Gå til innhold

Amiga


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Uff , den maskina di krasjer jo oftere enn jeg bytter truse jo !!!

*trøsteklem* §:-)

Det sier i grunnen mer om deg enn om maskina mi. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier i grunnen mer om deg enn om maskina mi. ;-)

Øhm..... Kom på DET akkurat da jeg klikka ,men da var det jo for seint. Men det må da sies til mitt forsvar at jeg bruker aldri sånt :-)

Vi camper hos dere på Lørdag til søndag vi ? Ok ? Hva får vi til middag ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sittende i telefon jeg! :-D Du får krysse fingrene, har du ikke flere hyller som må opp da eller noe i den duren? Min er borte nå for noen timer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Øhm..... Kom på DET akkurat da jeg klikka ,men da var det jo for seint. Men det må da sies til mitt forsvar at jeg bruker aldri sånt :-)

Vi camper hos dere på Lørdag til søndag vi ? Ok ? Hva får vi til middag ???

Camping er ok. Middag blir det verre med, kan ikke sløse bort penger på mat når jeg skal ha ny pc! Må vel forstå såpass vel...

*slanker seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Øhm..... Kom på DET akkurat da jeg klikka ,men da var det jo for seint. Men det må da sies til mitt forsvar at jeg bruker aldri sånt :-)

Vi camper hos dere på Lørdag til søndag vi ? Ok ? Hva får vi til middag ???

Camping er ok. Middag blir det verre med, kan ikke sløse bort penger på mat når jeg skal ha ny pc! Må vel forstå såpass vel...

*slanker seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ble sittende i telefon jeg! :-D Du får krysse fingrene, har du ikke flere hyller som må opp da eller noe i den duren? Min er borte nå for noen timer! :-)

Ingen flere hyller. :-/ Nå spiller'n på full guffe her, teller og greier; !-2-3-4...he he. Hvor har du jaga din hen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ble sittende i telefon jeg! :-D Du får krysse fingrene, har du ikke flere hyller som må opp da eller noe i den duren? Min er borte nå for noen timer! :-)

Ingen flere hyller. :-/ Nå spiller'n på full guffe her, teller og greier; !-2-3-4...he he. Hvor har du jaga din hen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere hyller. :-/ Nå spiller'n på full guffe her, teller og greier; !-2-3-4...he he. Hvor har du jaga din hen da?

Han passer mora som har alzheimer, svigerfar måtte ut! :-) Gjorde du som jeg sa på SMS? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Han passer mora som har alzheimer, svigerfar måtte ut! :-) Gjorde du som jeg sa på SMS? ;-)

Nytter ikke å prøve mer på den. Samme dritten som sist, nøyaktig samme måte å kollapse på. Snakka med support sist, fikk beskjed om at når rescue cd-en ikke finner image fil så er det bare å renske hele greia. Har også forsøkt systemgjenoppretting uten resultat. Virusscanninga var negativ.

Sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke å prøve mer på den. Samme dritten som sist, nøyaktig samme måte å kollapse på. Snakka med support sist, fikk beskjed om at når rescue cd-en ikke finner image fil så er det bare å renske hele greia. Har også forsøkt systemgjenoppretting uten resultat. Virusscanninga var negativ.

Sånn er det med den saken.

Mener du at du skal kjøpe deg ny da? Er det ikke noe på den gamle som kan berges? Hvilket merke er det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Mener du at du skal kjøpe deg ny da? Er det ikke noe på den gamle som kan berges? Hvilket merke er det forresten?

Joda, blir jo reparet gratis den da, men jeg vil ha en i reserve. *rødme* Orker ikke detta styret med at den kollapser omtrent annenhver måned. Og så må den helt til Arendal for reparasjon! Tar si tid før den er tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Mener du at du skal kjøpe deg ny da? Er det ikke noe på den gamle som kan berges? Hvilket merke er det forresten?

Joda, blir jo reparet gratis den da, men jeg vil ha en i reserve. *rødme* Orker ikke detta styret med at den kollapser omtrent annenhver måned. Og så må den helt til Arendal for reparasjon! Tar si tid før den er tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Mener du at du skal kjøpe deg ny da? Er det ikke noe på den gamle som kan berges? Hvilket merke er det forresten?

Høvdingen gikk inn i windows-registreringa (eller noe sånt) og nå virker alt igjen!

:-) Hi hi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høvdingen gikk inn i windows-registreringa (eller noe sånt) og nå virker alt igjen!

:-) Hi hi!

Nå slipper du å kjøpe reservemaskin! Du må være snill med maskina di vettu! ;-)

Jeg ser litt på BB inn i mellom her, den jeg likte minst av alle måtte gå i dag! :-D

I dag har jeg syklet 12 km, danset 30 min. og trent med vekter for første gang på 1 1/2 år uten å få vondt i armene! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Nå slipper du å kjøpe reservemaskin! Du må være snill med maskina di vettu! ;-)

Jeg ser litt på BB inn i mellom her, den jeg likte minst av alle måtte gå i dag! :-D

I dag har jeg syklet 12 km, danset 30 min. og trent med vekter for første gang på 1 1/2 år uten å få vondt i armene! :-)

Jeg har gjort unna noe slåssing, he he. Litt av et pes å slette alle de mailene. Hvem var det som gikk ut av BB i dag da? Har bare sett på det to, tre ganger, men husker hvem som er hvem. (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort unna noe slåssing, he he. Litt av et pes å slette alle de mailene. Hvem var det som gikk ut av BB i dag da? Har bare sett på det to, tre ganger, men husker hvem som er hvem. (tror jeg)

Ser på Spansk versjon jeg, må du ikke slåss i stykker maskina nå da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ser på Spansk versjon jeg, må du ikke slåss i stykker maskina nå da! :-)

Nei, der sa du noe, får prøve å roe meg litt. ;-)

Finne køya snart tenker jeg, har vært en lang og anstrengende kveld!

Nattaklemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der sa du noe, får prøve å roe meg litt. ;-)

Finne køya snart tenker jeg, har vært en lang og anstrengende kveld!

Nattaklemz

Jeg får nyte stunden så lenge, ungene sover og mannen og den største er ute! Deilig! :-)

*nattdaklemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...