Gå til innhold

Gir Litium nedtrappingssymptomer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
ISW skrev (7 timer siden):

Hvorfor hører du mer på mannen din enn behandlere med >15 års erfaring når det kommer til medisiner? 

Fordi person kjenner meg godt og mener at da jeg startet opp på Litium så ble jeg verre/utmattet.

Anonymkode: 3209d...c85

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg blir helt svimmel av å tenke på dette kjenner jeg. For første gang på 5 år kjenner jeg bedring og da spesielt etter at jeg doblet Litium-dosen. Jeg har virret frem og tilbake, men har egentlig landet på at Litium gir meg mye bedre livskvalitet. Det som frustrerer meg mest er når person i nær relasjon mener jeg bør slutte fordi jeg ikke trenger medisinen. Nærmeste venn tror heller ikke på diagnosen og kaller det "tullediagnose". Jeg er en veldig rolig og tilsynelatende balansert person, jeg tenker at det spiller kraftig inn. Takk for forslag til nedtrapping 

Anonymkode: 3209d...c85

Du kan jo velge å være mer direkte og åpen med både familie og andre om hvordan du har det, de vil da kanskje lettere forstå dine valg. Når det gjelder hovedinnholdet i denne tråden, så handler vel det om et forslag om å trappe opp lamictal slik at du kan få maksimal virkning av den. Evt. dosereduksjon på litium er ikke det som først og fremst er foreslått. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (På 19.7.2026 den 10.24):

Ikke som jeg vet.

Hvorfor kan man da ikke slutte på den selv og uten legehjelp?

Anonymkode: d8bf5...927

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...