Gå til innhold

Hva er ditt hovedproblem?

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skyld på andre det lønner seg alltid.

Ja, ihvertfall når det faktisk er noen andre som har skylden.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tåler ikke å være rundt folk uten å få diverse symptomer som slår meg helt ut. Mister evnen til å tenke og fungerer rett og slett svært dårlig hvis jeg må være sammen med andre. Får tidvis migrene av det og kvalmesymptomer på toppen av det hele.

Men jeg vil ikke si at jeg har sosial angst, det er mer bare at kroppen reagerer sterkt på samvær med andre og ikke klarer å slappe av.

Anonymkode: a58a4...e66

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Men jeg vil ikke si at jeg har sosial angst, det er mer bare at kroppen reagerer sterkt på samvær med andre og ikke klarer å slappe av.

Det du beskriver høres ut som nettopp sosial angst.

AnonymBruker
Skrevet

Men det er ikke det for jeg er ikke redd for andres meninger om meg. Det er bare kroppen min som bryter sammen av å være rundt andre

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir syk av å være rundt folk for lenge

Skrevet

Nå for tiden er det sterk uvirkelighetsfølelse og stemmer som sier at andre ikke er ekte. Ikke teknologi eller biler eller what not heller. Stemmene sendes fra universet og borrer seg inn i tinningen min også blir energiene til stemmer. Det hele gjør at jeg føler meg redd og alene i verden. Ikke en gang mine egne barn føles ekte. Bare som statister. 

Og ellers jobber jeg hardt med å avstå fra alkohol. Den har gjort for mye med/for/av meg siden juni. Har havnet i trøbbel og det er frustrerende. Men det er vel bare nok en ting som kommer min vei for å la meg manipulere til å ta selvmord. Men det nekter jeg å la meg gjøre. Jeg vil jo leve. Selv i en så fucka verden. Og jeg ønsker å ta feil. Jeg ønsker at alt er ekte. Men det er jo bare ønsketenkning. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...