Soleil70 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden XbellaX skrev (Akkurat nå): Har du ingen oppfølging? Modum alene løser ikke alt, du kan trenge hjelp i tiden etter også, få derfor fastlegen til å søke deg inn hos en behandler. Du kan forsøke å ta i bruk noen teknikker fra hetet "tilbake til nåtid" som modum har gitt ut. Jeg går privat hos traumepsykolog og til psykomotorisk fysioterapeut og har hatt endel fremgang, men er i en tung periode nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Soleil70 skrev (1 minutt siden): Hvilke andre diagnoser har du som gjør at de ikke ville hjelpe deg? Jeg har ikke andre diagnoser, det var den andre ab. Jeg har dissosiativ lidelse. Er for syk bare. Anonymkode: 60cd8...2df 0 Siter
Havfruen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun er vel egentlig også frustrert over at jeg ikke får hjelp på Modum og er ærlig om at det er begrenset hva de kan hjelpe meg med på dps. Anonymkode: 60cd8...2df Er det ikke spesialister på traumer på DPS? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Soleil70 skrev (2 minutter siden): Jeg går privat hos traumepsykolog og til psykomotorisk fysioterapeut og har hatt endel fremgang, men er i en tung periode nå. Noen ganger må man bare gjennom den vonde perioden. Minn deg selv på at det er forbigående. Forsøk å være god mot deg selv i mellomtiden. Anonymkode: 60cd8...2df 0 Siter
Soleil70 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke andre diagnoser, det var den andre ab. Jeg har dissosiativ lidelse. Er for syk bare. Anonymkode: 60cd8...2df Så vondt å høre 💕 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Havfruen skrev (1 minutt siden): Er det ikke spesialister på traumer på DPS? Det finnes sikkert. Jeg har ikke kontakt med en sånn. Og uansett så er rammene som dps kan tilby ifht hyppighet og tid ikke helt tilpasset de vanskene jeg har. Anonymkode: 60cd8...2df 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Soleil70 skrev (3 minutter siden): Så vondt å høre 💕 Ja… vet du hvor lenge du har igjen å vente ca? Jeg synes ventetiden på utredningsoppholdet var helt forferdelig! Anonymkode: 60cd8...2df 0 Siter
Soleil70 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja… vet du hvor lenge du har igjen å vente ca? Jeg synes ventetiden på utredningsoppholdet var helt forferdelig! Anonymkode: 60cd8...2df Nå har jeg ventet siden september, og skal komme inn før slutten av januar 2027 ... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Soleil70 skrev (Akkurat nå): Nå har jeg ventet siden september, og skal komme inn før slutten av januar 2027 ... Det er lenge! Får plass på inntaket i november da sikkert! Anonymkode: 60cd8...2df 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tror ikke det er "bare" noe som helst. Men jeg tror det er mulig å sette seg et langsiktig mål og så gjøre det som trengs for å komme dit. Anonymkode: c9d8f...f42 0 Siter
Soleil70 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er lenge! Får plass på inntaket i november da sikkert! Anonymkode: 60cd8...2df Åja, er det faste datoer for inntak? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Soleil70 skrev (1 minutt siden): Åja, er det faste datoer for inntak? Ja, de har fire (tror jeg) faste inntak i året på traume. Og så er det utredningsopphold i ukene mellom hovedopphold. Anonymkode: 60cd8...2df 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.