AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Eller er kontakt med dps synonymt med diagnose setting? Kan man gå der og likevel unngå å få diagnose? Hver gang jeg gar fått terapi på dps virker det som jeg går ny diagnose. 🤪 Anonymkode: 96d49...5c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Eller er kontakt med dps synonymt med diagnose setting? Kan man gå der og likevel unngå å få diagnose? Hver gang jeg gar fått terapi på dps virker det som jeg går ny diagnose. 🤪 Anonymkode: 96d49...5c2 Hvilke diagnoser har du fått da?🤔 Anonymkode: 12d2d...88f 0 Siter
nachnoo Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det er krav om diagnose. Har man ingen lidelse/sykdom, trenger man heller ikke behandling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Du har jo diagnose/diagnoser så spørs det er lidelsene er alvorlig nok til å kvalifisere til hjelp jevnfør prioriteringsveilederen. Anonymkode: 12d2d...88f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har jo diagnose/diagnoser så spørs det er lidelsene er alvorlig nok til å kvalifisere til hjelp jevnfør prioriteringsveilederen. Anonymkode: 12d2d...88f Ja det var ikke svar på spørsmålet jeg stilte. Anonymkode: 96d49...5c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden nachnoo skrev (3 timer siden): Det er krav om diagnose. Har man ingen lidelse/sykdom, trenger man heller ikke behandling. Betyr det at hvis man har ned dps å gjøre, kommer man nesten garantert ut med en diagnose? Anonymkode: 96d49...5c2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.