Gå til innhold

Hva har dere gjort denne søndagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva skal dere resten? 

Her sov jeg til 17 og skal nå se Better call Saul alene. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort masse husarbeid i dag. Deretter spiste mannen min og jeg middag mens vi så en episode av Silo (skikkelig bra serie!). Etter det leste jeg litt i en bok jeg nettopp har kjøpt.

Resten av dagen har jeg spilt WoW og skal fortsette å gjøre det til jeg legger meg om en time eller to.

Skrevet

Har bare sett på serie i hele dag. Har ryddet litt da. 

Skrevet
Vhanja skrev (15 minutter siden):

Jeg har gjort masse husarbeid i dag. Deretter spiste mannen min og jeg middag mens vi så en episode av Silo (skikkelig bra serie!). Etter det leste jeg litt i en bok jeg nettopp har kjøpt.

Resten av dagen har jeg spilt WoW og skal fortsette å gjøre det til jeg legger meg om en time eller to.

Fin dag der! Kanskje se Silo. Hvilke type serie er det og hvor ser dere den? 

Skrevet
Glitter skrev (10 minutter siden):

Har bare sett på serie i hele dag. Har ryddet litt da. 

Kjekt det da. Hva ser du? 

Skrevet
Blondi skrev (1 minutt siden):

Kjekt det da. Hva ser du? 

Greys anatomy. :)

Skrevet

Har vært i bursdag til søskenbarn, spiste deilig grillmat og god kake. Nå ser jeg fotballkamp på tv. Har lyst å legge meg, men det er for tidlig.

Anonymkode: 150f5...99a

Skrevet
Blondi skrev (36 minutter siden):

Og hva skal dere resten? 

Her sov jeg til 17 og skal nå se Better call Saul alene. 

Her har det skjedd lite, men har vært å kjøpt noen blomster til å ha inne. Har greid å kverke de jeg hadde. Koselig med blomster, men selv har jeg absolutt ikke grønne fingre, dessverre. Ellers har jeg ryddet litt og tatt noe av oppvasken. Nå ser jeg på Lewis. 

Har du vært oppe i hele natt?

Skrevet
Glitter skrev (15 minutter siden):

Greys anatomy. :)

Den er gøy 😊 Er det kommet en ny sesong? 

Skrevet
Blondi skrev (1 minutt siden):

Den er gøy 😊 Er det kommet en ny sesong? 

Nei sesong 23 er ikke kommet enda. Jeg ser hele serien på nytt. Er på sesong 15. :)

Skrevet
Blondi skrev (24 minutter siden):

Fin dag der! Kanskje se Silo. Hvilke type serie er det og hvor ser dere den? 

Mysterie-serie. Vi møter tusenvis av mennesker som bor i en gigantisk underjordisk silo, fordi de har blitt fortalt at det er livsfarlig å gå ut. Så får vi (antar jeg) vite etterhvert hva som skjedde, hvorfor de bor i en silo osv.

Vet ikke hvor du kan se den, har en mann som ordner slikt... 😇

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...