AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Kan umulig være sundt. Anonymkode: 0a947...92e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Glitter skrev (9 minutter siden): Er ikke særlig varmt her. 😛 Nei, du bor vel oppe i nord? Jaja, 😃 Anonymkode: 0a947...92e 0 Siter
Glitter Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, du bor vel oppe i nord? Jaja, 😃 Anonymkode: 0a947...92e Ja, gjør det. Vi har knapt hatt to dager med over 20 grader. Det er uvanlig kaldt i år. 1 Siter
Dorthe Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Været på Østlandet er deilig synes jeg. Men ulempen er jo at det blir så varmt inne. Ingen sover godt når det 27+ inne i leiligheten om natta. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan umulig være sundt. Anonymkode: 0a947...92e Vi er et sted i Lofoten nå og her er det 12 grader, grått og surt. Du får ta deg en tur nordover. 1 Siter
påskelilje Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Vi er i innlandet på Vestlandet, og her er det ulidelig varmt. Over 31 grader i går. Kunne gjerne fått litt regn og avkjøling, og så stabilisering rundt 22-24 grader 😄 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Kan umulig være bra for bøndene heller dette. Ja skulle gjerne vært nordpå, men nå er det to dager knapt til det snur på Østlandet. Anonymkode: 0a947...92e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg setter bare på cool på varmepumpa og det er godt. 1 Siter
frosken Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Jeg trives med det varme været i Oslo - men dagene er nok krevende for folk med hjertesvikt etc. Endret 16 timer siden av frosken 0 Siter
emilie321 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden frosken skrev (10 minutter siden): Jeg trives med det varme været i Oslo - men dagene er nok krevende for folk med hjertesvikt etc. Ja, dette er for varmt for meg. Blir faktisk litt uvel på det verste. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 34 grader her nede i bygda tidligere i dag. Høyere opp der hytta ligger, var det "bare" 28 grader. 6 grader forskjell. 0 Siter
Soleil70 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden emilie321 skrev (2 timer siden): Ja, dette er for varmt for meg. Blir faktisk litt uvel på det verste. Jeg blir også uvel, virker som jeg får blodtrykksfall, blir veldig svimmel når jeg reiser meg. Heldigvis bare 1 dag igjen med varme her i Oslo. 0 Siter
emilie321 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Soleil70 skrev (52 minutter siden): Jeg blir også uvel, virker som jeg får blodtrykksfall, blir veldig svimmel når jeg reiser meg. Heldigvis bare 1 dag igjen med varme her i Oslo. Drikker du nok? Selv drikker jeg mye, også farris. 0 Siter
Ekstra Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Det er kaldt så lange perioder av året at jeg bare ikke klare å ergre meg over at det er vel varm noen dager. Nå som jeg er ved sjøen og bader flere ganger hver dag bare nyter jeg det. Dog er det deilig at det fortsatt blir litt kjøligere på natten. Synes det er litt leit at det blir kjøligere fremover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.