UtakknemligDiva Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) hvis det ikke har vært regn så har det vært bare blå himmel og sol. det er liksom aldri overskyet og fuktig! Jeg er bare ekstremt værsensitiv. Sol og blå himmel gjør meg lettere hissig og lett sur og rastløs. Jeg får en helt annen fred over meg når været blir litt tyngre. Men dette er selvfølgelig det det er minst av her. Sommeren kjennes også ut til å være over. Vi fikk noen få dager med intens varme, så var det bare å ta opp igjen litt tykkere klær. Nå er sommeren straks slutt, og det er bare å se frem til vintermørket. Noen flytter til Spania fordi norge er for kaldt. Jeg tror det er på statens regning. Kan man flytte til et annet land fordi været her ikke passer? fordi man blir psykisk dårlig fordi det bare er åpen himmel hele tiden? Jævla høytrykks land!! Endret 3 timer siden av UtakknemligDiva 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden UtakknemligDiva skrev (11 minutter siden): hvis det ikke har vært regn så har det vært bare blå himmel og sol. det er liksom aldri overskyet og fuktig! Jeg er bare ekstremt værsensitiv. Sol og blå himmel gjør meg lettere hissig og lett sur og rastløs. Jeg får en helt annen fred over meg når været blir litt tyngre. Men dette er selvfølgelig det det er minst av her. Sommeren kjennes også ut til å være over. Vi fikk noen få dager med intens varme, så var det bare å ta opp igjen litt tykkere klær. Nå er sommeren straks slutt, og det er bare å se frem til vintermørket. Noen flytter til Spania fordi norge er for kaldt. Jeg tror det er på statens regning. Kan man flytte til et annet land fordi været her ikke passer? fordi man blir psykisk dårlig fordi det bare er åpen himmel hele tiden? Jævla høytrykks land!! Det er fortsatt halvannen uke igjen av juli og så kommer hele august. Høsten er ofte overskyet og fuktig, det er alltid noe å glede seg til. Anonymkode: 02d7f...a35 0 Siter
Lillemus Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden UtakknemligDiva skrev (20 minutter siden): Sol og blå himmel gjør meg lettere hissig og lett sur og rastløs. Så du bor på et sted med konstant sol og blå himmel? Det skulle man i alle fall tro ut fra din oppførsel her inne. Da vil jeg abefale deg å flytte til et sted med kjøligere og gråere vær. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden UtakknemligDiva skrev (32 minutter siden): hvis det ikke har vært regn så har det vært bare blå himmel og sol. det er liksom aldri overskyet og fuktig! Jeg er bare ekstremt værsensitiv. Sol og blå himmel gjør meg lettere hissig og lett sur og rastløs. Jeg får en helt annen fred over meg når været blir litt tyngre. Men dette er selvfølgelig det det er minst av her. Sommeren kjennes også ut til å være over. Vi fikk noen få dager med intens varme, så var det bare å ta opp igjen litt tykkere klær. Nå er sommeren straks slutt, og det er bare å se frem til vintermørket. Noen flytter til Spania fordi norge er for kaldt. Jeg tror det er på statens regning. Kan man flytte til et annet land fordi været her ikke passer? fordi man blir psykisk dårlig fordi det bare er åpen himmel hele tiden? Jævla høytrykks land!! Flytt til Bergen eller Seattle. Anonymkode: a9603...c63 0 Siter
Musikk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sommeren har vært veldig fin i Rogaland☀️sommeren er ikke over ennå. 0 Siter
Ekstra Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden UtakknemligDiva skrev (52 minutter siden): hvis det ikke har vært regn så har det vært bare blå himmel og sol. det er liksom aldri overskyet og fuktig! Jeg er bare ekstremt værsensitiv. Sol og blå himmel gjør meg lettere hissig og lett sur og rastløs. Jeg får en helt annen fred over meg når været blir litt tyngre. Men dette er selvfølgelig det det er minst av her. Sommeren kjennes også ut til å være over. Vi fikk noen få dager med intens varme, så var det bare å ta opp igjen litt tykkere klær. Nå er sommeren straks slutt, og det er bare å se frem til vintermørket. Noen flytter til Spania fordi norge er for kaldt. Jeg tror det er på statens regning. Kan man flytte til et annet land fordi været her ikke passer? fordi man blir psykisk dårlig fordi det bare er åpen himmel hele tiden? Jævla høytrykks land!! Må være veldig deprimerende å se så svart på alt mulig. 0 Siter
