Musikk Skrevet 31. juli Forfatter Skrevet 31. juli Musikk skrev (Akkurat nå): Eks: Oslo kunne vi hatt et stort kvinnefengsel som kvinner fra helle lande kunne sone. Med tanke på kvinnene har barn og famile da blir avstanden for stor vis en ikke bor på Østlande. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1. august Skrevet 1. august Musikk skrev (På 31.7.2026 den 2.03): Vi hadde trengt kun et i Norge. Musikk skrev (På 31.7.2026 den 2.06): Fire kvinnefengsel i Norge i dag mye synes nå jeg. Musikk skrev (8 timer siden): Enig med deg🙂 Musikk skrev (8 timer siden): Eks: Oslo kunne vi hatt et stort kvinnefengsel som kvinner fra helle lande kunne sone. Musikk skrev (8 timer siden): Med tanke på kvinnene har barn og famile da blir avstanden for stor vis en ikke bor på Østlande. Du motsier deg jo selv hele tiden. Forstår at du vil det skal være litt livlig her inne, men du trenger ikke å skifte mening både på innpust og på utpust. 1 Siter
Musikk Skrevet 1. august Forfatter Skrevet 1. august Ikkeanonymnok skrev (2 timer siden): Du motsier deg jo selv hele tiden. Forstår at du vil det skal være litt livlig her inne, men du trenger ikke å skifte mening både på innpust og på utpust. Jeg er nøytral🙂best slik. 0 Siter
Lady HM Skrevet 1. august Skrevet 1. august Musikk skrev (13 timer siden): Med tanke på kvinnene har barn og famile da blir avstanden for stor vis en ikke bor på Østlande. Bestem deg da!!! 0 Siter
Musikk Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august Lady HM skrev (18 timer siden): Bestem deg da!!! Nei. Kan ikke ta parti:-) 0 Siter
Musikk Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august Musikk skrev (2 minutter siden): Nei. Kan ikke ta parti:-) Godt vi har fire kvinnefengsel i Norge, som sagt jeg trodde vi kun hadde et i Bergen. 0 Siter
Musikk Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august Musikk skrev (1 time siden): Nei. Kan ikke ta parti:-) Lady HM skrev (20 timer siden): Bestem deg da!!! To sider av en sakk😉 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.