Gå til innhold

Kvinner krever mer beskyttelse for kvinner etter å ha krevd at folk fra æreskulturer må få komme til Norge fordi følelser.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.nrk.no/rogaland/markering-for-maren-somme-i-stavanger-1.17975297

Jeg begynner å bli litt lei av nordmenn og deres protester, først protesterer de for at folk fra æreskulturer (f.eks Afghanistan) skal få komme til Norge, fordi følelser. Så protesterer de mot at kriminelle, særlig kriminelle barn, skal sitte i fengsel, fordi følelser og menneskerettigheter. Så protesterer de mot at innvandrere skal utvises fra landet, fordi følselser og menneskerettigheter. Så protesterer de mot konsekvensene av de de er for, fordi følselser

Nå har vi holdt på slik år etter år etter år, alltid samme dansen og en leter etter noen å skylde på isteden for å vurdere sin egen politikk og om dette virkelig er det Norge vi drømmer om, mens samfunnets sosiale samhold forfaller mer og mer mens nye spennende kulturer blir mer utbredt.

Hva mener forumets særlig kvinner om saken, vil du helst ha åpne grenser for alle, eller bør vi være litt "rasistiske" og si at f.eks folk fra æreskulturer får ikke lov til å flytte til Norge? Hva er viktigst for deg, dine egne følelser om å kunne være en av "de gode" som slipper alle inn, eller de faktiske konsekvensene for norske kvinner som må leve med din politikk.

Kjør debatt! (sikkert mange kvinner som vil svare 🙃)

Anonymkode: a0eff...023

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er for at vanekriminelle som feks gjentatte ganger blir dømt for vold og voldtekt sendes ut av landet framfor at vi skal bruke skattepengene på de. Er også for å legge mer press på innvandrere om å lære seg norsk ved å kun tilby tolk dekket av det offentlige første tre år i landet slik frp vil. 

Synes nikab og burka som de kvinneundertrykte plaggene de er bør forbys i Norge. Hijab kan være lov, men synes det skal legges mer innsats i å hjelpe kvinner til å velge det vekk uten vrede fra familien. 

Vet ikke om det er riktig å kategorisk stenge alle fra æreskulturer ute av landet, men det bør være høyere krav til integrering i samfunnet med språk, kultur og jobb. 

Endret av Glitter
slabbedask
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det vil jeg tro. 🙄

Skrevet (endret)

Vi kvinner må holde sammen🙂vi er som søstre som støtter hverandre. Vi er sårbare. 

Endret av Musikk
Skrevet

Jeg ble voldtatt av 2 afghanere, sak henlagt tross dna og tlf bevis. Så de går fri de, og den ene jobber nå som vekter 

send de vekk for faen.

han jeg holder på med nå er fra Iran, men kom for jobb og studier og han syns innvandring bør stoppes unntatt ved de man trenger i jobb/studier

selv tar han doktorgrad 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg begynner å bli litt lei av nordmenn og deres protester, først protesterer de for at folk fra æreskulturer (f.eks Afghanistan) skal få komme til Norge, fordi følelser.

Jeg begynner å bli lei av sutrekopper som projiserer og generaliserer for å dekke over sin egen tilkortkommenhet i vanskelige samfunnsspørsmål.

Skrevet
Marye skrev (2 timer siden):

Jeg ble voldtatt av 2 afghanere, sak henlagt tross dna og tlf bevis. Så de går fri de, og den ene jobber nå som vekter 

send de vekk for faen.

han jeg holder på med nå er fra Iran, men kom for jobb og studier og han syns innvandring bør stoppes unntatt ved de man trenger i jobb/studier

selv tar han doktorgrad 

Stakkars deg😢godt du har funnet deg en god mann.   

AnonymBruker
Skrevet

Fordi følelser? Mener du pga følelser??? 

Anonymkode: 97994...5ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er en ny måte å skrive på. 

Anonymkode: 080d7...be9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.7.2026 den 19.55):

https://www.nrk.no/rogaland/markering-for-maren-somme-i-stavanger-1.17975297

Jeg begynner å bli litt lei av nordmenn og deres protester, først protesterer de for at folk fra æreskulturer (f.eks Afghanistan) skal få komme til Norge, fordi følelser. Så protesterer de mot at kriminelle, særlig kriminelle barn, skal sitte i fengsel, fordi følelser og menneskerettigheter. Så protesterer de mot at innvandrere skal utvises fra landet, fordi følselser og menneskerettigheter. Så protesterer de mot konsekvensene av de de er for, fordi følselser

Nå har vi holdt på slik år etter år etter år, alltid samme dansen og en leter etter noen å skylde på isteden for å vurdere sin egen politikk og om dette virkelig er det Norge vi drømmer om, mens samfunnets sosiale samhold forfaller mer og mer mens nye spennende kulturer blir mer utbredt.

