Vhanja Skrevet 2. august Skrevet 2. august Jeg har ingen klar sesong som favoritt, men jeg elsker hvordan serien viser hvordan Jimmy blir mer og mer Saul. 0 Siter
Blondi Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august Vhanja skrev (20 minutter siden): Jeg har ingen klar sesong som favoritt, men jeg elsker hvordan serien viser hvordan Jimmy blir mer og mer Saul. Det er vel det vi ser i de siste sesongene. Kan jeg spørre hvem er din favoritt av de to brødrene? 0 Siter
Vhanja Skrevet 2. august Skrevet 2. august Blondi skrev (Akkurat nå): Det er vel det vi ser i de siste sesongene. Kan jeg spørre hvem er din favoritt av de to brødrene? Saul/Jimmy er jo selvsagt min favoritt, men jeg liker Chuck godt også. Han er en svært interessant person. 0 Siter
Blondi Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august Vhanja skrev (12 minutter siden): Saul/Jimmy er jo selvsagt min favoritt, men jeg liker Chuck godt også. Han er en svært interessant person. Samme her! Men synes det var rart var ikke en gang viste at han brydde seg om Jimmy. Og det siste han sa var vel og han hadde vel aldri brydd seg. Husker ikke ordrett, 0 Siter
Vhanja Skrevet 2. august Skrevet 2. august Blondi skrev (7 minutter siden): Vhanja skrev (22 minutter siden): Saul/Jimmy er jo selvsagt min favoritt, men jeg liker Chuck godt også. Han er en svært interessant person. Samme her! Men synes det var rart var ikke en gang viste at han brydde seg om Jimmy. Og det siste han sa var vel og han hadde vel aldri brydd seg. Husker ikke ordrett, Og etter det så havnet han i mental downward spiral så kraftig at han endte med å ta sitt eget liv. 0 Siter
Blondi Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august Vhanja skrev (3 minutter siden): Og etter det så havnet han i mental downward spiral så kraftig at han endte med å ta sitt eget liv. Ja, trist. Etter at ikke hadde jobben heller lengre. Ja, han spente jo i stolen til lampen falt. 0 Siter
Blondi Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august Nå skal ikke jeg gnåle for det er ingen som er så interessert, men så trist å se at Jimmy og Kim glir fra hverandre. Det blir vel slutt med dem. 0 Siter
Blondi Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august Vhanja skrev (14 minutter siden): Vanskelig å svare for jeg vil jo ikke spoile noe. Takk! Det er bra. Er nå begynt på sesong 5. Det virker som det går mot slutten for dem ihvertfall. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august Skrevet 12. august Nå har jeg sett ferdig. Denne var bra. Da er det å finne noe annet bra å se på.. Tar i mot tips om noen har noe fint å se? Anonymkode: 5bbba...ec0 0 Siter
Blondi Skrevet 12. august Forfatter Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nå har jeg sett ferdig. Denne var bra. Da er det å finne noe annet bra å se på.. Tar i mot tips om noen har noe fint å se? Anonymkode: 5bbba...ec0 Skulle ikke være anonym. 0 Siter
Vhanja Skrevet 13. august Skrevet 13. august Ja, synes også den er veldig bra. Du kan evt se Pluribus, som er laget av de samme som skrev disse to seriene. Hun som spiller kona til Saul har hovedrollen (men er en helt annen historie). Nå ser vi Silo og synes den er veldig bra! 1 Siter
Blondi Skrevet 13. august Forfatter Skrevet 13. august Vhanja skrev (3 timer siden): Ja, synes også den er veldig bra. Du kan evt se Pluribus, som er laget av de samme som skrev disse to seriene. Hun som spiller kona til Saul har hovedrollen (men er en helt annen historie). Nå ser vi Silo og synes den er veldig bra! Ja, så bra at det var dumt den var slutt. Takk for svaret ditt 🙂 Skal sjekke den ut og Silo. Bra den er veldig bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.