Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Havfruen
Skrevet

Vil anbefale deg å engasjere deg i interesser og aktiviteter som gir deg mestring. Også å bruke tid i naturen 💚

Videoannonse
Annonse
Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg holder meg alene, jeg liker ikke å ha mange folk rundt meg. Men jeg merker det er bra for psyken å sosialisere. Men jeg klarer ikke sosialisere med fremmede.

Økonomien er heldigvis bra til meget bra.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2026 den 19.20):

Sitter her på terrassen og det hagler med tanker om hvor elendig jeg er stilt og tårene kommer i øyekroken. 

Flott vær og sommer, men sitter her alene. Kan se andre grille, gå tur kan se det her i fra og vet mange er på ferietur sammen. Og nyter med familie og venner. 

Tenk å ha noen. Og så kommer økonomien der de kan dele med partner. Og har frihet pga dette. Her er det stramt og har ikke noe frihet der. 

Hvordan er dere stilt? Og synes du jeg er en taper? 

Anonymkode: 30264...976

Du er ikke en taper og det er meningen at du skal være glad i deg selv ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (På 14.7.2026 den 19.29):

Du er ikke en taper og det er meningen at du skal være glad i deg selv ❤️ 

Fint sagt av deg ❤️

AnonymBruker
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (På 14.7.2026 den 17.00):

Jeg holder meg alene, jeg liker ikke å ha mange folk rundt meg. Men jeg merker det er bra for psyken å sosialisere. Men jeg klarer ikke sosialisere med fremmede.

Økonomien er heldigvis bra til meget bra.

Godt du har bra økonomi! Det må være fint å gi frihet. 

Plager det å ikke være sosial? Om ikke er det jo supert. 

AnonymBruker
Skrevet
Havfruen skrev (På 14.7.2026 den 16.04):

Vil anbefale deg å engasjere deg i interesser og aktiviteter som gir deg mestring. Også å bruke tid i naturen 💚

Takk for fine tips 💛

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (På 14.7.2026 den 15.26):

Jeg tror de færreste er tapere. 😀 Vi kan nok alle føle oss som tapere på noen områder, men ingen er tapere på alle områder - garantert. 

Når det oppstår diskusjoner her inne med flere anonyme deltakere, så blir det håpløst å holde dere fra hverandre, man gidder ikke scrolle frem og tilbake og sjekke anonymkodene i ett kjør. 

Om man føller seg det på det meste da? 
Både kropp, helse, økonomi, venner, familie. Hva er det igjen da? 

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (På 12.7.2026 den 20.38):

Enig med deg. Uansett hvor man står sosialt og økonomisk, så vil det alltid være bedre stilte det kan være uheldig å sammenligne seg med. Selv dersom man virkelig har det under gjennomsnittet, så blir det ikke noe bedre av å legge lista på et nivå langt over seg selv. Du har din realitet, dine forutsetninger, din historie og visse rammefaktorer - og andre har sine. Det betyr ikke at man ikke skal kunne jobbe mot endring og bedring, men kanskje en liten ting av gangen, noe man faktisk har mulighet til å få til på kort sikt, noe målbart. 

Økonomi er veldig viktig med tanke på realisering av diverse planer og aktiviteter. Men det sosiale er vel aller viktigst. Kanskje et mål kan være å komme i prat med en nabo, invitere noen på kaffe, eller oppsøke et arrangement som krever overvinnelse, men som gjør deg deltagende i noe, TS. ♥️ 

Så at det siste der var til meg. Takk for tips der ❤️

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Om man føller seg det på det meste da? 
Både kropp, helse, økonomi, venner, familie. Hva er det igjen da? 

Er det nødvendigvis riktig selv om man føler det slik? Om man føler det slik på absolutt alle områder, så må man prøve å ta noen grep for å endre situasjonen. Ett steg sv gangen.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fint sagt av deg ❤️

Det er sant, du er her av en grunn og en av dem er å akseptere deg selv og være glad i deg seg. Og du er elsket ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (16 timer siden):

Det er sant, du er her av en grunn og en av dem er å akseptere deg selv og være glad i deg seg. Og du er elsket ❤️ 

Fint sagt, men ikke så lett ❤️ Hvem tror du jeg er elsket av? 

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (18 timer siden):

Er det nødvendigvis riktig selv om man føler det slik? Om man føler det slik på absolutt alle områder, så må man prøve å ta noen grep for å endre situasjonen. Ett steg sv gangen.

Jeg vet ikke. Kan ikke finne hvilke jeg ikke skulle være det i? Takk for du tok deg tid å svare. Mye av det jeg ramset opp vet jeg ikke selv om det er mulig å endre. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fint sagt, men ikke så lett ❤️ Hvem tror du jeg er elsket av? 

Folk her på jorden, dine hjelpere og universet, ja alt som ER. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...