Gå til innhold

Æsj, så varmt det er. Som en bakerovn

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
Ekstra skrev (2 minutter siden):

Ja, livet ved sjøen blir ganske slapt i varmen, men ak så deilig.

Er dere på seiltur ? Det jeg likte best med seilturer var å komme i land 😁 Men husker  flere fine seilturer langs svenskekysten da vi kom i land til fiskesuppe og sildetallerken. Og så husker jeg en stressa og sinna x- mann da dessverre. Å være om bord med en slik type, er nok årsaken til at båtlivet ikke er noe for meg lenger :) Men sikkert meget mulig kjempefint sammen med en som er litt roligere i toppetasjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nicklusheletida skrev (24 minutter siden):

Er dere på seiltur ? Det jeg likte best med seilturer var å komme i land 😁 Men husker  flere fine seilturer langs svenskekysten da vi kom i land til fiskesuppe og sildetallerken. Og så husker jeg en stressa og sinna x- mann da dessverre. Å være om bord med en slik type, er nok årsaken til at båtlivet ikke er noe for meg lenger :) Men sikkert meget mulig kjempefint sammen med en som er litt roligere i toppetasjen :)

Ja, deilig med seiltur, men nå er det hytteliv 🛖

Nicklusheletida
Skrevet
Ekstra skrev (16 minutter siden):

Ja, deilig med seiltur, men nå er det hytteliv 🛖

Deilig å få litt av hvert da.  :) I dag har vi en rolig dag her. Samboer holder på å klippe gress for andre gang og jeg pusler med pakking og rengjøring. Vi reiser hjem på søndag og ser for oss restaurantliv på Aker Brygge eller Karl Johan. Jeg elsker hytte og turlivet, men  føler for å bytte ut turklær med sommerkjoler nå. Sitte helt stille og titte på folk. 

PS. Plutselig begynte det å tordne og bøtte ned her. Hurra! , det trenger torvvtaket vårt. Vi har vært litt bekymret for torvtaket denne sommeren. 

Fortsatt God ferie og kos dere på fjellet  ! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...