Lillemus Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Er det bare hos meg dol er fryktelig tregt i kveld? @Admin Mac med safari. 0 Siter
Sjø Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli (endret) Det er tidvis treigt for meg også. Bruker chrome på android telefon. Endret 11. juli av Sjø 0 Siter
Vendi Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Det går tregt her også. Tar altfor lang tid å laste sidene. Får ikke umiddelbart trykket meg inn på ulike emner, osv. 0 Siter
emilie321 Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Tregt her også. Måtte prøve flere ganger før jeg kom inn. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Ikkeanonymnok skrev (12 minutter siden): Ikke merket noe. Iphone Tar det tilbake. Nå kaster jeg snart mobilen i veggen. Det blir dyrt. 🐢 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Tidvis tar det noen sekunder å laste sidene, men det tåler vi vel 😶🌫️ Anonymkode: 8e1ac...137 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Ja, veldig tregt. Norge har ikke nett for slike dager med fest og moro. Anonymkode: 1cc9a...f56 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Det går da fortsatt fryktelig tregt her? @Admin 4 Siter
Admin Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Det har vært noe problemer med cloudflare etter hva jeg kan se. Det betyr dessverre at problemet er utenfor vår kontroll. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Admin skrev (1 time siden): Det har vært noe problemer med cloudflare etter hva jeg kan se. Det betyr dessverre at problemet er utenfor vår kontroll. Som du ser over i innlegget til ikkeanonymnok så vises det at feilen ligger hos doktoronline. Anonymkode: e6995...5db 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juli Forfatter Skrevet 12. juli Admin skrev (2 timer siden): Det har vært noe problemer med cloudflare etter hva jeg kan se. Det betyr dessverre at problemet er utenfor vår kontroll. Virker som det er normalt nå, men det var tregt langt utover dagen i dag også. 0 Siter
Admin Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Som du ser over i innlegget til ikkeanonymnok så vises det at feilen ligger hos doktoronline. Anonymkode: e6995...5db Det er ikke alltid den viser korrekt. Jeg hadde problemer på de andre forumene til Egmont i går kveld også, den eneste fellesnevneren på de er cloudflare. 0 Siter
Vendi Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Lillemus skrev (9 minutter siden): Virker som det er normalt nå, men det var tregt langt utover dagen i dag også. Ikke normalt hos meg. Sidene henger veldig fremdeles. 1 Siter
Lillemus Skrevet 12. juli Forfatter Skrevet 12. juli Vendi skrev (23 minutter siden): Ikke normalt hos meg. Sidene henger veldig fremdeles. Jeg tar det tilbake, nå er det treeeegt igjen hos meg også. 0 Siter
Vendi Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Lillemus skrev (1 minutt siden): Jeg tar det tilbake, nå er det treeeegt igjen hos meg også. Det virker som om problemene kommer og går litt. Det virker normalt en stund, så tregt, så normalt, så tregt, osv. 2 Siter
Admin Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Hvilken nettleser og enhet er dere på dere som opplever treghet? Testet på både mobil og pc i går kveld med firefox som nettleser uten problemer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.