AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Motivasjon/lyst? En i familien sier at jeg mistet alt det da jeg begynte på Lutium. Anonymkode: 53ee3...18b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvor mange ganger skal du spørre om det? Anonymkode: e4f23...d89 0 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Motivasjon/lyst? En i familien sier at jeg mistet alt det da jeg begynte på Lutium. Anonymkode: 53ee3...18b Jeg tror du må ta denne diskusjonen med din faste behandler etter ferien. Ta evt med deg familiemedlemmet til den delen av timen hvor dette diskuteres. Det kan være nyttig for alle tre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden frosken skrev (1 minutt siden): Jeg tror du må ta denne diskusjonen med din faste behandler etter ferien. Ta evt med deg familiemedlemmet til den delen av timen hvor dette diskuteres. Det kan være nyttig for alle tre. Ja. Anonymkode: 53ee3...18b 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Det kan det nok i noen tilfeller, men hva risikerer du i så fall da? Du kan diskutere med behandler om du kan gå ned i dose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.