Gå til innhold

Hva tenker dere om at Haaland tjener nesten 1 milliard kroner i året?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er ganske usmakelig. 

Anonymkode: bd854...93d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg syntes det er ganske usmakelig. 

Jeg forstår ikke hvorfor/hvordan det er så mye penger i fotballen? Øk heller lønningene til leger!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er usmakelig å ta opp dette akkurat nå.

Anonymkode: 5c4a3...b56

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er usmakelig å ta opp dette akkurat nå.

Anonymkode: 5c4a3...b56

Det er helt riktig tidspunkt.

AnonymBruker
Skrevet

Del litt med meg!!

Anonymkode: b8ce2...de2

Skrevet

Selv synes jeg det er for mye penger i topp fotballen, men nå er det engang slik. Lite vi får gjøre med det.  Samtidig så kan en ikke akkurat snakke negativt om Haaland fordi han tar imot den lønna. 

Skrevet

Han er heldig🙂sikket stor fornøyd damen hanes🛍️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er alt for mye penger. Heldigvis er Haaland fremdeles en jordnær jærbu. Og så vet han å la det drysse over hjembyen. Da Bryne engang skulle spille en viktig kamp et noen timer unna ble det plutselig satt opp gratis tog for alle supporterne. Alle visste hvem som betalte, men det ble ikke snakket høyt om. 

Så kjøpte han nettopp en bok til over en million og gav den til det lokale biblioteket på Bryne. Det er jo lommerusk for han, men viser at han bryr seg om hjemplassen sin.

Anonymkode: f4d91...15e

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (7 minutter siden):

Ei golddigger?

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)

Det er fordi folk gir penger til fotball. Men gjelder ikke dette alle milliardærer? Haaland har isåfal kommet seg dit han er pga sitt talent. 

Er verre med de som får absolutt alt pga de fødes inn. 

Og de som eier bedrifter og øker prisene, nedbemanner ansatte for å spare selv. Selv om de er milliardærer, vil de heller være det og så får bare den ansatte bli uten inntekt. Senk heller levestandarden sier jeg.

Så er det vi andre talentløse nauta. Kjedelig time/mnd lønn, gjeld resten av livet, isåfall gjeld ila livet.

Endret av UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ei golddigger?

Det er hun absolutt ikke. De har kjent hverandre siden de var barn og vært sammen i mange år

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ei golddigger?

Nei, hun er nok ikke det😀

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanvittig og ikke nødvendig i det hele tatt. Fotballbinger hører ikke hjemme noen steder. 

Anonymkode: 62039...d57

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (7 timer siden):

KAN det være kjærlighet? 

Anonymkode: 62039...d57

Skrevet

Det er helt hinsides hvor mye penger det er i toppfotball og ingen har bruk for så mye penger. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er for mye selvsagt, ingen trenger så mye penger. Men samtidig, det er mange som tjener mye mer enn han, og det er heller ikke hans skyld. Men på en måte er det fantastisk, og gir næring til mange små fotballgutter og jenter, som også ønsker å bli en slik helt. Det er fint å ha en drøm, det er ikke fint å ta drømmene fra folk, slik politikerne er flinke til. 
Det er dessuten vi som er årsaken, vi som er interessert i fotball. Fordi det er vår interesse og våre penger som gir Haaland en slik lønn. Uten oss ville han lekt seg med fotballen på en tom fotballbane, uten tv-kameraer, og med inntekt fra en annen jobb enn fra underholdningsindustrien. Når det er sagt, er det bedre å tjene slike penger på kunst eller musikk?

Anonymkode: d85dc...423

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fotballbinger hører ikke hjemme noen steder. 

?

Er dette en slags autokorrekturfeil? Fotballbinger er for barn.

AnonymBruker
Skrevet

Folk ønsker å bruke x% av inntekten på underholdning/morro, kanskje 10-20%, og siden 1 person kan underholde milliarder av mennesker samtidig blir det jo enorme summer av det for noen få med bredt "appeal".

Men forskjellene mellom folk øker og øker og det er et problem som pleier å lede til samfunnskollaps

Hva som er løsningen/veien videre vet ikke jeg.🙄

Anonymkode: d20a2...a78

Skrevet

Det er meningsløst mye, men hva skal man gjøre med det?

Skrevet

Det eneste som ville hatt noen innvirkning på det var hvis supporterne sviktet, hvis folk over hele verden lot være å gå på kamper og se fotball på tv. Men det nytter vel ikke, fotball har enorm underholdningsverdi, ser det ut til. Og folk punger ut for å se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...