Gå til innhold

August og ny start. Hva gleder du deg til eller hvilke mål har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er godt voksen, men elsker skolestart. August et for meg den ultimate ny start måneden. Vi har hatt en lang ferie, ladet batteriene. Og jeg bruker sommermånedene til å tenke over hvilke ting jeg vil endre på I livet.

Ja. Jeg har nedtelling til august på mobilen min. (Til september også for da er det høst)

Jeg gleder meg veldig til at jeg ikke skal ha noen forpliktelser som jeg må gjøre. Jeg gleder meg til en ro i livet. Jeg planlegger å bruke mye tid på å sette meg inn i eteriske oljer, urter og hellige drikker. Jeg skal også bruke mer tid på matta. Et stort mål er å jevnlig gå de fem minuttene ned i parken og drikke en kopp kaffe på benken.

Og så vurderer jeg å starte i kor for at verden min ikke skal bli for liten, når jeg ikke har noe jeg skal utenfor hjemmet. 

Hva med deg? Noen tanker om høsten?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (Akkurat nå):

Jeg er godt voksen, men elsker skolestart. August et for meg den ultimate ny start måneden. Vi har hatt en lang ferie, ladet batteriene. Og jeg bruker sommermånedene til å tenke over hvilke ting jeg vil endre på I livet.

Ja. Jeg har nedtelling til august på mobilen min. (Til september også for da er det høst)

Jeg gleder meg veldig til at jeg ikke skal ha noen forpliktelser som jeg må gjøre. Jeg gleder meg til en ro i livet. Jeg planlegger å bruke mye tid på å sette meg inn i eteriske oljer, urter og hellige drikker. Jeg skal også bruke mer tid på matta. Et stort mål er å jevnlig gå de fem minuttene ned i parken og drikke en kopp kaffe på benken.

Og så vurderer jeg å starte i kor for at verden min ikke skal bli for liten, når jeg ikke har noe jeg skal utenfor hjemmet. 

Nei. Jeg har ferie hele året. Ingen ny start her.

Anonymkode: b5847...6b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Jeg har ferie hele året. Ingen ny start her.

Anonymkode: b5847...6b9

Jeg er uføretrygdet og har ikke jobbet siden 2017. Året har likevel en variasjon i seg for meg. 

UtakknemligDiva
Skrevet

Det var en veldig god følelse ja, fordi det faktisk var en start. men jeg føler livet har stoppet jo nærmere man kommer 40 åra. August har liksom bare blitt den nye starten på vinteren. Hele vintermørket ligger foran, pakket nettopp endelig ned de jævla vinter klærne, så skal de opp igjen før man vet det. 

Skrevet

Ingen store planer her. Har sommerferie fra jobb i 1 uke til før jeg begynner å jobbe igjen (50%). Har ingen mål i seg selv annet enn å komme igjennom dagene. 

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (6 minutter siden):

Det var en veldig god følelse ja, fordi det faktisk var en start. men jeg føler livet har stoppet jo nærmere man kommer 40 åra. August har liksom bare blitt den nye starten på vinteren. Hele vintermørket ligger foran, pakket nettopp endelig ned de jævla vinter klærne, så skal de opp igjen før man vet det. 

Jeg blir 47 til høsten og livet har på ingen måte stoppet opp. Men det velger man jo litt selv. 

Skrevet
Havfruen skrev (Akkurat nå):

Ingen store planer her. Har sommerferie fra jobb i 1 uke til før jeg begynner å jobbe igjen (50%). Har ingen mål i seg selv annet enn å komme igjennom dagene. 

Har du fått gjort noen gode ting for deg selv i ferien?

Skrevet
Fru2020 skrev (18 minutter siden):

Selv liker jeg høsten. Både den klare lufta og de fine fargene, men liker også at dagene blir mer normalisert... på sommeren stenger mye ned og/eller går for halv maskin.  

Skrevet
Fru2020 skrev (8 minutter siden):

Har du fått gjort noen gode ting for deg selv i ferien?

Jeg lurer på om jeg har hatt min 2. hypomani i livet. Stressende opplevelse. Ja takk, jeg har tilbrakt tid med min søster og to av niesene mine. Det har vært hyggelig. Pluss at jeg og mannen har gått noen lette fjellturer☺️

Skrevet
Fru2020 skrev (14 minutter siden):

Jeg blir 47 til høsten og livet har på ingen måte stoppet opp. Men det velger man jo litt selv. 

Jeg er 45, men føler meg som en 80-åring😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...