Nicklusheletida Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Ekstra skrev (2 minutter siden): Ja, livet ved sjøen blir ganske slapt i varmen, men ak så deilig. Er dere på seiltur ? Det jeg likte best med seilturer var å komme i land 😁 Men husker flere fine seilturer langs svenskekysten da vi kom i land til fiskesuppe og sildetallerken. Og så husker jeg en stressa og sinna x- mann da dessverre. Å være om bord med en slik type, er nok årsaken til at båtlivet ikke er noe for meg lenger Men sikkert meget mulig kjempefint sammen med en som er litt roligere i toppetasjen 0 Siter
Ekstra Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Nicklusheletida skrev (24 minutter siden): Er dere på seiltur ? Det jeg likte best med seilturer var å komme i land 😁 Men husker flere fine seilturer langs svenskekysten da vi kom i land til fiskesuppe og sildetallerken. Og så husker jeg en stressa og sinna x- mann da dessverre. Å være om bord med en slik type, er nok årsaken til at båtlivet ikke er noe for meg lenger Men sikkert meget mulig kjempefint sammen med en som er litt roligere i toppetasjen Ja, deilig med seiltur, men nå er det hytteliv 🛖 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ekstra skrev (16 minutter siden): Ja, deilig med seiltur, men nå er det hytteliv 🛖 Deilig å få litt av hvert da. I dag har vi en rolig dag her. Samboer holder på å klippe gress for andre gang og jeg pusler med pakking og rengjøring. Vi reiser hjem på søndag og ser for oss restaurantliv på Aker Brygge eller Karl Johan. Jeg elsker hytte og turlivet, men føler for å bytte ut turklær med sommerkjoler nå. Sitte helt stille og titte på folk. PS. Plutselig begynte det å tordne og bøtte ned her. Hurra! , det trenger torvvtaket vårt. Vi har vært litt bekymret for torvtaket denne sommeren. Fortsatt God ferie og kos dere på fjellet ! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.