laban Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden UtakknemligDiva skrev (1 time siden): det er liksom aldri overskyet og fuktig! Vi har tre andre årstider som inneholder rikelig med skyer og fuktighet. UtakknemligDiva skrev (1 time siden): Sol og blå himmel gjør meg lettere hissig og lett sur og rastløs. Jeg får en helt annen fred over meg når været blir litt tyngre. Men dette er selvfølgelig det det er minst av her. Man kan mene mye om sommeren i Norge, men uutholdelig lang er den ikke. Dessuten inneholder kystklimaet, som vi har mye av, ganske mye skyer og fuktighet, også om sommeren. 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden UtakknemligDiva skrev (1 time siden): hvis det ikke har vært regn så har det vært bare blå himmel og sol. det er liksom aldri overskyet og fuktig! Jeg er bare ekstremt værsensitiv. Sol og blå himmel gjør meg lettere hissig og lett sur og rastløs. Jeg får en helt annen fred over meg når været blir litt tyngre. Men dette er selvfølgelig det det er minst av her. Sommeren kjennes også ut til å være over. Vi fikk noen få dager med intens varme, så var det bare å ta opp igjen litt tykkere klær. Nå er sommeren straks slutt, og det er bare å se frem til vintermørket. Noen flytter til Spania fordi norge er for kaldt. Jeg tror det er på statens regning. Kan man flytte til et annet land fordi været her ikke passer? fordi man blir psykisk dårlig fordi det bare er åpen himmel hele tiden? Jævla høytrykks land!! 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lillemus skrev (1 time siden): Så du bor på et sted med konstant sol og blå himmel? Det skulle man i alle fall tro ut fra din oppførsel her inne. Da vil jeg abefale deg å flytte til et sted med kjøligere og gråere vær. Jeg har faktisk hatt konstant sol og blå himmel i nesten 4 ferieuke nå 1 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (Akkurat nå): Jeg har faktisk hatt konstant sol og blå himmel i nesten 4 ferieuke nå Men du er heldigvis ikke sur og grinete av den grunn! 😂 Vi har vært svært uheldige med været i sommer, hadde en dag med sommerkjolevær da vi var i Sverige og da det var ganske fint her (men ikke steikvarmt akkurat!) så var vi i Lofoten i 11 grader og regn... 0 Siter
Martine Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden UtakknemligDiva skrev (2 timer siden): hvis det ikke har vært regn så har det vært bare blå himmel og sol. det er liksom aldri overskyet og fuktig! Jeg er bare ekstremt værsensitiv. Sol og blå himmel gjør meg lettere hissig og lett sur og rastløs. Jeg får en helt annen fred over meg når været blir litt tyngre. Men dette er selvfølgelig det det er minst av her. Sommeren kjennes også ut til å være over. Vi fikk noen få dager med intens varme, så var det bare å ta opp igjen litt tykkere klær. Nå er sommeren straks slutt, og det er bare å se frem til vintermørket. Noen flytter til Spania fordi norge er for kaldt. Jeg tror det er på statens regning. Kan man flytte til et annet land fordi været her ikke passer? fordi man blir psykisk dårlig fordi det bare er åpen himmel hele tiden? Jævla høytrykks land!! Staten betaler nok ikke for klimaflyktninger fra Norge, nei. Men ærlig talt, å klage over for mye sol og blå himmel blir helt feil akkurat nå. Vi har nettopp hatt en katastrofebrann i Drammen der over hundre familier mistet alt de eier, og noen mistet kjæledyrene sine. At du blir sur av fint vær er ikke noe som man kan forvente sympati for. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lillemus skrev (1 minutt siden): Men du er heldigvis ikke sur og grinete av den grunn! 😂 Vi har vært svært uheldige med været i sommer, hadde en dag med sommerkjolevær da vi var i Sverige og da det var ganske fint her (men ikke steikvarmt akkurat!) så var vi i Lofoten i 11 grader og regn... Ja, har fått med meg at det har vært dårlig i midt-Norge og lenger nord. Da vi var på hytta, hadde vi regn første dagen og siden var det bare sol i 3 uker. Det var finere der enn hjemme i Oslo, da vi fikk høre at det hadde vært enkelte dager med regn der. Men vi har vært hjemme nå siste uka og har hatt bare fint vær her også. Egentlig var tanken at vi skulle dra til min barndoms bygd i midt- Norge en tur i ferien også, men der var det kaldt og regn, så vi droppet det. Når det regner der, så regner det ikke bare litt, men dag etter dag . Det er så tungt, så pga været hvert år, har jeg ikke nå vært der på 5 år, selv om jeg lengter litt tilbake. 0 Siter
Musikk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Vis sommeren er over nå? da tar jeg fram høst pynt🙂Lyslykter og 👻 Endret 1 time siden av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Du lever virkelig opp til brukernavnet ditt. Anonymkode: 91282...2d8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.