Gå til innhold

Amiga


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Nei, der sa du noe, får prøve å roe meg litt. ;-)

Finne køya snart tenker jeg, har vært en lang og anstrengende kveld!

Nattaklemz

Har du hatt småpanikk i kveld? :-) God natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Har du hatt småpanikk i kveld? :-) God natta.

SMÅpanikk? Svære hulkende sammenbrudd er vel den rette betegnelsen, he he.

Lirte ut av meg diverse saker som: Kan du fikse opp i dette? I kveld? NÅ! Faens drittmaskin, gjett hvem som skal ut og kjøpe ny i morgen! Pokker ta det derre skrapet! Gjorde ikke en fuckings ting, jo! Ingen skumle nedlastinger - INGENTING! Faen, bare glem de buskene og sanden og sementen din, jeg skal ha ny pc NÅ! Jeg driter nå vel i den derre hagen din!!!

Høvdingen beskyldte meg for å reagere barnslig, kan du forstå det?! ;-)

Den funker forresten ikke skikkelig nå heller, sitter ved den gamle. *Grynt*

Og; God morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMÅpanikk? Svære hulkende sammenbrudd er vel den rette betegnelsen, he he.

Lirte ut av meg diverse saker som: Kan du fikse opp i dette? I kveld? NÅ! Faens drittmaskin, gjett hvem som skal ut og kjøpe ny i morgen! Pokker ta det derre skrapet! Gjorde ikke en fuckings ting, jo! Ingen skumle nedlastinger - INGENTING! Faen, bare glem de buskene og sanden og sementen din, jeg skal ha ny pc NÅ! Jeg driter nå vel i den derre hagen din!!!

Høvdingen beskyldte meg for å reagere barnslig, kan du forstå det?! ;-)

Den funker forresten ikke skikkelig nå heller, sitter ved den gamle. *Grynt*

Og; God morgen.

Først - god middag :-)

Jeg er litt sånn jeg også - mot min egen vilje. For jeg vil jo gjerne fremstå som et voksent menneske som klarer å styre sine lyster ( i alle fall på Internett-fronten). Jeg får jo stadig tilbakemeldinger om at jeg er mer avhengig av Internett enn hva de andre er. Og så av alle ting - jeg er på DOL - der er det sikkert bare tapere og skravlekjerringer.....:-)

Heldigvis så har jeg en PC i reserve jeg nå. Jeg arver stadig PC'er som ikke er bra nok for de "profesjonelle" Jeg må bare få hjelp til å sette den i sammen, men ingen har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...