ISW Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (4 minutter siden): Da svarer man det, ikke at man "ikke tør". Pasient- og brukerombudet er der av en grunn. Med en del forbehold her, men enhver lege står vel fullstendig fritt til å tildele enhver diagnose vedkommende ønsker? Diagnosen er jo bare et arbeidsverktøy for legen. Det er dersom behandlingen er feil at det er hensiktsmessig å klage? Les: Det er forskjell på om en lege feilaktig gir deg diagnosen HIV, og at vedkommende setter deg på antiviralia? 0 Siter
XbellaX Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Glitter skrev (7 minutter siden): Å bli mistolket og feiltolket og få tilbake en svært belastende diagnose som jeg ikke oppfyller kriteriene for. Jeg aner ikke om min redsel er ubegrunnet, men den er der likevel. Det er ikke vanskelig å skjønne at det er en diagnose du absolutt ikke vil ha, den er mildt sagt belastende. Det jeg vil du skal huske på er at du har heller ikke fått den. Pust med magen, Glitter. Jeg skjønner at den uoversiktligheten dette skaper er krevende å stå i, og ferietiden gjør det heller ikke enklere. Det beste du kan gjøre er å forsøke romme at det kjennes kaotisk ut akkurat nå. 0 Siter
Glitter Skrevet 57 minutter siden Forfatter Skrevet 57 minutter siden XbellaX skrev (1 minutt siden): Det er ikke vanskelig å skjønne at det er en diagnose du absolutt ikke vil ha, den er mildt sagt belastende. Det jeg vil du skal huske på er at du har heller ikke fått den. Pust med magen, Glitter. Jeg skjønner at den uoversiktligheten dette skaper er krevende å stå i, og ferietiden gjør det heller ikke enklere. Det beste du kan gjøre er å forsøke romme at det kjennes kaotisk ut akkurat nå. Ok. Takk. Får prøve på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.