Gå til innhold

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Og leste i en bok på nynorsk "Den usynlege krafta", den ga meg rare energier i kroppen så måtte stoppe og jeg aner ikke hvorfor.

Nei, det er bare du selv som gir deg "rare energier".

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (17 minutter siden):

Nei, det er bare du selv som gir deg "rare energier".

Nei men du har rett til å tro det så be my gest...

Skrevet
stjernestøv skrev (26 minutter siden):

mitt eget indre er da under min kontroll? Mine tanker og følelser osv?

Nja - bare til en viss grad, i hvert fall når det gjelder følelser. Tenk på fenomen som "magefølelsen", som kan være riktig eller gal i forskjellige situasjoner. Vi kan ikke kontrollere alle følelser, men vi kan hindre dem i å bestemme (for mye over) hvordan vi handler.

Tanker som vi egentlig ikke ønsker og som ikke er til nytte, f.eks. katastrofetanker når noen i familien er i en situasjon vi ikke kan gjøre noe med (typen "han skal kjøre over fjellet og kommer garantert til å kræsje"), går det an å trene seg opp til å avvise. 

Ikke sett for store krav til deg selv når det gjelder ditt indre liv. Det faktiske, synlige/konkrete livet er viktigere.  

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Nei men du har rett til å tro det så be my gest...

Det er ikke trosspørsmål vi diskuterer her.

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (10 minutter siden):

Nja - bare til en viss grad, i hvert fall når det gjelder følelser. Tenk på fenomen som "magefølelsen", som kan være riktig eller gal i forskjellige situasjoner. Vi kan ikke kontrollere alle følelser, men vi kan hindre dem i å bestemme (for mye over) hvordan vi handler.

Tanker som vi egentlig ikke ønsker og som ikke er til nytte, f.eks. katastrofetanker når noen i familien er i en situasjon vi ikke kan gjøre noe med (typen "han skal kjøre over fjellet og kommer garantert til å kræsje"), går det an å trene seg opp til å avvise. 

Ikke sett for store krav til deg selv når det gjelder ditt indre liv. Det faktiske, synlige/konkrete livet er viktigere.  

Jo du har vel rett i det, vil bare jobbe med meg men kjærlighet er jo det viktigste og det har jeg jo. Aldri så mange meditasjoner kan ikke overgå det. Ja jeg hadde tillitt til at det gikk bra da sønnen var i Praha og hadde en indre ro da. 

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (9 minutter siden):

Det er ikke trosspørsmål vi diskuterer her.

ok diskuter med noen andre, du har jo alltid rett uansett så jeg orker ikke dette. Er ikke her for å overbevise noen og tror på det jeg vil. 

psykedeliker
Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

ok diskuter med noen andre, du har jo alltid rett uansett så jeg orker ikke dette.

Da må du slutte å slenge ut påstander du ikke har belegg for.

Endret av psykedeliker
stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Da må du slutte å slenge ut påstander du ikke har belegg for.

Kan være et bilde av tekst som sier 'I'm not in this world to live up to your expectations and you're re not in this world to live up to mine. Bruce Lee'

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Kan være et bilde av tekst som sier 'I'm not in this world to live up to your expectations and you're re not in this world to live up to mine. Bruce Lee'

Du klarte ikke å komme med noe bedre tilsvar?

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (51 minutter siden):

Du klarte ikke å komme med noe bedre tilsvar?

Nei. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...