Gå til innhold

Andre som ikke bruker solkrem (i Norge)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 45 år...burde vel begynne snart 🤔

Anonymkode: eb6d5...c8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er ikke så mye ute i solen. 

Skrevet

Hvis man ikke soler seg og er lite ute i solen behøver man vel ikke bruke solkrem. Selv elsker jeg å være ute i sol/sole meg, og bruker faktor 30 hele sommeren, evt. 50 i ansiktet. Resten av året bruker jeg en dagkrem med faktor 15.

Brukte lite faktor i mine yngre dager, og det bærer huden litt preg av.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg synes det er kjedelig å sole meg, men bruker faktor 50 i ansiktet likevel. Er mye ute. Kroppen smøres innimellom med faktor 20-25. Hvis du vil unngå pigmentflekker og solskadet hud, bør du smøre deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er en dobling i antall personer med hudkreft, så om du vil unngå det kan du jo vurdere det.

Anonymkode: 0ff6b...57b

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Brukte aldri solkrem før jeg ble 45 år. Spesielt hendene mine er litt rynkete etter sol. Nå bruker jeg alltid solfaktor 50. 

Anonymkode: 7c710...ac7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...