Blondi Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Og hva skal dere resten? Her sov jeg til 17 og skal nå se Better call Saul alene. 0 Siter
Vhanja Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Jeg har gjort masse husarbeid i dag. Deretter spiste mannen min og jeg middag mens vi så en episode av Silo (skikkelig bra serie!). Etter det leste jeg litt i en bok jeg nettopp har kjøpt. Resten av dagen har jeg spilt WoW og skal fortsette å gjøre det til jeg legger meg om en time eller to. 1 Siter
Glitter Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Har bare sett på serie i hele dag. Har ryddet litt da. 1 Siter
Blondi Skrevet 28 minutter siden Forfatter Skrevet 28 minutter siden Vhanja skrev (15 minutter siden): Jeg har gjort masse husarbeid i dag. Deretter spiste mannen min og jeg middag mens vi så en episode av Silo (skikkelig bra serie!). Etter det leste jeg litt i en bok jeg nettopp har kjøpt. Resten av dagen har jeg spilt WoW og skal fortsette å gjøre det til jeg legger meg om en time eller to. Fin dag der! Kanskje se Silo. Hvilke type serie er det og hvor ser dere den? 0 Siter
Blondi Skrevet 28 minutter siden Forfatter Skrevet 28 minutter siden Glitter skrev (10 minutter siden): Har bare sett på serie i hele dag. Har ryddet litt da. Kjekt det da. Hva ser du? 0 Siter
Glitter Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Blondi skrev (1 minutt siden): Kjekt det da. Hva ser du? Greys anatomy. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden Har vært i bursdag til søskenbarn, spiste deilig grillmat og god kake. Nå ser jeg fotballkamp på tv. Har lyst å legge meg, men det er for tidlig. Anonymkode: 150f5...99a 0 Siter
emilie321 Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Blondi skrev (36 minutter siden): Og hva skal dere resten? Her sov jeg til 17 og skal nå se Better call Saul alene. Her har det skjedd lite, men har vært å kjøpt noen blomster til å ha inne. Har greid å kverke de jeg hadde. Koselig med blomster, men selv har jeg absolutt ikke grønne fingre, dessverre. Ellers har jeg ryddet litt og tatt noe av oppvasken. Nå ser jeg på Lewis. Har du vært oppe i hele natt? 0 Siter
Blondi Skrevet 10 minutter siden Forfatter Skrevet 10 minutter siden Glitter skrev (15 minutter siden): Greys anatomy. Den er gøy 😊 Er det kommet en ny sesong? 0 Siter
Glitter Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden Blondi skrev (1 minutt siden): Den er gøy 😊 Er det kommet en ny sesong? Nei sesong 23 er ikke kommet enda. Jeg ser hele serien på nytt. Er på sesong 15. 0 Siter
Vhanja Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden Blondi skrev (24 minutter siden): Fin dag der! Kanskje se Silo. Hvilke type serie er det og hvor ser dere den? Mysterie-serie. Vi møter tusenvis av mennesker som bor i en gigantisk underjordisk silo, fordi de har blitt fortalt at det er livsfarlig å gå ut. Så får vi (antar jeg) vite etterhvert hva som skjedde, hvorfor de bor i en silo osv. Vet ikke hvor du kan se den, har en mann som ordner slikt... 😇 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.