Gå til innhold

Er det mulig å bare ta et valg og bestemme seg for å få det bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet
XbellaX skrev (Akkurat nå):

Har du ingen oppfølging? Modum alene løser ikke alt, du kan trenge hjelp i tiden etter også, få derfor fastlegen til å søke deg inn hos en behandler.

Du kan forsøke å ta i bruk noen teknikker fra hetet "tilbake til nåtid" som modum har gitt ut.

Jeg går privat hos traumepsykolog og til psykomotorisk fysioterapeut og har hatt endel fremgang, men er i en tung periode nå. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Soleil70 skrev (1 minutt siden):

Hvilke andre diagnoser har du som gjør at de ikke ville hjelpe deg? 

Jeg har ikke andre diagnoser, det var den andre ab. Jeg har dissosiativ lidelse. Er for syk bare. 

Anonymkode: 60cd8...2df

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun er vel egentlig også frustrert over at jeg ikke får hjelp på Modum og er ærlig om at det er begrenset hva de kan hjelpe meg med på dps. 

Er det ikke spesialister på traumer på DPS?

AnonymBruker
Skrevet
Soleil70 skrev (2 minutter siden):

Jeg går privat hos traumepsykolog og til psykomotorisk fysioterapeut og har hatt endel fremgang, men er i en tung periode nå. 

Noen ganger må man bare gjennom den vonde perioden. Minn deg selv på at det er forbigående. Forsøk å være god mot deg selv i mellomtiden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke andre diagnoser, det var den andre ab. Jeg har dissosiativ lidelse. Er for syk bare. 

Så vondt å høre 💕

AnonymBruker
Skrevet
Havfruen skrev (1 minutt siden):

Er det ikke spesialister på traumer på DPS?

Det finnes sikkert. Jeg har ikke kontakt med en sånn. Og uansett så er rammene som dps kan tilby ifht hyppighet og tid ikke helt tilpasset de vanskene jeg har. 

AnonymBruker
Skrevet
Soleil70 skrev (3 minutter siden):

Så vondt å høre 💕

Ja…

vet du hvor lenge du har igjen å vente ca? Jeg synes ventetiden på utredningsoppholdet var helt forferdelig! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja…

vet du hvor lenge du har igjen å vente ca? Jeg synes ventetiden på utredningsoppholdet var helt forferdelig! 

Nå har jeg ventet siden september, og skal komme inn før slutten av januar 2027  ...

AnonymBruker
Skrevet
Soleil70 skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg ventet siden september, og skal komme inn før slutten av januar 2027  ...

Det er lenge! Får plass på inntaket i november da sikkert! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er "bare" noe som helst. Men jeg tror det er mulig å sette seg et langsiktig mål og så gjøre det som trengs for å komme dit.

Anonymkode: c9d8f...f42

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er lenge! Får plass på inntaket i november da sikkert! 

Åja, er det faste datoer for inntak? 

AnonymBruker
Skrevet
Soleil70 skrev (1 minutt siden):

Åja, er det faste datoer for inntak? 

Ja, de har fire (tror jeg) faste inntak i året på traume. Og så er det utredningsopphold i ukene mellom hovedopphold. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...