ha noen. Og så kommer økonomien der de kan dele med partner. Og har frihet pga dette. Her er det stramt og har ikke noe frihet der. Hvordan er dere stilt? Og synes du jeg er en taper? Anonymkode: 30264...976 0 Siter
Havfruen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Sitter her på terrassen og det hagler med tanker om hvor elendig jeg er stilt og tårene kommer i øyekroken. Flott vær og sommer, men sitter her alene. Kan se andre grille, gå tur kan se det her i fra og vet mange er på ferietur sammen. Og nyter med familie og venner. Tenk å ha noen. Og så kommer økonomien der de kan dele med partner. Og har frihet pga dette. Her er det stramt og har ikke noe frihet der. Hvordan er dere stilt? Og synes du jeg er en taper? Anonymkode: 30264...976 Du er aldri en taper! Har du en gammel venn du kan ta opp kontakten med? Hva med familien din? 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg er også for det meste alene. Det gjør vondt. 0 Siter
Havfruen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Havfruen skrev (24 minutter siden): Du er aldri en taper! Har du en gammel venn du kan ta opp kontakten med? Hva med familien din? Støttekontakt gjennom kommunen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.