Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er begynt å se den etter tips her inne. Er kommet til sesong 1 episode 8. Så først Breaking bad. Liker denne vel så godt om nesten ikke bedre. 

Har dere sett den og hva synes dere om den? 

Blir vel ikke søvn i natt her nå 😴😴

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Breaking Bad er en av de beste serier jeg har sett. Og denne er på samme nivå, om ikke faktisk litt bedre. Noe som er en prestasjon i seg selv.

Elsker forholdet mellom Saul og broren, så interessant!

Skrevet
Vhanja skrev (8 timer siden):

Breaking Bad er en av de beste serier jeg har sett. Og denne er på samme nivå, om ikke faktisk litt bedre. Noe som er en prestasjon i seg selv.

Elsker forholdet mellom Saul og broren, så interessant!

Takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. Var det kanskje du som tipset om den? 
Ja, veldig god serie. Og som du sier om Saul og broren er interessant. Får forståelse for livene deres med tanke på Breaking bad og der. 

Skrevet
Blondi skrev (11 minutter siden):

Takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. Var det kanskje du som tipset om den? 
Ja, veldig god serie. Og som du sier om Saul og broren er interessant. Får forståelse for livene deres med tanke på Breaking bad og der. 

Ja, var jeg som tipset om begge de seriene. :) 

Skrevet
Vhanja skrev (9 minutter siden):

Ja, var jeg som tipset om begge de seriene. :) 

Takk for gode tips 😊

Skrevet

Jeg har sett begge seriene og likte de veldig godt. 

Skrevet
morsan skrev (1 time siden):

Jeg har sett begge seriene og likte de veldig godt. 

Ja, veldig god begge to. Begynt på sesong 2 nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke så mange som svarte, men til dere som gjorde og har sett den. 

Veldig god serie. Ferdig med sesong 3 og skal begynne på sesong 4 nå. Jeg forstår ikke hvorfor Jimmy orker broren Chuck. Han er jo bare ufin og stygg mot han. Selvom om Jimmy går over grenser er han egentlig snill. Deres tanker der? 

Anonymkode: 5bbba...ec0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Var ikke så mange som svarte, men til dere som gjorde og har sett den. 

Veldig god serie. Ferdig med sesong 3 og skal begynne på sesong 4 nå. Jeg forstår ikke hvorfor Jimmy orker broren Chuck. Han er jo bare ufin og stygg mot han. Selvom om Jimmy går over grenser er han egentlig snill. Deres tanker der? 

Anonymkode: 5bbba...ec0

Det er jo ofte sånn når man er familie. Jimmy vil så gjerne ha Chucks approval og anerkjennelse. 

Skrevet
Vhanja skrev (1 time siden):

Det er jo ofte sånn når man er familie. Jimmy vil så gjerne ha Chucks approval og anerkjennelse. 

Ja, det vil han. Og  Chuck forakter, hater og føler seg bedre enn han. Det siste han sa var vel egentlig det. Det er vel ikke bare som familie. 

Skrevet
Blondi skrev (14 minutter siden):

Ja, det vil han. Og  Chuck forakter, hater og føler seg bedre enn han. Det siste han sa var vel egentlig det. Det er vel ikke bare som familie. 

Men det er også litt mer komplisert enn det. Vi ser jo også at når Chuck og Jimmy krangler og har et dårlig forhold så blir Chucks mentale sykdom verre. Noe som jo ender på tragisk vis. 

Skrevet
Vhanja skrev (5 timer siden):

Men det er også litt mer komplisert enn det. Vi ser jo også at når Chuck og Jimmy krangler og har et dårlig forhold så blir Chucks mentale sykdom verre. Noe som jo ender på tragisk vis. 

Ja, tragisk vis. Men jeg føler at det er Chuck som legger opp til alt. Han går tilbake i tid om episoder. Og gang på gang gjør han ting mot Jimmy. Og ikke en gang støtter han broren. Og Jimmy kommer gang på gang tilbake og hjelper han og har hjulpet han opp igjennom. Men ja Jimmy gjør ting på grensen av loven. Men og late som han var så syk og mistenke dette. Kim burde fått den avtalen. De behandlet henne bedre.  

Skrevet
Blondi skrev (Akkurat nå):

Ja, tragisk vis. Men jeg føler at det er Chuck som legger opp til alt. Han går tilbake i tid om episoder. Og gang på gang gjør han ting mot Jimmy. Og ikke en gang støtter han broren. Og Jimmy kommer gang på gang tilbake og hjelper han og har hjulpet han opp igjennom. Men ja Jimmy gjør ting på grensen av loven. Men og late som han var så syk og mistenke dette. Kim burde fått den avtalen. De behandlet henne bedre.  

He he, ligger vel i kortene at jeg ikke hadde så sans for Chuck. Spent på hva som skjer videre i sesong 4 nå. 

Skrevet

Jeg hadde sans for ham som karakter. Dvs han var ikke så veldig sympatisk, men han var ordentlig interessant som en karakter. Og veldig bra spilt! (Samme med Saul, egentlig).

Skrevet
Vhanja skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde sans for ham som karakter. Dvs han var ikke så veldig sympatisk, men han var ordentlig interessant som en karakter. Og veldig bra spilt! (Samme med Saul, egentlig).

Ja, karakterene spiller bra begge to. Men liker ikke han og hvordan han er mot Jimmy. Da liker jeg Jimmy mye bedre. 

Skrevet
Vhanja skrev (56 minutter siden):

Og takk for at du tok deg tid til å diskutere dette litt med meg. Kjekt etter å holde på med en serie. 

Skrevet
Blondi skrev (11 minutter siden):

Og takk for at du tok deg tid til å diskutere dette litt med meg. Kjekt etter å holde på med en serie. 

Ja, det som er gøy, kunne diskutere serien med andre som har sett den. :) 

Skrevet

Også skal det jo også sies at selv om Chuck kan være ganske stygg mot Saul, så har han jo faktisk rett i alt han sier. 

Skrevet
Vhanja skrev (20 minutter siden):

Ja, det som er gøy, kunne diskutere serien med andre som har sett den. :) 

Ja, absolutt 😊 Hva synes du om de siste to sesongene?Hvilke likte du best.  Da blir det vel helt annet tema siden han er død nå. Uten å spoile noe 😊

Skrevet
Vhanja skrev (8 minutter siden):

Også skal det jo også sies at selv om Chuck kan være ganske stygg mot Saul, så har han jo faktisk rett i alt han sier. 

Ja, han går jo over grenser så det er jo sant.  Men det er det at han aldri viser annet enn forakt mot han. Og Jimmy viser at han bryr seg om han. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...