Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så mye nevneverdig... I formiddag drakk vi kaffe på en kafé nær skogen/marka. Senere var vi sammen med et vennepar på et lokalt spisested og inntok en slags lunsj der. Den var stor nok til at vi slapp å lage søndagsmiddag. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg startet dagen med en tur på treningssenteret. Jeg var litt sliten, så det ble bare en liten økt. I kveld har jeg spilt Minecraft med en kompis i noen timer. Utover det har jeg ikke gjort stort annet enn å se på en serie. Jeg har vært litt mye på farten de to siste dagene, blant annet med en tur til en annen by på Østlandet, så det var skikkelig godt med en rolig søndag.

Skrevet
Martine skrev (39 minutter siden):

Jeg startet dagen med en tur på treningssenteret. Jeg var litt sliten, så det ble bare en liten økt. I kveld har jeg spilt Minecraft med en kompis i noen timer. Utover det har jeg ikke gjort stort annet enn å se på en serie. Jeg har vært litt mye på farten de to siste dagene, blant annet med en tur til en annen by på Østlandet, så det var skikkelig godt med en rolig søndag.

Kjekt å farte litt. Hørtes ut som en fin søndag. Hva ser du på?

Skrevet
laban skrev (1 time siden):

Ikke så mye nevneverdig... I formiddag drakk vi kaffe på en kafé nær skogen/marka. Senere var vi sammen med et vennepar på et lokalt spisested og inntok en slags lunsj der. Den var stor nok til at vi slapp å lage søndagsmiddag. 

Perfekt søndag. Godt å  slippe å lage middag.

Skrevet
emilie321 skrev (2 timer siden):

Ja, det er vel vanligvis best å sove om natta, men du får vel snudd det hvis du går inn for det.

Ja, det er jo det. Må se å få snudd det. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

Vi gikk en tur og spiste middag på ute på en koselig restaurant. Nå har vi bare sittet og lest gjennom mailer, oppdatert oss til første arbeidsdag etter ferien i morgen. Vi har litt søndagssyke begge to. 

Skjønner det. Det er noe med når hverdagen skal i gang igjen. 

Skrevet
påskelilje skrev (1 time siden):

Jeg var først i kirka, deretter på selvplukk av jordbær - plukket 12 kilo (2 kasser) 🍓🍓🍓 Vi har hatt jordbær og fløte til dessert, og nå skal jeg røre en del av dem 🤩

I ettermiddag var jeg sammen med storfamilien noen timer, nå hjemme med mann og yngstedatter.

12 kilo er bra da. Godt med jordbær og fløte på 🙂

Skrevet
morsan skrev (1 time siden):

Jeg har hatt husgjester i helgen i anledning et familiebryllup i går, så det har vært ordning og fiksing knyttet til dette. Gjestene dro litt utpå dagen. Ettermiddagen/kvelden har vi bare tatt det med ro og nå har vi gått og lagt oss! 😆 Har en del søvn å ta igjen. 

Travel helg der. Godt å få lagt seg da 🙂

Skrevet
Fru2020 skrev (1 time siden):

Vi har vært på telttur den siste uke. Har siste natt I natt. Vi ligger i Larvik så vi bestemte oss for å spise middag på Farris Bad og å tilbringe kvelden på spa. Så det har vært en avslappende herlig kveld. Spesielt kjekt med aufguss seremoni. Nå er vi tilbake i teltet og ser solnedgang over vannet. Skal snart legge meg kjenner jeg. Det er tredje teltferien denne sesongen og jeg er glad for at vi i morgen pakker ned teltet for siste gang i år.

Hørtes ut som en fin dag. Har dere vært heldig med været på disse 3 turene. Brukt lite telt selv. 

psykedeliker
Skrevet

Ifølge manus har jeg vært masse til bry og en stor byrde for samfunnet idag - bare ved å eksistere.

Skrevet
psykedeliker skrev (12 timer siden):

Ifølge manus har jeg vært masse til bry og en stor byrde for samfunnet idag - bare ved å eksistere.

Du har vel ikke det. 

Skrevet
Blondi skrev (14 timer siden):

Hørtes ut som en fin dag. Har dere vært heldig med været på disse 3 turene. Brukt lite telt selv. 

Det har vi. Denne siste uken har det vært litt regn innimellom. Men der har ikke vært så mye. Har kun satt opp teltet I vått vær en gang denne sesongen.

Teltliv er veldig koselig. Vi liker det godt. Men nå som vi bare er noen timer hjemmenfra så gleder jeg meg til å ha en sofa å sitte i og ikke minst et toalett rett i nærheten. 

Skrevet
Fru2020 skrev (15 minutter siden):

Det har vi. Denne siste uken har det vært litt regn innimellom. Men der har ikke vært så mye. Har kun satt opp teltet I vått vær en gang denne sesongen.

Teltliv er veldig koselig. Vi liker det godt. Men nå som vi bare er noen timer hjemmenfra så gleder jeg meg til å ha en sofa å sitte i og ikke minst et toalett rett i nærheten. 

Bra dere har vært stortsett  har vært heldig med været. Helt sikkert fint i flott vær og natur. Godt å komme hjem da ja. 

Skrevet

Fredag hadde jeg frivilligvakt.

Lørdag var jeg sammen med mamma på dagen og satt hjemme og spiste spekemat og spilte gamle spill på kvelden.

Søndag spiste jeg brunch på Grünerløkka, 4 retter til 300 kroner, på ettermiddagen og så på fotball på kvelden. 

psykedeliker
Skrevet
Blondi skrev (4 timer siden):

Du har vel ikke det.

Alle som tenker selvstendig og stiller kritiske spørsmål er til bry og en byrde for samfunnet ifølge manus.

Skrevet
ISW skrev (9 timer siden):

Fredag hadde jeg frivilligvakt.

Lørdag var jeg sammen med mamma på dagen og satt hjemme og spiste spekemat og spilte gamle spill på kvelden.

Søndag spiste jeg brunch på Grünerløkka, 4 retter til 300 kroner, på ettermiddagen og så på fotball på kvelden. 

Hørtes ut som en fin helg. 4 retter til 300 kr er en fin pris.

Skrevet
psykedeliker skrev (6 timer siden):

Alle som tenker selvstendig og stiller kritiske spørsmål er til bry og en byrde for samfunnet ifølge manus.

Ok. Skjønner. Har sett du har skrevet det før, men ikke skjønt hva du mente.

Skrevet
Blondi skrev (12 timer siden):

Hørtes ut som en fin helg. 4 retter til 300 kr er en fin pris.

Ja :)

Hyggelig å se at det virker som det går bedre med deg. Du skriver med navn, og du bidrar positivt på forumet for tiden synes jeg :)

Skrevet
ISW skrev (4 timer siden):

Ja :)

Hyggelig å se at det virker som det går bedre med deg. Du skriver med navn, og du bidrar positivt på forumet for tiden synes jeg :)

Takk for det. Hyggelig å høre. Går litt opp å ned, men jeg forsøker så godt jeg klarer 😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...