Lillemus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Er det bare hos meg dol er fryktelig tregt i kveld? @Admin Mac med safari. 0 Siter
Sjø Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Det er tidvis treigt for meg også. Bruker chrome på android telefon. Endret 1 time siden av Sjø 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det går tregt her også. Tar altfor lang tid å laste sidene. Får ikke umiddelbart trykket meg inn på ulike emner, osv. 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tregt her også. Måtte prøve flere ganger før jeg kom inn. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ikkeanonymnok skrev (12 minutter siden): Ikke merket noe. Iphone Tar det tilbake. Nå kaster jeg snart mobilen i veggen. Det blir dyrt. 🐢 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tidvis tar det noen sekunder å laste sidene, men det tåler vi vel 😶🌫️ Anonymkode: 8e1ac...137 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja, veldig tregt. Norge har ikke nett for slike dager med fest og moro. Anonymkode: 1cc9a...f56 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.