Hva mener forumets særlig kvinner om saken, vil du helst ha åpne grenser for alle, eller bør vi være litt "rasistiske" og si at f.eks folk fra æreskulturer får ikke lov til å flytte til Norge? Hva er viktigst for deg, dine egne følelser om å kunne være en av "de gode" som slipper alle inn, eller de faktiske konsekvensene for norske kvinner som må leve med din politikk.

Kan du ikke holde dette «dere kvinner»-gnålet på KG? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det er vel bare i ditt hode.

AnonymBruker
Skrevet
51 minutes ago, AnonymBruker said:

47 minutes ago, AnonymBruker said:

1 minute ago, AnonymBruker said:

Det er vel bare i ditt hode.

Greit å rette på skrivefeil hvis en vil, men anbefaler å droppe det i tilfeller der det åpenbart er gjort med vilje (eller slurv, som en ser senere i teksten)

"I defunded the police, because feelings"

Hvis en ser en slik setning kan en selvsagt klage på skrivemåten, men her kombinerere en ren 100% idioti, men en retorisk "snarvei", hvis en da fokuserer på snarveien og hvor gal den er, misser en hele poenget, men det blir et poeng i seg selv 😅

Mitt spørsmål til deg blir, hvordan ville du følt deg idag hvis du ikke hadde spist frokost idag?

57 minutes ago, AnonymBruker said:

Kan du ikke holde dette «dere kvinner»-gnålet på KG? 

Er manglende trygghet for kvinner, "gnål" ? Er du en feminist? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg henger meg ikke opp i skrivefeil. Det produserer jeg massevis av selv. Fordi følelser, derimot er så dustete at det trigger selv meg. Det er vanskelig å ta ts seriøst når hen formulerer seg så tilbakestående.

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Jeg henger meg ikke opp i skrivefeil. Det produserer jeg massevis av selv. Fordi følelser, derimot er så dustete at det trigger selv meg. Det er vanskelig å ta ts seriøst når hen formulerer seg så tilbakestående.

Jeg åpnet grensene for muslimer, fordi følelser

At du trigges av andre halvdels av setningen, og ikke den første, sier alt som er å si om saken, og grunnen til at Norge går i dass. Men ok din protest (mot skrivefeil, ikke mot muslimer) er notert.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg åpnet grensene for muslimer, fordi følelser

At du trigges av andre halvdels av setningen, og ikke den første, sier alt som er å si om saken, og grunnen til at Norge går i dass. Men ok din protest (mot skrivefeil, ikke mot muslimer) er notert.

Det er grenser på hvor ofte jeg kan bli provosert over muslimsk immigrasjon pr uke. Vi har ingen politikere som troverdig står opp mot utviklingen. Så jeg ser ikke noe poeng i å klage mer enn maks 1 gang i uken. Fordi følelser er det første gangen jeg har lest. Er du KI eller fra en russisk trollfabrikk? Med så merkelig bruk av norsk?

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har ingen politikere som troverdig står opp mot utviklingen.

Det har vi, men de er det nesten ingen som stemmer på. Antakelig fordi følelser.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Det har vi, men de er det nesten ingen som stemmer på. Antakelig fordi følelser.

Ingen oppegående folk stemmer vel på halv-nazister.

Anonymkode: 86f6b...cdd

psykedeliker
Skrevet

Abid Raja er ingen halv-nazist. Han kommer selv fra en æreskultur-familie, og vet hva han snakker om.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (36 minutter siden):

Nei vi har ikke troverdige politikere når det gjelder å stoppe MENA innvandringen. Abid Raja? Haha dagens..

AnonymBruker
Skrevet
30 minutes ago, AnonymBruker said:

Fordi følelser er det første gangen jeg har lest. Er du KI eller fra en russisk trollfabrikk? Med så merkelig bruk av norsk?

Det er en norsk versjon av en subgruppe av en gammel 4chan slang fra 15 år siden ("because reasons", google eller les opp på urbandictionary om du vil). Den er grammatisk ukorrekt på engelsk, så å oversette til "pga følelser" passer dårlig da mye av magien forsvinner. Skjønner at uten kontekst kan det oppfattes som en uvanlig skrivefeil så greit nok.

Er ikke russer eller KI nei... 

47 minutes ago, psykedeliker said:

41 minutes ago, psykedeliker said:

Abid Raja er ingen halv-nazist. Han kommer selv fra en æreskultur-familie, og vet hva han snakker om.

Du kan ikke basere et land på "moderat" islam, si du får 100 moderate muslimske barn, minst et par av dem vil faktisk lese koranen og se at den moderate versjonen bare er oppspinn. Enten er du ekte muslim og tror på koranen, eller vantro. Det er ingen "moderat/woke" islam. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...