Gå til innhold

August og ny start. Hva gleder du deg til eller hvilke mål har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
påskelilje skrev (2 timer siden):

Anbefaler kor! Det er så givende 🎶🥰🎶

August for meg betyr full fart med jobb igjen (begynner på mandag) etter 4 ukers ferie. Kunne gjerne hatt fire til 🤩

Jeg bor heldigvis så nærme mitt ferieparadis at jeg kan forlenge sommeren ved å bo her bo fortsatt, også mens jeg jobber. I stedet for 15 min kjøring til og fra jobb, blir det 25, men det er jo helt overkommelig! Jeg er så uendelig glad i sommeren og vil den skal vare leeenge! Men når først høsten kommer, er det fint det og. Det blir stille I huset i august, når yngstedattera reiser tilbake til studiestedet sitt etter 2,5 mnd her hjemme med sommerjobb. Litt godt det og, tror jeg!

I september skal jeg på to helgeturer; en med to venninner og en med mine foreldre. Det blir fint!

Så august blir altså tilbake til normalen, før det blir litt turer og reising på høsten. Fint det!

Høres nydelig ut å bo i nærheten av ferieparadis. Jeg er skilt så istedet for å ta hyttesteget med gammel mann ble det nyetablering med ny mann. Angrer på ingen måte. Men ser at hyttedrømmen nok blir i det blå. 

Helgeturer I september høres jo fint ut. September kan jo være veldig fin. Jeg kjenner at jeg har reist fra meg nå i sommer så jeg er glad jeg ikke har noen reiseplaner før neste år😅 (sier jeg nå...men gi det et par måneder så er jeg nok reisesyk)

Videoannonse
Annonse
Nicklusheletida
Skrevet

I år er det første gang jeg gruer meg til ferien er over. Vi hadde så mye problemer i overgang til nye datasystem og at jeg i juni hyperventilerte og fikk stikk I brystet. Fullstendig kaos. Jeg tror det kan være en form for angstsymtomer. Jeg hadde ikke klart en eneste dag til før ferien startet. Har hørt rykter om at det ikke har blitt noe bedre, så gruer meg til mandag. Så gleder meg ikke til ny start nei. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...