AnonymBruker Skrevet i går, 20:26 Skrevet i går, 20:26 Jeg syntes det er ganske usmakelig. Anonymkode: bd854...93d 0 Siter
Havfruen Skrevet i går, 20:36 Skrevet i går, 20:36 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg syntes det er ganske usmakelig. Anonymkode: bd854...93d Jeg forstår ikke hvorfor/hvordan det er så mye penger i fotballen? Øk heller lønningene til leger! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 20:37 Skrevet i går, 20:37 Jeg synes det er usmakelig å ta opp dette akkurat nå. Anonymkode: 5c4a3...b56 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 20:40 Skrevet i går, 20:40 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er usmakelig å ta opp dette akkurat nå. Anonymkode: 5c4a3...b56 Det er helt riktig tidspunkt. Anonymkode: bd854...93d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 20:55 Skrevet i går, 20:55 Del litt med meg!! Anonymkode: b8ce2...de2 0 Siter
emilie321 Skrevet i går, 20:57 Skrevet i går, 20:57 Selv synes jeg det er for mye penger i topp fotballen, men nå er det engang slik. Lite vi får gjøre med det. Samtidig så kan en ikke akkurat snakke negativt om Haaland fordi han tar imot den lønna. 0 Siter
Musikk Skrevet i går, 21:08 Skrevet i går, 21:08 Han er heldig🙂sikket stor fornøyd damen hanes🛍️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 21:14 Skrevet i går, 21:14 Jeg synes det er alt for mye penger. Heldigvis er Haaland fremdeles en jordnær jærbu. Og så vet han å la det drysse over hjembyen. Da Bryne engang skulle spille en viktig kamp et noen timer unna ble det plutselig satt opp gratis tog for alle supporterne. Alle visste hvem som betalte, men det ble ikke snakket høyt om. Så kjøpte han nettopp en bok til over en million og gav den til det lokale biblioteket på Bryne. Det er jo lommerusk for han, men viser at han bryr seg om hjemplassen sin. Anonymkode: f4d91...15e 2 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 21:15 Skrevet i går, 21:15 Musikk skrev (7 minutter siden): Han er heldig🙂sikket stor fornøyd damen hanes🛍️ Ei golddigger? Anonymkode: bd854...93d 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet i går, 21:23 Skrevet i går, 21:23 (endret) Det er fordi folk gir penger til fotball. Men gjelder ikke dette alle milliardærer? Haaland har isåfal kommet seg dit han er pga sitt talent. Er verre med de som får absolutt alt pga de fødes inn. Og de som eier bedrifter og øker prisene, nedbemanner ansatte for å spare selv. Selv om de er milliardærer, vil de heller være det og så får bare den ansatte bli uten inntekt. Senk heller levestandarden sier jeg. Så er det vi andre talentløse nauta. Kjedelig time/mnd lønn, gjeld resten av livet, isåfall gjeld ila livet. Endret i går, 21:24 av UtakknemligDiva 0 Siter
emilie321 Skrevet i går, 22:09 Skrevet i går, 22:09 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ei golddigger? Anonymkode: bd854...93d Det er hun absolutt ikke. De har kjent hverandre siden de var barn og vært sammen i mange år 1 Siter
Musikk Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ei golddigger? Anonymkode: bd854...93d Nei, hun er nok ikke det😀 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Det er helt vanvittig og ikke nødvendig i det hele tatt. Fotballbinger hører ikke hjemme noen steder. Anonymkode: 62039...d57 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Musikk skrev (7 timer siden): Han er heldig🙂sikket stor fornøyd damen hanes🛍️ KAN det være kjærlighet? Anonymkode: 62039...d57 0 Siter
Lillemus Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Det er helt hinsides hvor mye penger det er i toppfotball og ingen har bruk for så mye penger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Det er for mye selvsagt, ingen trenger så mye penger. Men samtidig, det er mange som tjener mye mer enn han, og det er heller ikke hans skyld. Men på en måte er det fantastisk, og gir næring til mange små fotballgutter og jenter, som også ønsker å bli en slik helt. Det er fint å ha en drøm, det er ikke fint å ta drømmene fra folk, slik politikerne er flinke til. Det er dessuten vi som er årsaken, vi som er interessert i fotball. Fordi det er vår interesse og våre penger som gir Haaland en slik lønn. Uten oss ville han lekt seg med fotballen på en tom fotballbane, uten tv-kameraer, og med inntekt fra en annen jobb enn fra underholdningsindustrien. Når det er sagt, er det bedre å tjene slike penger på kunst eller musikk? Anonymkode: d85dc...423 0 Siter
laban Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fotballbinger hører ikke hjemme noen steder. ? Er dette en slags autokorrekturfeil? Fotballbinger er for barn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Folk ønsker å bruke x% av inntekten på underholdning/morro, kanskje 10-20%, og siden 1 person kan underholde milliarder av mennesker samtidig blir det jo enorme summer av det for noen få med bredt "appeal". Men forskjellene mellom folk øker og øker og det er et problem som pleier å lede til samfunnskollaps Hva som er løsningen/veien videre vet ikke jeg.🙄 Anonymkode: d20a2...a78 1 Siter
Grendel Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Det er meningsløst mye, men hva skal man gjøre med det? 1 Siter
Osten Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Det eneste som ville hatt noen innvirkning på det var hvis supporterne sviktet, hvis folk over hele verden lot være å gå på kamper og se fotball på tv. Men det nytter vel ikke, fotball har enorm underholdningsverdi, ser det ut til. Og folk punger ut for å se. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.